007: Trouwen & ontvoerd

262 15 7
                                    

Esmees P.O.V

Met trillende handen kijk ik naar de spiegel. Evi doet mijn make-up nadat ze dat van de bruidsmeiden heeft gedaan. "Succes zus." Zeg ik als ik mijn zus in haar bruidsmeisjes jurk zie. Ze lacht, "ik hoor jou succes te wensen. Je gaat trouwen Esmee." Het dringt tot me door. Ik ga trouwen, ik ga trouwen, ik ga trouwen met Liam Payne. Mijn vader kijkt me aan, "je ziet er prachtig uit schat." "Bedankt papa. Je laat me niet vallen hé?"

De muziek is begonnen en iedereen behalve ik gaat een voor een de deur uit de zaal in. "Ik zal je nooit laten vallen schat." Dan komt het moment dat ik moet. Ik haal diep adem en loop samen met mijn vader de trap af. Langzaam tree per tree. Als ik de trap af ben en alleen nog maar over het tapijt naar Liam hoef te lopen zie ik hem staan. Het lijkt net of alleen hij er is. Mijn hart klopt sneller en ik voel mijn wangen blozen. Hij ziet er zoals altijd fantastisch uit, een beetje zenuwachtig maar vooral overdonderd. Zijn mond blijft een beetje open hangen als hij me ziet. Eenmaal aangekomen overhandigt mijn vader mij aan Liam. Ik weet niet eens wat de priester allemaal zegt, het enige wat ik doe is kijken naar Liam. Op het moment dat we de priester moeten na zeggen voel ik hoe dicht bij het is. "Ja." Zegt Liam. De priester keer zich tot mij, "ja.' Zeg ik ook. "Dan verklaar ik jullie tot man en vrouw. Je mag de bruid kussen."

Mijn wangen gloeien en zijn bruine ogen twinkelen als hij m in zijn armen pakt en me kust. Het is een kus als nooit te voren, zacht en lief. Als we klaar zijn hoor ik het applaus maar ik negeer het en kijk alleen naar hem. Ik ben zijn vrouw.

Ik ben Esmee Payne...

+ - + - + - + -

Ik heb met hem gedanst, gegeten, mensen bedankt, maar vooral gekust. En nu is het moment dat we op huwelijksreis gaan. De limo staat klaar en iedereen staat buiten te zwaaien. Ik geef mijn ouders, en Anouk snel een kus en Liam opent de deur voor me zodat ik in kan stappen. Wat een heer. We zwaaien naar de mensen en rijden weg, op naar het vliegveld. We gaan naar Spanje...

het duurde even voordat we in Spanje aankwamen, daarna moesten we nog naar ons hotel, maar we zijn uiteindelijk aangekomen. Het is al laat, maar ik ben niet moe. Ik gier van de spanning. Onze huwelijksnacht... Liam laat de koffers vallen en we lopen naar onze slaapkamer. Er liggen bloemblaadjes op het bed en het ruikt verrukkelijk. Liam trekt me naar hem toe, "ik hou van je Esmee." Ik krijg tranen in mijn ogen, "ik hou van je Liam."

Dan kussen we elkaar wat het begin was van een geweldige nacht om nooit weer te vergeten...

+ - + - + - + -

Fleurs P.O.V

We zwaaien Esmee en Liam uit die net weg rijden. Ik slik, ik ben zo blij voor ze. Maar nu komt het. Kecka verwacht me op de parkeer plaats.. Ik ben bang met wat ze gaan doen met me. Maar ik moet dit doen, stel je voor dat ze iemand anders iets aan deon, stel je voor dat de kinderen.. Ik kan niet meer nadenken en negeer Zayn die vraagt waar ik heen ga. "Even iets uit de auto halen." Zeg ik met een piep stem. Hij denkt dat het waarschijnlijk door de tranen komen. Dat klopt ik moest huilen van blijdschap voor ze, maar deze tranen zijn van angst..

Ik loop over de parkeer plaats niet wetend waar ik precies op wacht tot er een stem bij mijn oor is die stem die ik ken. "Ik zal maar niet bewegen." In mijn ooghoeken zie ik dat Kate een pistool op me gericht heeft. Maar niet alleen Kate is er, ook een meid met vel rode lokken. Ze heeft me vast en ziet me staren, "hey ik ben Ashely. De ex van Harry." Mijn ogen worden groot. De ex van Harry?! En Kate is de ex van Zayn! Wat zijn ze van plan. Ze laten me lopen en binden me vast, vervolgens leggen ze me in de kofferbak van hun auto. "We gaan een stukje rijden Fleur. Zeg maar gedag tegen Zayn." Dan sluit Kate de kofferbak en is alles zwart, ik zie letterlijk niks meer. Wel hoor ik hen praten.

"Nu we die trut hebben kunnen we die anderen ook wel krijgen." Zegt Ashely.

"Als die andere trutten ons maar niet verlinken anders die ik die schreeuwlelijken van die baby's wat aan." Kate schreeuwt bijna met het stem.

Een koud gevoel bekruipt me, de andere meiden weten hier van?

+ - + - + -

Na een lange auto rijd word ik er uit gehaald en zie ik een groot huis dat waarschijnlijk niet van hen is. Ashely lijkt mijn gedachten te lezen, "de eigenaar is vermoord."

Ik krijg rillingen overal en ze gooien me op de bank. "Zo." Zegt Kate. "Klus geklaard."

Plotseling komt er iemand binnen die me niet bekend voor komt, ze lijkt me tot nu goe het aardigst van allemaal. Toch zet ze net zo'n grijns op als de rest. "Je hebt haar! Geweldig! Wie is de volgende?"

"Chall beslist dat." Zegt Ashely. Chall?! Ex van Niall.. Het onbekende meisje kijkt me aan en hurkt zich voor me neer, "dus jij bent de vriendin van Zayn waar Kate stik jaloers op is. Jij hebt alles wat zij wil." Ik kijk maar Kate die snuift. "Ik ben Kelly. De ex van Liam."

"Hij is getrouwd vandaag met Esmee." Floep ik eruit, ik heb geen idee waarom ik zo stom doe. "Stel je goor wat ze op dit tijd stip aan het doen zijn op hun huwelijksnacht-" ze geeft me een klap waar ik van in elkaar krimp. "Kop dicht!"

Ik neem mijn woorden terug, ze lijkt me niet meer het aardigst. Plotseling komt er iemand binnen. "Wat is het hier voor kabaal?!" Als ze mij ziet grijnst ze. "Lang niet gezien Kate." Het is Eline de ex van Louis. De vrouw die ons achter liet op dat verdomde eiland. Als ik mijn handen vrij had zou ik haar een klap verkopen.

"Goed gedaan Kate, Chall is onder de indruk van je." Ashely kucht, "niet van mij dan?" Eline rolt met haar ogen, "ze is nog steeds boos op je dat je bijna de missie had verkloot."

"Bitch." Mompelt Ashely.

"Had je het tegen mij?" Het is de stem van een moordenaar. Van een crimineel, van iemand die Evi had willen vermoorden en had bedreigt. Chall, de ex van Niall. "Z-zat je niet in de gevangenis?" Vraag ik verbaast. Ze grijnst, "zat ja." Dan keert ze zich tot Ashely. "Had je het tegen mij?" Haar stem is scherp. Ashely kijk maar de grond, "n-nee." Ze is bang voor haar. Ik kijk naar de rest, iedereen is bang voor haar. Zij is de echte crimineel. Waarschijnlijk is zij de persoon die dit allemaal bedacht heeft.. Zal ze ook?

"H-heb je de eigenaar vermoord?" Vraag ik met een slik. Ze kijkt me aan zonder emoties, "ja en vervolgens verbrand zodat niemand er achter zal komen. Nou ja, ze hebben geen bewijs en geen getuigen. Behalve Eline dan." Ze kijkt Eline aan, maar die staart naar mij.

"W-wat gaan jullie nu met me doen?"

Chall grijnst, "heel veel."

Meteen overspoelt me een gevoel van angst. Wat zijn ze van plan?

----------------------------
Sorry sorry en nogmaals sorry voor het weinig publiceren, ik hoop dat jullie blij zijn met dit hoofdstuk. Het heeft me veel tijd gekost. Wat vonden jullie er van?

Willen jullie alsjeblieft one Rule lezen. Ik ben erg trots op dat boek

Xx Romy

Teen camp 3 | One directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu