Epiloog

187 8 6
                                    

*geen P.O.V*

Evi & Niall

"Maria?" De stem van haar moeder galmt door het huis. "Maria, roep jij je broer. We gaan naar Liam en Esmee toe."

"Nee, ik wil niet mee mam." Smeekt de dochter. Ze is al zestien jaar en is bijna volwassen. Evi kijkt op haar horloge, "Maria we zijn al te laat en-" dan ziet ze de granen in de ogen van haar dochter. "Ik wil niet mam."

Haar moeders hart smelt, "Maria," fluistert ze terwijl ze naar haar dochter loopt. Ze neemt haar dochter in haar armen en wrijft met haar handen over haar rug. "Wat is er aan de hand?" De stem van haar man is duidelijk overstuur. "Ik wil niet gaan pap." Smeekt Evi nu ook haar vader. "Niall," zegt Evi. Man en vrouw kijken elkaar even ongerust aan.

"Evi schat, haal jij Joe op dan praat ik met Maria." Evi knikt en staat op om haar zoon klaar te maken voor vertrek. Niall gaat naast zijn dochter zitten. "Is het Lucas?" Evi knikt, "ik kan hem niet onderogen komen na gisteren pap." Lucas is de zoon van Liam en Esmee, de jongen met wie Evi al twee jaar uit ging. "Wat is er gebeurt gisteren?" Vraagt Niall.

Evi zucht en veegt een traan van haar wang, "we hadden ruzie om iets stoms, maar we werden beide kwaad en schreeuwden vreselijke dingen naar elkaar. Ik heb er zo'n spijt van."

Niall glimlacht en moest denken aan de ruzies die hij vroeger met zijn vrouw had, "Evi het komt goed. Kom mee en zie hem onderogen, zeg dat het je spijt."

"Komt het echt goed?" Vraagt zijn dochter voor een laatste keer. Niall knikt en helpt haar opstaan, "kom." Ze lopen beide naar de auto. Evi en haar zoon Lucas zaten er al in. Lucas is een jongen van vijf jaar en is dol op gitaren, net als zijn vader. "Pappa!" Roept hij. "Weetje wat er gisteren op school gebeurde? Bram en ik-" Niall en Evi glimlachen. Wat houden ze veel van hun kinderen.

Lucy & Harry

"Amy en Joyce wat is dat voor een kabaal?!" De moeder van de zestien jaar ouden tweeling rent naar boven bij het horen van geschreeuw. "Het is haar schuld." Roepen ze tegelijkertijd. Ze kijken boos naar elkaar. "Niet zo hard straks maken jullie Michael wakker." Fluistert hun moeder. Maar het is al te laat, een luid gehuil komt uit de baby kamer naast hun. Lucy opent de kamer en haalt het kleine jongetje van net twee maanden uit zijn bed.

"Stil maar schatje." Fluistert ze, terwijl ze de baby heen en weer wiegt. Nu komt ook vader Harry naar boven. "Wat is er aan de hand Schat?" Hij ziet de tweeling kwaad naar elkaar kijken en zijn vrouw Michael heen en weer wiegen. "Ik weet het niet, Amy en Joyce zijn boos op elkaar en maakten ruzie."

"Zij wil niet tegen Robin zeggen dat Dennis haar weer lastig valt." Zegt Amy. Robin is nu al een half jaar de vriend van Joyce en ook de oudste zoon van Zayn en Fleur. Ze hebben een prachtige relatie, maar Dennis maakt het hun lastig. Dennis is de ex van Joyce met wie ze veel probleem heeft gehad. Hij wou niet accepteren dat ze uit elkaar zijne n bleef haar stalken en op het laatst dreigen haar terug te nemen. Harry heeft een hartig woordje met hem gesproken, net als Robin. Maar zo te zien was dat niet genoeg.

Harry balt zijn vuisten, "Joyce als er iets aan de hand is moet je het zeggen. Als Dennis je weer lastig valt dan moet je dat niet alleen tegen Robin zeggen, maar ook tegen mij."

"Maar Dennis bedreigde me. Als ik het zou zeggen dan zou er iets ergs gebeuren." De ogen van haar moeder schieten open bij de flashback. Zij was vroeger ook bedreigt en had niks gezegd. "Schat ik weet als geen ander dat de gevolgen van niks zeggen groter is. "
Amy kijkt haar zus bezorgt aan, "ik wil geen ruzie met je zus, maar dit moest gezegd worden."

"Morgen geven we hem aan." Zegt Harry. "Nu gaan we eerst naar Liam en Esmee." Joyce geeft haar zus een knuffel, "bedankt ik hou van je."

Fleur en Zayn

"Pap." Zegt een klein jongetje. "Mag ik een koekje." Zijn vader lacht, "heb je het al een ja moeder gevraagd Jim?" De acht jarige schudt zijn hoofd, "dan mag het niet." Zayn lacht, "vooruit dan maar." Net als hij de koektrommel wil pakken hoort hij geschreeuw.

