014: bedreiging

208 10 0
                                    

Esmee

Berichten. Ik krijg ze al de hele dag. Het zijn bedreigende berichten en ik ben bang dat ik nu door heb waarom al mijn vriendinnen zomaar naar buiten liepen. Alsof het niks was. Ze lieten hunzelf bedreigen, door Kecka. Maar wie zou die Kecka zijn?

Als ik net met mijn mobiel naar Liam wil gaan, om hem alles te vertellen, gaat hij nog een keer af. Weer een bericht.

Esmee

Als je ons verlinkt gaan je vriendinnen hier pijn lijden
Dat wil je toch niet op je geweten hebben?

Xx Kecka

Meteen stop ik met wat ik van plan was. Ze hebben inderdaad alle meiden. Ze hebben mijn zus...

Ze kunnen hen iets aan doen, iets verschrikkelijks. Iets waardoor ze gewond raken..

~

Lucy

Ik houd me vast aan de de ijzeren paal waar ik aan vast gebonden ben. Ik hoor stemmen, een van een man en een andere van Ashley. Anouk gilt als de deur open wordt gedaan, Fleur kijkt emotieloos. Als mijn vriendinnen mij aan kijken zie ik medelijden.

"Hallo Lucy." Ashely komt samen met Max de trap af. Anouk en Fleur hebben me alles over hem verteld. Het is geen lieverdje.

"Ik moet gaan dus ik zal hier niet lang blijven." Ze is even stil. "Jullie vriendinnetje Esmee komt hier vannacht." Anouk gromt naar haar als een word dier. Ashely kijkt haar alleen vies terug. Dan kijkt ze mij aan, "pak haar goed Max." Haar stem is hard, misschien wel emotieloos. Zo woensdag is ze op mij. "Pak haar hard."

Dan Verlaat ze de kelder en komt Max op me af.

"Hoer." Roept hij. Hij pakt mijn benden beet en sleept me tegen de muur aan. Ik gil van de pijn en hij blijft het een paar keer achter elkaar doen. "Vies wijf dat je bent. J bent niks meer of minder dan een vies wijf. Jij verdient niet hier te zitten, je verdient niet eens te leven!"

Zijn woorden doen pijn, misschien zijn ze wel pijnlijker dan zijn klappen. Als ik begin bloed te spugen stopt hij. Hij spuugt in mijn gezicht en maakt nog een paar keer een opmerking. Ik hoor ze niet meer, ik voel ze niet meer. Hij verlaat de kelder en ik sluit mijn ogen, zodat ik me kan overgeven aan de duisternis.

Kelly

Nadat Ashley Max naar de kelder heeft gebracht stappen we in de auto op weg naar het huis. Het is bijna drie uur als we aankomen, ik bevries bijna door de kou.

"Wanneer komt ze?" Ik voel mijn hart kloppen. Ik kan dit wel. Je gaat haar ontvoeren, ze heeft je man afgepakt verdomme. Ze is met hem getrouwd! Ze zal pijn voelen, Max zal haar te grazen nemen. Meer dan hij ooit heeft gedaan.

"Ze hebben alle beveiliging aan." Zeg ik tegen Ashely. Ze knikt, "ja, maar ze weet wel de code."

Precies op de moment gaat het hek open en loopt Esmee naar buiten. Ze is bang dat ik niet moeilijk te zien. Ze is bang voor je Kelly, banger dan ze ooit in haar leven is geweest.

"Kom!" Fluistert Ashley dringend. Ze springt letterlijk bovenop haar, maar Esmee geeft geen kik en laat haar meenemen. We gooien haar in de auto en rijden weg. "Chall zou trots zijn! We moeten alleen nog maar Evi.

Eenmaal aangekomen bij onze schuilplaats gooien we esmee op de bank. "Chall!" Roept Kate die ons ziet. "Ze zijn er!" Eline komt ook aanrennen en grinnikt las ze Esmee ziet. "Lang niet gezien meid."

Esmee rolt met haar ogen, "vertel me waar ze zijn."

Ashely wil haar een klap geven, maar dit keer doe ik het. Ze vliegt tegen de bankleuning aan en iedereen, in inclusief Ashley, kijkt me verbijstert aan.

"Ik wist niet dat je dat kon Kelly!" Ze is duidelijk trots op me. Ik hoor zacht geklap achter me en ik draai me op. Chall staat te grijnzen, "je leert."

"Chall? Kate? Eline?" Vraagt Esmee. "Hey ik ben Ashley de ex van Harry." Stelt Ashley haarzelf voor. "En die dame die je zonet een klap gaf is Kelly. De ex van Liam, os dat niet jou man?"

Esme kijkt me verbaast aan. "Daarom heten jullie Kecka!"

"Laten we haar in de kelder stoppen. Morgen krijgt ze Max op bezoek." Stelt Chall voor. Ik knik en neem haar mee naar de kelder, het is daar donker en stil, Iedereen slaap. Ik bind haar aan een vierde paal in de kelder vast. Niemand kan bij haar. Morgen zullen ze we, zien dat ze er is. Dan verlaat ik de kelder en sluit de deur.

Esmee

Het is koud in de kelder, zo koud dat ik de hele nacht niet heb kunnen slapen. Ik hoor iemand kreunen en ik weet zeker dat het Lucy is. Ik kan het niet goed zien, maar ik weet dat ze gewond is. Gewond door Max..

"Lucy?" Vraag ik zacht. Meteen schieten haar ogen open, ze beweegt niet, maar kijkt me nu wel aan. "E-esmee?" Stottert ze.

Ik hoor achter me ook iemand kreunen, dit keer is het Anouk. "Hoorde ik Esmee?"

"Ja." Zeg ik zacht. "Kelly en Ashely hebben me ontvoerd."

Dan wordt ook Fleur wakker, ze ziet me liggen en blijft me aanstaren. "Je had het tegen Liam moeten zeggen." Zegt ze.

"Ze zouden jullie pijn doen." Zeg ik. "Dat hebben ze al gedaan." Antwoord ze.

"Dat weet ik..."

-------------------------
Sorry sorry en nogmaals sorry.

Ik heb veel lang niet geschreven en heb waarschijnlijk nu al mijn lezers verloren.

Maar ik leef nog! Echt waar, ik had gewoon even een break nodig om alles op een rijtje te zetten met dit boek. En het is al bijna uit!

Willen jullie professional fangirl lezen!

Xx Romy

Teen camp 3 | One directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu