011: Gesloten ogen

247 9 3
                                    

Anouks P.O.V

Mijn ogen worden groot nadat Fleur klaar is met vertellen van haar verhaal. "Alle exen heeft Chall bij elkaar geroepen?!" Fleur knikt, "zij is een soort van de leider van de groep. Ashely, die roodharige, is Harry's ex. Kelly, die andere die je njet kent, is Liams ex." Ik voel mijn mond half openhangen, "ze sturen berichten onder de naam Kecka. Kelly, Eline, Chall, Kate en Ashely." Zegt ze. "Ze hadden mijn mobiel nummer, Kate brak in in ons huis."

Kate brak serieus in? Waar zullen deze meiden toe in staat zijn? Wat zullen ze met ons doen. Ze willen sowieso ons hier houden, zodat de jongens komen. Maar wat gaan ze dan met ons doen, wat gaan ze met de jongens doen? Wat zou Louis nu aan het doen zijn? Ik denk aan Zayn die niet stoppen kon met huilen en kwaad zijn op zichzelf. Ik denk aan mijn zusje, hoe zou zij zich voelen nu? Maar het meeste denk ik aan Louis. Ik ben ongerust, ik wil niet dat hij hier komt. Wat zullen ze doen als hij hier komt?

"H-hoe is het met Zayn?" Fleur spreekt de zin stotterend uit. Ik zucht, "wil je de waarheid horen?" Ze twijfelt geen moment en knikt. "Hij is een wrak." Ze probeert dichter bij me te komen, maar de kettingen waar we aan vast zitten lukt het niet. "Hij huilt zichzelf in slaap en word boos of verdrietig als we je naam laten vallen. Hij wil dat die politie meer z'n best doet. Hij is vaak alleen, hij mist je en is kwaad op zichzelf."

Ik zie tranen in Fleur haar ogen schijnen, plotseling zie ik hoe ze er aan toe is. "Fleur?! Wat is er met je gebeurt?" Ze veegt haar tranen uit. "Max." Zegt ze alleen. Mijn ogen worden groot, "deed die gast dit? Die gast die ze ook op mij willen afsturen?!" Ik voel me zo bang. Ik dacht dat het wel mee zou vallen, maar op dit money wil ik dat iemand me knuffelt. "Gaat het wel?" Vraag ik zachtjes. Fleur knikt, "met jou?"

"Ik red het wel."

"Dat denk ik niet." De stem van Elin galmt door de kelder. Achter haar staat een man die er heftig uit ziet. Is zie Fleur in mijn ooghoeken bibberend achter uit schuiven. Ze is doodsbang voor hem...

"Max eerst mag ik wat doen bij onze Anouk." Zegt Eline. Max knikt en verlaat de kelder. Eline loopt het trapje af, ze gunt Fleur geen blik waardig en blijft mij aankijken. "Ik ben weg gegaan van dat fuck eiland. Door jou viel Louis niet meer voor mij. Ik snap niet dat je bij hem bent gebleven nadat ik seks met hem had!" Schreeuwt ze. Ik huiver bij de gedacht van haar bij Louis. "Ik hou van hem." Is mijn antwoord. Dan geeft ze me een klap. Ik hoor Fleur gillen. ze wil naar me toe, maar dat lukt njet door de ketting. Ik voel het bloed langs mijn neus lopen. "Had ik gezegd dat je mocht spreken?"

Ik schud mijn hoofd angstig, "ik wil eigenlijk de rest aan ma overlaten, maar- " ze stopt met praten en knijpt mijn keel dicht. "Ik kan je ook direct afmaken, niemand die om je zal huilen. Niemand die om je geeft. Louis is van mij en zal voor altijd van mij blijven." Ik stik, ik stik letterlijk. Dan laat ze me los en kan ik weer adem halen.

"Ik mag je niet maken. Anders maakt Chall me af."

"Ik ben misschien bang voor jou, maar jij bent bang voor haar. Eline luister je hoeft dit niet te doen. Bel Louis en vertel hem alles, wij zullen je zo dankbaar zijn. Hij zal je dankbaar zijn Eline." Smeek ik. Ze loopt weg, "max!" Roept ze voordat ze het trapje oploopt. "Ik kan dat niet doen Anouk." Fluistert ze nog zachtjes voorst ze wegloopt.

Dan loopt Max binnen. Hij sluit de deur. "Mijn tweede dame die ik doe ooit." Zegt hij. Hij loopt op me af, "het spijt me." Zegt hij voordat hij me optilt bij mijn haren. Ik gil van de pijn, tranen verschijnen in mijn ogen. Hij geeft me een klap, "niet gaan huilen bitch!"

Na een aantal klappen en wat gescheld verlaat hij de kamer en blijf ik met gesloten ogen liggen opende grond.

+++

Louis P.O.V

"Ze is nu al uren weg!" Huil ik tegen Esmee aan. Ze huilt ook en trilt helemaal. Liam lukt het niet eens om haar te kalmeren. Nu weet ik hoe Zayn zich voelt. Ik werd gister wakker en ze was weg. Op de camera beelden zag je dat ze ontvoerd werd door twee meiden die je niet goed kon zien. Ze is gewoon ontvoert. Ik had haar moeten beschermen, maar ze is weg..

"Ik zou niet liegen, maar ik heb zonet iets verteld aan de politie waar ik al een tijden mee rond loop. Door deze video beelden gezien te hebben denk ik het bijna zeker te weten." Zegt Harry plotseling.

"Wat?" Vraagt Zayn. Harry pakt Lucy beet, "ik denk dat Ashely een van die meisjes was." Mijn ogen worden groot en net als Zayn sta ik op. "Je ex?!" Zeg ik verbaast. Harry knikt, "hoe?" Vraagt Zayn.

"Ik weet het niet zeker, maar ik herken haar rode lokken." Ik ga weer zitten, "wat zeiden ze?"

"Ze zat maar een jaar in de jeugdgevangenis en is al lang weer vrij en zullen haar proberen op te sporen."

Ik voel me zo licht, ik ga weer zitten. "Ik weet niet wat ik moet zeggen."

"Waarom zou je ex Fleur en Anouk willen ontvoeren?" Vraagt Lucy. Ze heeft Amy in haar armen. Harry pakt Joyce uit de wieg. " ze is gek." Is zijn antwoord. "Dat bedoel ik niet. Ze is jou ex, als ze je wilt pakken zou ze mij moeten hebben. Of-" ze slikt. "Amy of Joyce." Ik zie Harry wit weg trekken en hij houdt Joyce dicht tegen zich aan. "Dat gaat niet gebeuren."

Ik zie Evi Marja dicht tegen haar aan trekken, "als ze aan mijn baby komt krijgt ze er van langs hoor." Zegt ze zachtjes.

Ik zou willen dat Anouk hier was om iedereen weer positief te laten denken. Maar zij is nu weg, wie weet voor Hoelang...

-----------------------------------------
Sorry ik upload langzaam. School is hier weer begonnen. Bah!

Jongens ik ben met een boek bezig wat geen fanfiction is! Daarom upload ik zo langzaam + one Rule is bijna afgelopen.

Wat vonden jullie van dit hoofdstuk?

Xx Romy

Teen camp 3 | One directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu