Final

239 21 31
                                    

Kafede çalışmamın üstünden 3 gün geçmişti ve şimdiden alışmıştım.

Jimin bir saatliğine beni kasaya koymuştu, sıkılarak telefona bakarken adım sesleri ile kafamı kaldırdım.

Yoongi'yi görünce güldüm, karşımda durdu.

"Sevgilimi sipariş edebilir miyim?"

"Sevgilin çalışıyor"

Etrafa baktı ve kafasını salladı, taehyung'a baktığında taehyung kasa arkasına geçti.

"Ben durucam"

"Yah yoongii"

"Özledim"

Göz devirip yanına gittim, elimi tutarak dinlenme odasına getirdi ve kapıyı kapatarak kilitledi.

Beni kendine çekerek dudaklarımı öptüğünde boynuna sıkıca sarıldım, kalçalarımı tutarak okşadı ve beni kucağına aldı.

Bacaklarımı sıkıca beline sardım, ilerledi ve oturdu, eli t-shirtü mün altına girdiğinde titredim, soğuk parmakları yukarı doğru çıktığında ellerimi saçlarına daldırdım.

Gri aktığı için siyah saçlarına geri dönmüştü ve siyah saçları ile nefes kesici görünüyordu.

Geri çekildiğimizde derin nefesler aldım, elleri belime indi ve okşadı, gülerek gözlerine baktığımda burnumu öptü ki bende çenesini öptüm.

Geri çekildiğinde kafamı boynuna sakladım ve gözlerimi kapadım.

Bir kaç dakika öyle durduk, sesi ile geri çekildim.

"Evlenirsek iki ikiz kız ve erkek çocuk evlad edine bilir miyiz?"

"Evlenirsek, neden olmasın, güzel olurdu"

Ellerini t-shirtü mün altından çıkarttı, dudaklarını öptüğüm de güldü, elini cebine atınca yutkundum ki kadife siyah kutu çıkartması ile şaşkınca kaldım.

Kutuyu açtı ve derin bir nefes adı.

"Hayatımı daha yaşanabilir kıldığın için teşekkür ederim hoseok, bana tutuna bileceğim bir dal olduğun için minnattarım, kabul edersen ileride sahipleneceğimiz çocuklarımız ile bir aile olalım istiyorum, benim ile evlenir misin?"

Gözlerim dolduğunda kırpıştırdım ve dilimi dudaklarım üzerinde gezdirdim, gözleri büyük umut parıltıları ile dolmuştu.

"Asıl bana hayatı mutlu yaşamamı sağladığın için ben teşekkür ederim yoongi, çocuklarımıza iyi bir baba olucağıma söz veriyorum"

Dudaklarını öptüğümde gülerek karşılık verdi, geri çekilerek gözlerimi sildim, yüzüğü çıkartarak elimi tuttu ve taktı, üstünü öptüğünde yanaklarım kızardı.

Bende onun yüzünü taktım, elleri belime sarıldı, boynumu öptüğünde siyah,yumuşak tutamları okşadım.

Gülerek alınlarımızı birleştirdi, gözlerimi kapatarak yanaklarını okşadım, geleceğimizin güzel olması için çabalayacağımızı biliyordum, ona güvenim sonsuzdu.

/

Bizimde size güvenimiz sonsuz 🥺😭
Bittiiii 😹🤭

sope: hiddenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin