Met z'n allen bij elkaar wonen, klinkt leuk toch? Maar een droom kan in een nachtmerrie veranderen. Na langer dan 9 maanden op een eiland te hebben gezeten zijn de boys wel aan rust toe. Maar krijgen ze die wel? Hebben de jongens en de meiden geleerd van alle geheimen die ze in het verleden achter hielden? Of komen er nog meer geheimen dan ooit?
En van wie zijn al die brieven, wie houdt ze in de gaten?Houdt de liefde stand of gaat het verloren..
"Ik dacht dat je me had vergeven."
Ik glimlach, "vergeven ja, vergeten nee."
----------------------------
Harry's P.O.V"Hoe hebben jullie ooit overleeft?!" Vraagt de interviewer verrast. Ik zucht, dit is de zoveelste keer dat iemand ons dat vraagt. Moeten we weer het hele verhaal vertellen? Zayn verteld het al, meestal doet Liam dat soort dingen, maar hij denkt alleen kaar aan zijn bruiloft. Het enige waar ik aan denk zijn mijn twee kleine schatjes. En Lucy natuurlijk
Niall is er ook niet echt bij, hij denkt waarschijnlijk aan Evi en zijn kind. Dit is ons laatste interview en dan zijn we vrij, we zouden weer op Tour, maar dat is niet door gegaan. Het is nu al een maand of twee nadat we zijn ontsnapt van Louis privé eiland met twee helikopters. Mijn kindjes zijn al twee maanden oud.
Liam tikt me aan, en ik kijk op, "ja?"
"Hoe gaat het met je kinderen?" Vraagt de interviewer opnieuw. Ik glimlach als ik aan ze denk. En vertel hoe het met ze gaat.
"Waar wonen jullie nu dan?"
"We wonden met z'n allen in een groothuis ergens in Engeland." Zegt Niall.
"Met z'n dertienen, word dat niet een drukte?"
"We zijn van plan om het zolang mogelijk met elkaar vol te houden." Zeg ik lachend. De interviewer kijkt naar de klok, "dit was de laatste vraag boys, jullie zijn vrij."
Ik kijk naar buiten en zie een horde fans naar ons zwaaien, ik glimlach en zwaai terug waardoor ze weer uit hun dak gaan. Ze hebben ons bijna een jaar moeten missen. Nu hebben ze wel wat aandacht verdient, maar wie nog meer aandacht verdient hebben zijn mijn kinderen en mijn vriendin.
Ik zal nooit meer tegen haar liegen of iets geheim houden.. En ik weet dat zij het zelfde doet..
++
Wees daar maar nog niet zo zeker van Harry...
++
JE LEEST
Teen camp 3 | One direction
FanficMet z'n allen bij elkaar wonen, klinkt leuk toch? Maar een droom kan in een nachtmerrie veranderen. Na langer dan 9 maanden op een eiland te hebben gezeten zijn de boys wel aan rust toe. Maar krijgen ze die wel? Hebben de jongens en de meiden geleer...