012: Ontvoerd deel 3

258 10 2
                                    

Lucy's P.O.V

Terwijl ik Joyce weer terug in haar bedje stop voel ik mijn mobiel de hele tijd blijven trillen. Sinds wanneer krijg ik zoveel berichten? Ik wil naar beneden lopen, maar besluit toch maar even te gaan kijken.

--
Lucy

Jij hebt al eerder berichten van ons gehad, jij was namelijk de eerste met een bericht van ons. Maar nu we je mobiel nummer hebben kun je niks tegen ons doen.

Let op meid! Als je niet doet wat we zeggen vermoorden we je twee kinderen. Als je niet doet wat we zeggen doen we Harry wat aan.

Dus ik zou maar doen wat we vragen

Xx Kecka

--
Kecka?! Ik dacht dat ze waren opgehouden met stalken. Nooit heb ik kunnen denken dat zij achter al deze ontvoeringen zouden zitten. Wat willen ze met ons. Ik slik, ik moet doen wat ze zeggen anders... Niet aan denken nu!

Ik krijg nog een bericht wat ik direct open.

--
Morgen ochtend sta je voor de deur.

Als je er niet staat dan heb je de dag erna geen kinderen meer...

Xx Kecka

--

Een derde bericht volgt er achter aan.

--

Lucy Als je dit vertel aan iemand gebeuren er ernstige gevolgen

Xx Kecka

--

Nu weet ik waar Anouk en Fleur zijn, ze zijn bij hen. Bij Kecka.. Wat willen ze van mij? Wat willen ze met ons? Een angstig gevoel bekruipt me, ga ik het doen? Tuurlijk moet ik daar staan, mijn kinderen en Harry zijn mijn alles.. Ik kan ze niet in gevaar laten lopen, ik kan niet zonder ze.

Morgen ochtend moet ik doen wat ik moet doen.

+++

Ashley's P.O.V

Ik kijk op mijn horloge, na nog een paar berichten sturen naar Lucy over hoe laat ze er moet staan stappen we in de auto. Over een half uur hebben we haar in onze auto. Kelly is de hele avond weg gebleven om de politie op het verkeerde been te Brengen. Geen idee hoe en wat, maar het kan me ook niks schelen. Ik mag haar niet, ze lijkt me het typ dat ons gaat verraden. Ze is een mietje wat niks durft. Het zal me niks verbazen dat als we esmee ophalen ze ook niet mee durft.

Kate rijd haar auto op de plek die ik haar heb aangeven, niet te ver weg en ze kunnen ons onmogelijk zien. Er zijn ook geen camera's. We stappen uit en kijken of ze er al staat. "Ze komt toch wel." Fluistert Kate naast me. "Ze komen altijd."

Ik ging de bak in voor het stalken van mijn ex. Ik weet dat ze altijd komen, omdat ik dit vaker doe. Ze zijn te bang om het tegen iemand te zeggen, wat erg dom van ze is. Als ze het zeggen tegen iemand zijn wij kansloos. Het enige wat wij hebben zijn die twee trutten. Fleur en Anouk, de politie doet alleen zijn best omdat ze beroemd zijn. Als het normale mensje waren hadden ze het al lang opgegeven.

"Daar." Fluistert Kate plotseling. Ik doe een rode lok achter mijn oren en zie Lucy tevoorschijn komen. Ze sluit de deur weer en blijft angstig wachten. Kate weet wat ze moet doen. Ze schuift van opzij naar haar toe en gooit een zak over haar hoofd. Meteen begint ze te gillen. Ik pak haar vast, "ik zal maar stoppen als ik jou was." Meteen doet ze wat ik zeg. We stoppen haar in de achterbak en rijden weg.

+++

Eenmaal aangekomen halen we Lucy uit de auto en lopen we het huis binnen. "We hebben haar." Roept Kate. Ik gooi haar op de bank en haal de zak van haar hoofd, zodat ze ons kan zien. Ze is vastgebonden, zodat niks kan doen. Chall en Eline komen aanlopen. "Hallo Lucy." Zegt Eline ze heeft een gemene grijns.

Lucy kijkt ons verbaast aan, "zijn jullie Kecka?! Jullie stuurden die brief en al die berichten. Chall, Eline en Kate?!"

Dan kijkt ze mij aan, "B-ben jij Harry's ex?" Vraagt ze ongelovig. "Hoe weet jij dat nou." Zeg ik van mijn stuk gebracht. "Hij herkende je op de camera." Antwoord ze.

Shit. Chall kijkt me kwaad aan, "serieus Ashely?!" Ik haal mijn schouders op, "hij heeft toch geen bewijs. Er zijn miljoenen mensen met rode lokken. Ik knip het gewoon en niemand weet dat ik het was."

Dan concentreer ik me weer op Lucy, "hey Lucy. Mij ken me nog niet zo goed." Ik trek haar aan haar haren, "maar ik ben gevaarlijk. En Harry is van mij, hij houdt van mij en niet van jou."

"Je bent gek." Zegt ze. Ik geef haar een klap, "praat niet tegen me."

Chall wijst naar Kate, "breng haar maar bij de rest."

Lucy haar ogen schieten open, "rest?"

"Waar dacht je dat Anouk en Fleur dan waren." Bijt ik haar toe. Kate brengt haar naar de kelder en precies op dat moment komt Kelly binnen.

Chall kijkt haar verbaast aan, "waar bleef jij zo lang?!" Mooi, ik hoop dat ze flink kwaad wordt.

"Ik was in Luxemburg, daar lijdt het spoor nu heen" ze klapt in haar handen. "Ze denken dat we in Luxemburg zijn en dat de dader twee meiden zijn in een motel. Vraag me niet hoe, maar het is me gelukt."

Chall kijkt haar trots aan, "van een pussy naar een van ons geworden Kelly. Denk je dat je esmee morgen kan halen." Ze slikt, "I-ik." Stottert ze.

"Ze is een watje Chall. Laat mij het maar doen, ik kan esmee wel halen." Chall rolt met haar ogen, "best. Kelly en Ashley zorg dat Esmee hier morgen is." Dan loopt ze de kamer uit. "Wat?!" Zegt Eline.

Ik en Kelly? Dat gaat nooit lukken. Ze is zo'n irritant wijf.

"Nou Ashley wij mogen samenwerken." Zegt Kelly. "Ben je daar blij mee trut?" Ze grinnikt, "mij boeit het niet, maar jij zit er wel mee. Bang dat je plekje wordt ingepikt?"

"Tyf een eind op!" Roep ik naar haar.

Ze is zo'n kut wijf.

---------------------------
Sorry voor het gescheld.

Hoe vonden jullie dit hoofdstuk?

Xx Romy

Teen camp 3 | One directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu