38.fejezet

1K 83 62
                                    

Mióta elindultunk otthonról, hogy az anyám által szervezett családi vacsorára menjünk, nem tudtam volna megmondani melyikünk volt az izgatottabb

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Mióta elindultunk otthonról, hogy az anyám által szervezett családi vacsorára menjünk, nem tudtam volna megmondani melyikünk volt az izgatottabb. Desiree a lábához tette az ajándéktasakot, amiben mindenkinek ott volt a kis meglepetés. Rengeteget törtük a fejünket, hogyan álljunk elő a hírrel, de azt hiszem megtaláltuk a tökéletes megoldást.

A lányra pillantva, hatalmas mosoly húzódott az arcomra. Mintha kicserélték volna. Soha nem láttam embert, aki többet mosolygott volna, mint ő az utóbbi időben. Kezdi annak látni magát, aminek én az első pillanattól kezdve.

Ha ezt tudom, hamarabb teherbe ejtem.

-Az utat figyeld Charlie, szeretnék egyben megérkezni - nézett rám enyhe dorgálással.

-Tudod, hogy vigyázok rátok.

Összefontam az ujjainkat, és egy csókot nyomtam a kezére, majd az ölembe helyeztem. A hüvelykujjammal finoman simogattam a bőrét, ezzel őt, és magamat is nyugtatva.

A torkomban dobogott a szívem, ahogy leparkoltam a ház előtt. Nem tartottam a reakciójuktól, Anya azóta rágja a fülem egy unokáért, mióta Desiree az életem része. Sőt, ha őszinte akarok lenni, Ő az életem.

Mikor azt hittem végleg elvesztettem a bizalmam a nőkbe, betoppant Ő, a maga ezer wattos mosolyával, finom lelkével és megértő szívével. Nem akar mást, csak engem, és elég vagyok neki. Elviseli, hogy mikor nem tudok aludni zongorázom, vagy a szimulátorban ülök. Nem haragszik, ha valamit elszúrok, nem kapok tőle megvető pillantásokat, ha egy verseny nem úgy sikerül, ahogy szeretném.

-Minden rendben? - simogatta meg az arcom, mikor csak bámultam magam elé az autóban ülve.

-Persze, csak elkalandoztam. Menjünk, sokkoljuk le a népet, hogy baba lesz a háznál! - vigyorogtam.

-Előbb kérek egy bátorító csókot! - nézett rám kiskutya szemekkel.

Mosolyogva helyeztem a tarkójára a kezem és magamhoz húztam. Éreztem, hogy még az szája is remeg az idegességtől, én pedig a csókkal minden bizonytalanságát igyekeztem átvenni. Mikor megharapta az alsóajkam, nevetve húzódtam el.

-Na mi az Asszony, kívánós vagy?

-Kiborítanak ezek a hormonok. Menjünk, vagy ott ülök bele - bökött a szemmel is jól látható dudorra a nadrágomon.

-Hadd higgadjak le.

-Reggel felhívtam Anyát, hogy elmondjam neki.

-Így, telefonon? - kaptam felé a fejem.

-Jobb is, hogy így történt hidd el.

-Mit mondott?

-Hogy ügyes vagyok, amiért így magamhoz láncollak - felelte lehajtott fejjel, miközben a körme melletti bőrt piszkálta. - Ugye tudod, hogy nem így van?

Pajzs mögöttWhere stories live. Discover now