010: Ontvoerd deel 2

249 10 0
                                    

Anouks P.O.V

Ik pak Louis hand en trek hem mee naar bed. Vanavond moet ik buiten staan. Zal ik het doen? Ik moet wel, ik wil niet dat ze mijn familie wat aan doen. Ik wil niet dat ze iemand wat aan doen. Wie is die Kecka en wat zijn ze met me van plan?

Louis merkt dat ik loop te pikeren en knuffelt me. "Wat is er aan de hand schat?" Ik zucht. "Ik mis Fleur, ik hoop gewoon dat er niks ernstigs is gebeurt." Het is niet helemaal een leugen. Hij veegt een traan van me weg en trekt me nog steviger tegen hem aan. "We komen er wel door heen. En Fleur die redden we wel. Ik ben Superman weetje."

Ik giechel een beetje en geef hem een kus. "Daarom nam ik een relatie met je."
"Omdat ik Superman ben?" Ik schud lachend mijn hoofd, "omdat je altijd precies weet wat je moet zeggen om me op te vrolijken."

"En omdat ik goed ben in bed." Zegt hij er achter aan. Ik rol met mijn ogen en spring op hem, "nu krijg je de kietel dood Louis." "Stop genade alsjeblieft!"

+++

Als het goed is slaapt iedereen. Naast me ligt Louis zachtjes te snurken met een arm om me heen. Voorzichtig maak ik me los uit zijn knuffel en trek mijn kleren aan. Dan loop ik naar beneden en kijk ik in de spiegel. Ik ben een rommel, ik zie er niet uit en heb gehuild. Maar dat is nu niet belangrijk.

Ik open de deur en nog geen seconde later word ik vast gegrepen door twee armen. "Lang njet gezien Anouk." Mijn ogen worden groot. "Eline?" Breng ik er verbaast uit. Dat had ik niet verwacht! Ik wil haar een mep gegeven maar wordt tegen gehouden door een roodharig meisje. "Wat dacht je te doen meid?!" Ik word vast gebonden en vervolgens gooien ze me in de auto. Het is donker, maar ik hoor ze de hele rijd praten.

"Ik snap nog steeds niet dat jij mee mocht van Chall." Het is Eline. "Het ging toch allemaal goed dus zeur niet. Kate had geen zin en ik wel. En Kelly laat ze echt nietwaar die is een pussy." Antwoord het roodharige meisje. Chall?! Kate?

Na een rijd dag wel uren leek word ik de auto uit gesleurd en een groot huis in gebracht. De leggen me op de bank neer en direct nadat ze dat hebben gedaan roepen ze de rest.

Eerst komt een meisje binnen dat ik niet ken, "jullie hebben haar." Zegt ze verast. "Dacht je dat het ons niet ging lukken Kelly?" Oh haar naam is Kelly. Als tweede komt een gezicht binnen dat ik ken. Kate, Zayns ex. Wat moet zij met Eline?

Als derde komt iemand binnen die ik gehoopt had nooit meer te zien. Chall. Ze zat toch in de gevangenis? Wat doet ze vrij? "Lang niet gezien Anouk." Fluistert ze. Dan kijkt ze de twee meiden aan. "Heeft niemand iets gezien? Heb je haar mobiel?"

Eline pakt mijn mobiel uit mijn kontzak, "hierzo en alles ging volgens plan." Ze kijkt me vies aan. "Morgen staat er een verrassing voor je te verwachten. Fleur heeft hem al gehad en volgens Kate was ze er heftig aantoe. Ik zal je maar zorgen maken. Zijn naam is max." Fleur?

"Ik ben niet bang." Zeg ik dapper. Kelly schud haar hoofd, "dat zeggen ze allemaal."

Dan brengen ze me naar de kelder, het is erg stil en donker. Ik word vastgebonden aan een paal en de deur word dicht gegooid.

"Anouk?" Mijn ogen schieten open als ik zie wie het is. "Fleur." Zeg ik opgelucht. Maar als ik dichter bij haar kom zitten zie ik hoe erg ze er aantoe is. "Oh mijn god Fleur wat is er met je gebeurt."

Ze zucht, "ik vertel je alles vanaf het begin."

+++

Elines P.O.V

"Hey Max je mag haar morgen extra veel pijn doen." Zeg ik als ik hem naast Kate op de bank zie zitten. Hij steekt grijnzend zijn duim op. Chall komt binnen en het is direct stil.

"Meiden we hebben Anouk! We hoeven alleen nog Lucy, Evi en Esmee. Wie willen jullie nu doen?"

Ashley grijnst, "nu is het mijn beurt. Die baby's kunnen me niks schelen ze zoekt maar een andere oppas. Ik wil Lucy hier ze hebben zodat Max haar ook kan pakken. Ik wil haar laten zien wie ik ben. Dat ik de ware ben voor Harry en niet zij!" Ze is opgestaan en haar ogen spuwen vuur. Chall kucht en ze gaat snel weer zitten. "Oké Ashely, Kate jullie mogen zorgen dat Lucy hier zo snel mogelijk komt. Zeg dat ze bang wordt. Kelly, kun je de politie op het verkeerde spoor brengen. Maakt me niet uit hoe, als ze maar afgeleid zijn. Eline mag genieten van Anouk die hier wegkwijnt."

Ik steek mijn duim op en Chall verlaat samen met Max de kamer. "Kelly krijgt weer de pussy opdracht natuurlijk." Begint Ashely. Ze rolt met haar ogen. "Ach houd je kop dicht stoplicht." Ashely staat op, aar Kate trekt haar weer op de bank. Wat heeft Asheky toch tegen Kelly. Maar ze heeft wel gelijk.

"Ga je ook niet mee als we Esmee ophalen?!" Zegt Ashely spottend. Inplaats om iets te zeggen loopt Kelly kwaad de kamer uit en Ashely lacht haar uit. "Mietje."

--------------------------

Oh nee Anouk! Hopelijk doet Max je niet teveel pijn. Lucy is het volgden slachtoffer van Kecka. Hoe zou dat aflopen?

Xx Romy

Teen camp 3 | One directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu