Fleurs P.O.V
Ik heb een lange tijd geen berichten of brieven meer gekregen. Ik heb ook tegen niemand wat gezegd. Er zijn 3 weken voorbij gegaan en Esmee en Liam gaan over een week al trouwen. Ze heeft een prachtige jurk uitgezocht die de goede maat had, zodat ze die direct mee kon nemen. Verder heeft Anouk veel geholpen jet meerdere dingen. Zoals de pakken en jurken voor iedereen en de taart, locatie en bloemen.
Esmee heeft alleen Anouk als bruidsmeid en natuurlijk de twee zussen van Liam. Liam zijn getuige was moeilijker om te kiezen voor hem dan gedacht. Maar uiteindelijk heeft hij niet kunnen kiezen en hebben de jongens besloten dat Niall het mocht zijn.
Ik pas mijn jurk voor de bruiloft nog een keer, niet alleen omdat ik zeker wil weten dat hij past, maar ook omdat ik hem zo mooi vind.
Als ik mijn jurk weer uittrek krijg ik plotseling een berichtje binnen, meteen stroomt er een maar gevoel naar binnen. Ik pak met trillende handen mijn mobiel en zie het beticht van een privé nummer.
'Lieve Fleur, wij hebben gezien dat de bruiloft van Esmee en Liam binnenkort is. Natuurlijk ben jij daar ook. Na de ceremonie verwachten we je op de parkeer plaats. Als je er niet bent zullen de mensen die je lief hebt dat voelen..
En vertel dit aan niemand, niemand mag hier van te weten komen! Anders...
Xx Kecka'Ik verwijder het bericht en leg met nog steeds trillende handen mijn mobiel weg. Moet ik dit doen? Zal ik verschijnen op de parkeer plaats? In gedachten zo eik de gevolgen die ik zal aanrichten als ik niet doe wat ze zeggen. Ik zie een huilende Lucy en Evi on hen kinderen. Ik zie mezelf huilend op de grond naast een dode Zayn...
Ik schud mijn hoofd, dat gaat niet gebeuren. Ik doe wat ze zeggen, ook al heeft dit gevolgen voor mij die ik nooit zal willen bedenken.
"Fleur Liefje?" Het is Zayn. "Esmee roept je." Ik glimlach, "dan zal ik maar naar haar toe gaan." Eerst geef ik Zayn nog een kus voor ik de de trap afloop naar Esmee.
Lucy's P.O.V
Esmee en ik hebben geen brieven meer gekregen van zij die zich zelf Kecka noemen. Ze zij al dat ik me niet zo druk moest maken. Ik hoor Esmee om Fleur roepen en draai me om naar haar. Zweeft haar trouw jurk aan en we zitten over een kapsel te denken. Fleur komt naar beneden en kijkt Esmee aan, "Wow Esmee elke keer dat ik je in die jurk zie bedenk ik me hoe goed hij je staat."
Esmee glimlacht, "bedankt. Zou je ons willen helpen zoeken naar een kapsel?"
Ze knikt en gaat naast ons staan. Ik zit op de computer stoel kapsel te zoeken en Esmee staat achter me met de jurk. "Kan het niet gewoon los?" Vraagt Evi die binnenkomt. "Hoe wist je dat we het kapsel zoeken?" Vraag ik verbaast.
Ze lacht, "ik hoor jullie van boven praten."
"Het kan niet gewoon los, dat doe ik altijd al." Zucht ze. "Het is een speciale dag, ik wil me speciaal voelen."
"Moet je je niet jezelf voelen?" Vraagt ze mompelend terwijl ze naar het beeldscherm staart. Plotseling hoor ik een mobiel trillen, ik kijk naar Fleur haar broekzak waar het geluid vandaan komt. Fleur wordt bleek, maar pakt haar mobiel niet. "Moet je niet gaan kijken?" Vraag ik aan haar. "N-neem dat doe ik straks wel." Stottert ze.
Dan begint haar mobiel weer te trillen, en weer en weer. "Kijk nou maar naar je berichtjes misschien zijn ze wel van Zayn."
"Zayn is boven." Zegt ze. "Ja, maar misschien stuurt hij een berichtje dat hij je wil." Verbaast kijkt ze me aan, "de volgende keer als Harry boven is en een berichtje stuurt doe ik wel alsof ik geen idee heb wat er aan de hand is." Zegt ze voordat ze haar mobiel pakt.
Ik kijk haar schuin aan en zie haar bleek worden, "en?"
"Alleen maar mijn moeder." Ik zie dat ze liegt, maar ik laat het en kijk weer naar mijn beeldscherm. Esmee en Evi hebben ondertussen al een kapsel. "Deze is prachtig." Zegt Esmee. Het is een opgestoken kapsel met witte bloemen erin. "Inderdaad." Zeg ik ongelovig. Nog steeds naar Fleur kijkend. Er is iets aan de hand met haar.
Maar wat?
------------------------------------
Ik kan nog steeds geen afbeeldingen toevoegen op de app, jullie wel? Ik vind het erg irritant. In Het volgende hoofdstuk gaan Esmee en Liam trouwen!Ik weet niet of ik dat al heb gezegd, maar dit boek word niet zolang als teen camp en teen camp 2.
Ik vind het erg jammer dat ik zo weinig comments krijg...
Xx Romy
JE LEEST
Teen camp 3 | One direction
FanfictionMet z'n allen bij elkaar wonen, klinkt leuk toch? Maar een droom kan in een nachtmerrie veranderen. Na langer dan 9 maanden op een eiland te hebben gezeten zijn de boys wel aan rust toe. Maar krijgen ze die wel? Hebben de jongens en de meiden geleer...