11

214 19 12
                                    

Evde kalmaya o kadar alışmış tım ki artık günleri takip etmeyi bırakmıştım.

Telefon çaldığında baktım, numara arıyordu,kaşlarımı çatarak açtım ve hoparlöre aldım.

+Alo

-Hoseok

Duyduğum ses ile içtiğim su boğazıma takıldı, yutkunarak öksürdüm.

+Y-yoongi

-Hey iyimisin?

+Evet evet iyiyim, neden aradın?

-İstifa etmişsin

+Nereden biliyorsun

-Biliyorum işte, neden istifa ettin?

+Boşver

-Hoseok

+Bizi ayırdı, daha fazla dayanamadım

-Güzelim

+Hmm

Kalbim heyecandan ağrımıştı, güzelim demesini ne kadar çok özlemiştim tanrım.

-Kapıyı aç

Şaşkınca kaldım ve kalkarak koşup kapıyı açtım, gülerek telefonu indirdi.

Gözlerim dolduğunda boynuna atladım ve sıkıca sarıldım.

"Yoongi"

Hıçkırıklarım yüzünden konuşamıyordum, beni kucağına alarak içeri geçtiğinde kafamı boynuna sakladım ki sümüklerimin birazı ceketine bulaşmıştı.

Oturdu ve beni kendinden uzaklaştırdı, burnumu çekerek ona baktığımda ellerini yüzüme sarıp yanaklarımı kurulamaya başladı ki olmadığında cebinden mendil çıkartıp göz yaşlarımı sildi.

Yerine yenileri eklendiğinde dudaklarını gözlerime bastırdı, burnumu çekerek yutkundum, ellerimi yanaklarına koyarak okşadım.

Geri çekildiğinde dudaklarını öptüm.

"Özür dilerim, ben aptallık ettim"

"Özür dileme, haklıydın, eline fırsat geçmişti ve kullanmalıydın"

"Ben.. Ben"

Ne söyleyeceğimi bile bilemiyorken beni anlayarak ellerini yanaklarıma koydu.

"Kendini zorlama, benim için mesleğini bırakman, bana ne kadar değer verdiğini anladım"

Kafamı eğdiğimde sarıldı, kafamı omuzuna yasladım ve mandalina kokusunu derince içime çektim, ellerimi saçlarına koyarak yumuşak tutamları okşadım.

Büyük eli sırtımda geziyor ve beni rahatlatıyordu, geri çekildiğimde güldü ve burunlarımızı sürttü.

"Hadi yemek yemeye gidelim"

"Bu saatte"

Sâat gece birdi, kafasını salladı.

"Evet, istemiyor musun?"

"Hayır ama"

"Ama sı yok, hadi gidelim"

"Üstüm"

"Bir şey olmaz"

Ben kucağında iken kalktığında gülerek sıkıca sarıldım, evden çıktığında etrafa baktım ki beş koruma vardı.

Bir tanesi ile göz göze gelince kaşlarımı çattım.

"Hey seni görmüştüm"

Yoongi durarak söylendiğim adama baktı ki adam gözlerini kaçırdı, yoongi güldü.

"Jin'i mi?"

"Bilmiyorum ismini, karakoldan çıkarken göz göze geldik"

"Sus be, dayak yicem şimdi"

Kaşlarımı çattığımda yoongi kafasını salladı ve ilerlemeye devam etti, arabaya geçtik, diğerleri de yerleştiğinde yoongi'nin yanakları ile oynadım.

Eğilerek dudaklarını öptüm, sırtımı okşarken karşılık verdi, kafamı yana eğerek öpüşümüzü derinleştirdim.

Dilini ağızıma sızdırdı ve dudaklarım üzerinde dolaştırdı, neffesiz kalınca geri çekildim ve gözlerimi açarak gözlerine baktım.

Sonsuza kadar gözlerinde kilitli kalabilirdim ve bunun için dua edebilirdim.

sope: hiddenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin