Esmees P.O.V
Ik en Lucy kijken elkaar aan, wat is dit? Van wie is dit? En waarom zouden ze zoiets doen? "Ik denk dat we er niet teveel aandacht aan moeten besteden." Zeg ik zachtjes. Lucy kijkt me verbaast aan, "ze bedrijgen ons Esmee!" Ik knik en pak haar vast, "Lucy we krijgen altijd wat haat. Deze bedreiging stelt niks voor, geloof me. Op twitter willen sommige 'fans' ons toch ook liever kwijt dan rijk."
Ze knikt en ik zie tranen in mijn ogen, "ik ben alleen bang. Wat als deze personen nou echt kwade bedoelingen hebben?" Ik wil wat zeggen, maar ik hoor geklop op de deur. "Esmee? Lucy? Zijn jullie hier?" Het is Liam. "Ja we zijn hier, maar kom niet-" boor dat ik mijn zin af kan maken is hij al binnen. "Binnen."
"Wat is er aan de hand Lucy? Moet ik Harry roepen?" Hij knielt bij haar neer. "Nee het is de stress, ik moest even huilen." Ze staat op. "Ik ga naar bed, willen jullie dat tegen Harry zeggen." Zonder op een antwoord te wachten loopt ze de kamer uit. "Esmee, wat is er aan de hand?"
Ik schud mijn hoofd en stop snel de twee brieven in mijn broekzak, "niks. Je hoorde haar toch, stress." Ik wrijf met twee vingers overwin hoofd, "ik heb hoofdpijn Liam. Ik ga ook slapen." Hij knikt, "ik zal tegen Harry zeggen dat Luc in bed ligt en dan kom ik ook."
Als hij de deur uitloopt dat ik een diepe zucht vallen...
+++
Anouks P.O.V
Ik en Louis zitten wat te flikflooien als Liam weer naar beneden gaat. "Harry, Lucy ligt in bed." Hij knikt en wil ook naar boven gaan, maar Liam pakt hem vast. "Ze was aan het huilen bij Esmee. Ze zegt dat het door de stress komt, maar ik geloof haar niet." Harry's ogen kijken bezorgt en hij rent naar boven. "Er is iets met Lucy sinds ze die deur open deed. Ze kwam zo emotieloos aan tafel, het leek wel alsof ze bang was." Zeg ik tegen Evi.
Ze knikt, "ik zag het ook."
Wat zou er aan de hand zijn met mijn zus?
Voordat Liam naar boven loopt spring ik van Louis' schoot af en houd Liam tegen, "mag ik eerst even iets vragen aan mijn zus. Alleen." Ik keg de nadruk op het woordje Alleen. Vervolgens ga ik naar boven en klop ik op de deur waar Esmee zit te "slapen"
"Nee." Zegt ze. Ik hoor dat ze huilt, ik twijfel geen seconde en loop naar binnen. "Esmee." Fluister ik. Ik ga bij haar zitten en knuffel haar, "waarom huil je zusje?" Ze droogt een traan en maakt een grimas. "Niks." Ik schud mijn hoofd, "ik geloof je niet, er is iets aan de hand." Ze schud haar hoofd en duwt me van haar af, "Anouk bemoei je er niet mee!" Waarom is ze nu boos? "Ik bemoei me er wel mee. Ik ben je zus en zie dat er iets is. Je kunt niet van me verwachten dat ik je gewoon laat huilen."
"Nou ik wil dat je me met rust laat. Er is Fucking niks aan de hand, ik ben gestrest punt uit. Ga nu alsjeblieft weg!" Ik zucht, "ik-" ze onderbreekt me. "Nee Anouk, ga weg en laat me met rust! Ik ben moe." Ik zucht, "als jij dat wilt." Dan loop ik de kamer uit en zie Liam bij de deur staan. "Heb je ons staan afluisteren." Hij schud zijn hoofd. "Nee ik ben hier net, maar hoorde geschreeuw." Ik kreun, "ik moet haar met rust laten terwijl ik weet dat er iets aan de hand is." Vervolgens loop ik naar mijn kamer waar Louis al ligt.
"Hey babe." Ik g naast hem liggen en geef hem een kus, "hey." "Goed gesprek met Esmee gehad?" Ik kreun frustrerend, "ze is zo irritant soms!"
+++
Onbekend P.O.V
"Je bent bijna gesnapt Ashley." Zeg ik terwijl ik haar kwaad aan kijk. Ze rolt met haar ogen en zwiept haar rode haren over haar schouder. "Wees blij dat ik ontkomen ben."
Plotseling komt Kelly de kamer binnen, "stop met ruzie maken we moeten verder met het plan." Ze kijkt me aan. "Jij gaat dit keer de nieuwe bezorgen ik heb geen zin om weer bijna gesnapt te worden. Die roden lokken van Ashely zijn gewoon te opvallend."
Ik knik, eindelijk iemand die het inziet. Ik hoor Ashely snuiven, "Harry vond die rode lokken juist erg aantrekkelijk."
"Ja daarom heeft hij nu met iemand die geen rode lokken heeft." Zegt Kelly sarcastisch. Ik wil haar in de haren vliegen maar ze kijkt me zo dodelijk aan dat ik me inhoud. "Ik wil gewoon dat dit verdomde plan lukt Ashley!" Gilt ze.
"Alsof ik dat niet wil." Zegt Ashely sarcastisch. Kelly rolt met haar ogen, "oké we moeten stoppen met ruziën."
"Hoelang gaan we met die brieven door?" Vraag Ashely Kelly snuift, "tot ze zo bang zijn voor ons dat ze alles doen wat we zeggen. Dan dragen we hen omdat ze het vertellen aan alle meiden, maar ik neem aan dat dat al eerder gaat gebeuren. Vervolgens krijgen ze persoonlijke brieven. En je weet wat er daarna volgt." Ashely lacht, dit is een perfect plan.
Kelly kijkt langs haar heen naar mij "Ben je er klaar voor Kate?"
Ik snuif "tuurlijk."
Ze pakt me vast, "en herinner Kate. Zayn heeft nog steeds Fleur."
Ik grijns, "maar niet voor lang."
------------------------------
No control en 18
Waarom was ik niet in Brussel?! OMG ik ben zo blij, eindelijk no control!! Alles is niet voor niks geweest. Louis zong zo goed! En Niall zong Zayns solo zo perfect! En Harry was zijn perfecte zelf in 18. En laten we niet praten over hoe perfect Liam was!
Ik ben zo trots op ze, ik heb duizend keer filmpjes gekeken van no control en 18 live in Brussel.
Nu ff iets over 5sos. #GETWELLSOONMICHAEL
Michael had zich verbrand on stage. Zijn haar vloog in de dik en zijgezicht is verbrand, hij moest naar het ziekenhuis en de show stopte. Dat is allemaal heel heftig en alle 5sos fans hier zouden wel in paniek zijn geweest of zijn nog steeds in paniek. Gelukkig heeft hij getweet dat goed gaat.
Dat herinnerde mij aan toen Zayn Harry redde van het vuur. Moet je voorstellen dat Harry's krullen in de fik zouden staan...
Zullen we het maar positief houden en over no control en 18 kletsen in de comments en over hoe je het hoofdstuk vind natuurlijk :)
Hoe vonden jullie 18 en no control en zijn jullie naar het concert geweest of gaan jullie nog naar een concert van one direction?
JE LEEST
Teen camp 3 | One direction
FanfictionMet z'n allen bij elkaar wonen, klinkt leuk toch? Maar een droom kan in een nachtmerrie veranderen. Na langer dan 9 maanden op een eiland te hebben gezeten zijn de boys wel aan rust toe. Maar krijgen ze die wel? Hebben de jongens en de meiden geleer...