"Nee, laat me met rust."

"Hij verdiende het."

"Je hoefde hem nog niet te slaan!" Zijn oudste zoon van 16 en zijn dochter van 15 komen binnen. "Robin en Lizzy wat is hier aan de hand?" Door al het kabaal komt nu ook moeder naar benden. "Zayn?" Vraagt ze. "Wat is er aan de hand?"

"Ik weet het niet Fleur." Zayn gebaart naar zijn kwade dochter. "Hij heeft een jongen van mijn klas in elkaar geslagen!" Roept ze. Fleur en Zayn kijken nu beide naar Robin, "Robin!" Roept Fleur.

"Hij zat aan haar billen!" Roept hij. "Ze wou het duidelijk niet en vertelde hem een paar keer weg te gaan maar toch deed hij het." Zayn balt zijn vuisten, "wie was het?!"

"Pap, omdat hij aan me zat zonder dat ik het wou hoeft hij hem toch niet in elkaar te slaan." Fleur loopt naar haar dochter, "misschien was het niet de beste oplossing, maar niemand mag aan je zitten zonder jou toestemming." Robin knikt, "niemand zit aan jou zusje." Zayn klopt zijn zoon om zijn Schouders, "misschien niet de verstandigste oplossing, maar ik ben trots op je zoon."

"Mag ik nu een koekje?" Vraagt Jim. Zayn schudt lachend zijn hoofd, "vooruit, maar daarna moeten we naar Liam en esmee."

Anouk & Louis

"Freddie Tomlinson kom onmiddellijk hier." Roept zijn moeder. De tien jarige komt verbaasd naar zijn moeder. "Wat is er aan de hand?"

"Heb jij een jongen op school geslagen?" Vraagt zijn moeder. "H-hoe weet je dat?" Vraagt Freddie schuldbewust. "De directeur belde." Nu komt vader Tomlinson binnen met zijn vier jarige dochter. "Ik heb Evelyn van school gehaald, wat is hier aan de hand?"

"Je zoon heeft iemand geslagen." Zegt Anouk. Louis zeg Evelyn neer en loopt naar zijn vrouw en zoon. "Is dat waar Freddie?" Freddie knikt, "ik heb er geen spijt van pap."

"Waarom sloeg je iemand zoon?" Vraagt Louis. "Hij was Nikki aan het pesten en Nikki moest daardoor huilen."

"Nikki Payne?" Vraagt zijn moeder. Freddie knikt, "hij had het verdient." Louis lacht, "in dat geval ben ik trots op je." Hij kijkt zijn vrouw even aan, "maar je moest het eerst aan de juf vertellen."

Freddie knikt, dan loopt hij naar zijn zusje toe en omhelst haar. Anouk glimlacht, "kom jongens we moeten naar Liam en Esmee."

Esmee & Liam

"Nikki Payne," roept Liam. Zijn tien jarige dochter komt aanlopen. "Wat is er pap? Ik was net met Freddie een lego kasteel aan het bouwen." Louis glimlacht naar Liam en loopt naar zij vrouw. Hij heeft net het verhaal van Freddie en Nikki aan zijn beste vriend verteld. Hij had het recht om het te weten.

"Hoe lang werd je al gepest door die jongen?" Vraagt Liam. Zijn vrouw komt naast hem staan. "Alleen vandaag." Zegt Nikki. "Hij deed erg vervelend."

"Dat moet je tegen mama en pappa zeggen schat." Zegt Esmee. "Zulke dingen horen wij te weten schat." Ze geven elkaar een knuffel. Aan de andere kant van de kamer maken Lucas en Maria het goed. "Het spijt me,' zeggen ze beide voordat ze elkaar kussen. Iedereen is bij Esmee en Liam thuis, "laten we toosten op een gelukkig nieuwjaar." Zegt Liam.

"Het is niet eens oud en nieuw." Lacht Lucy. "Maakt niet uit." Iedereen si gelukkig, iedereen is veilig. Ze hebben geleerd van alle leugens en geheimen. Ze houden van elkaar en laten elkaar nooit meer los. Ook al zijn er soms problemen, ze loodsen het altijd op.

Kelly en Ashley die leven nu samen, ze zijn vervroegt vrijgelaten. Eline en Kate zitten nog wel even, maar iedereen heeft ze vergeven. Chall daar in tegen komt er niet meer uit, net als crimineel Max. Iedereen is van haar af.

Na een lange weg wat begon in een zomerkamp eindigt het nu samen met elkaar. Dit is het einde van het verhaal van de jongens en de meiden. Het liep goed af, Iedereen is gelukkig, iedereen is blij. Het verhaal is nu ten einde, tot ziens.

-------------------
Dit was het einde van teen camp 3 en daarmee ook het einde van de hele serie. Lees het dankwoord voor meer informatie

Xx Romy

Teen camp 3 | One directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu