016: Evi

210 7 8
                                    

Evi's P.O.V

Hij slaat zijn armen om me heen, overal heb ik kippenvel. "Evi kijk me eens aan." Ik doe way hij zegt en kijk hem mijn mijn betraande ogen aan. "Het was een nachtmerrie Evi." Zegt Niall langzaam en duidelijk. Ik knik, maar zit nog steeds te bibberen. Het leek zo echt!

Iedereen was dood en ze bedreigde mij om mijn kind te vermoorden. Ik kon het niet, ik kon het niet en schreeuwde het uit. Toen werd ik wakker in Niall zijn armen. Het is een uur 's nachts, maar iedereen is wakker. Niemand kan meer slapen, nu ik zeker niet. Ik kan alleen maar aan Maria denken. Ze ligt vredig te sabbelen om haar speen en kijkt me lachend aan. Haar ogen twinkelen nog steeds, ze is de enige die na alles nog kan lachen. Joyce en Amy missen hun moeder. Harry probeert alles om ze te kalmeren, maar het lukt hem niet zonder haar. Liam mist zijn vrouw, zijn vrouw van wie hij zoveel houdt. Zayn mist Fleur al zolang, al sinds de bruiloft. En dan hebben we Louis die elke dag aan haar denkt, elke dag haar meer mist en elke dag een beetje dood gaat in zijn hart.

"Ik ga naar beneden." Vertel ik hem. "Even tot rust komen met een kop thee." Hij knikt en kust me op mijn voorhoofd. "Doe voorzichtig. Doe niet open en-" ik lach alleen maar, "je weet dat ik je dat niet kan beloven " dan loop ik naar beneden voor een kop thee.

Het is zo stil, iedereen is wakker, maar toch is het stil. Ik ben als enige beneden, alleen Liam zag ik op de overloop lopen. Ik sluit mijn ogen als ik heel even op de bank ga zitten, tot ik een bericht krijg. Ik pak mijn mobiel en schrik van het bericht.

---
Lieve Evi,

Dit is Kecka en wij hebben je vriendinnen.
Als je je ze wilt redden en daarmee het leven van je kind red moet je nu naar buiten gaan.

Xx Kecka

--
Dit had ik al verwacht, dit zag ik allang aankomen en Niall ook. Ik blijf eerst nog even zitten. 'Niall is bij Maria,' blijf ik denken. 'Niall is bij Maria.'

Ik word verstoord door nog een bericht.

--

Wij weten hoe sterk je bent Evi.
Maar wij zijn ook sterk.
Als je niet komt over vijf minuten.
Dan gebeurt er iets verschrikkelijks met AL je vriendinnen.

En laat ik nog maar niet spreken over wat ik met Maria en Niall kan gebeuren.
Iets zeggen is geen optie.
Wij weten je te vinden.
Want we zien je nu al zitten

Xx Kecka

--

Al snel krijg ik een derde bericht

--

Pak een bezem en veeg jezelf op, opgeruimd staat netjes

Xx Kecka

--

Plotseling sta ik op. Dit bericht ken ik van een paar jaar geleden. Dit ken ik nog zo goed, dit bericht kreeg ik van Chall toen ze me bedreigde! Dit bericht was de haat van Chall die ze altijd heeft gehad, de haat van haar tegenover mij.

Zou zij in Kecka zitten? Zou zij het meesterbrein zijn?

Ik heb geen tijd hierover na te denken! Ze gaan mijn vriendinnen iets aan doen, ze willen mijn familie iets aan doen! Ik zou mezelf nooit vergeven als dat zou gebeuren.

Ik ren zonder na ge denken naar buiten. Dit moet snel gebeuren, anders gaat Niall achter me aan. Dan zie ik haar. Het is inderdaad Chall. Ze staat te lachen met drie anderen achter haar. Ze knipt met haar vingers en twee van de meiden achter haar pakken mij vast en binnen mijn handen aan elkaar. Ze plakken tape om mijn mond en blinddoeken mijn ogen. "Dit had je al door of niet Evi?" Fluistert ze in mijn oor. "Fuck off Chall." Fluister ik. Meteen voel ik een klap in mijn gezicht, "zeg dat nog eens en ik zorg dat je niet meer kan praten. Ik heb geen medelijden met je Evi. Jij bent het ergste van al die vreselijke vriendinnen! Jij bent het bespottelijkste wezen ooit. Jij verdient het niet om te leven, jij moet dood. En ik ga daar persoonlijk voor zorgen."

"Blijf van Niall en Maria af." Zeg ik alleen. Ze begint te lachen, "dat zou je wel willen. Maar jij weet net als ik dat hij er alles voor doet om je te vinden. En dat is precies de bedoeling."

Op dat moment hoor ik een stem die ik niet wou horen. "Evi!" Het is Niall. "Hallo Niall." Zegt Chall voor me. Ik heb geen idee wat er gebeurt, maar ik word in een auto gegooid en dan rijden we weg. Ik hoor vaag geschreeuw achter me, maar ik weet niet zeker of ik dat droom. Alles lijkt nu wel op een droom. Een droom in de vorm van een nachtmerrie...

Kelly's P.O.V

"M-max?" Vraag ik zacht. Iedereen is weg en Max is net klaar met Esmee. "J-je hebt haar toch niet vermoord?" Hij schudt lachend zijn hoofd. "Nee, maar zou het iets uitmaken? Chall gaat het alleen om Niall en Evi. Zij zou alleen maar trots op je zijn als je het zou opdragen."

Ik schud mijn hoofd, "zij zou trots op mij zijn, maar ikzelf? Ik zou mezelf haten Max."

Hij trekt een wenkbrauw op, "wat bedoel je?"

"Ik bedoel dat ik niet meer weet wat ik moet doen Max. Denk jij dat we aan de goede kant staan? Vind jij dat ze dit verdienen? Ik verdien het om geslagen te worden, niet zij! Ik was zo vreselijk dat Liam niet meer van mij hield. Zij heeft ervoor gezocht dat hij van haar hield! Dat is toch een applaus waard? Zij heeft iets gedaan wat ik niet kon."

"Je hoeft niet geslagen te worden voor zoiets Kelly. Jij verdient dat niet, wie jou laat staan is een sukkel. Hij hield blijkbaar niet genoeg van je om ervoor je te zijn."

"Maar ik hield wel van hem. Nu ben ik egoïstisch bezig door hem te laten dwingen van mij te houden! Want straks komen de jongens hier heen en dwingen we ze van ons te houden, anders vermoorden we ze. Maar dat is niet echte liefde. Dit is niet de middeleeuwen meer Max, liefde hoort niet gedwongen te worden. Je mag haar niet vermoorden van mij Max. Als Chall het je opdraagt doe het alsjeblieft niet, ik kan hem niet zien pijn leiden. Ik kan het niet, ik houd teveel van hem. Ik kan zelfs haar niet pijn zien leiden, alleen omdat ze van hem houdt. Ik kan haar geen pijn doen, ze houdt van hem net als ik. En als ik echt van houdt doe ik niet iemand pijn die van hem houdt."

Max kijkt me met grote ogen aan, "i-ik-" op dat moment schiet me iets te binnen. "Ik moet iets doen Max!"

Ik ren weg naar de telefoon en bel...

------------------------------------------------

Nee ik ben niet ontvoerd door buitenaardse wezens. Ik leef nog en ben op aarde. Ik had het alleen erg druk met school, de derde klas atheneum eist erg veel van je.

Maar het is nu kerstvakantie, dus kan ik veel schrijven :)

Zoals jullie misschien weten nemen ze een break, maar ik vind dat ze dat verdient hebben. Natuurlijk ga ik ze zo erg missen/ 18 maanden :(/ maar het gaat ons lukken. Wij zijn er straks weer als ze ons nodig hebben. Net als ze altijd voor ons waren.

Ik houd van jullie

Xx Romy

Teen camp 3 | One directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu