Kates P.O.V
Ik gluur langs de bosjes of ik iemand in dat gigantische huis zie die in de woonkamer is. Deze brieven zijn zo onhandig, we moeten steeds iemand sturen om ze te leveren. Als we de mobiel nummers hadden van al die meiden. Plotseling gaat er een belletje rinkelen, dit moet ik aan Kelly vertellen! We stelen gewoon een van die mobieltjes. Maar nu zijn ze zo bang en druk dat ze niet naar buiten gaan. Iemand moet dit huis in de gaten houden, zodat we kunnen zien wanneer iemand naar buiten loopt.
Ik schud mijn hoofd, dat duurt te lang en ik heb echt geen geduld. Dit doen we op de Kate manier. De Kate manier vond Zayn vroeger altijd zo leuk toen we nog samen waren. Ik slik, niet lang meer Kate. Niet lang meer tot we wraak kunnen nemen op Fleur en de boys.
Met rennende stappen loop ik naar de deur, ik moet ervoor zorgen dat een van die meiden me ziet en niet een van die boys. Ik grijns als ik Lucy de woonkamer zie binnen lopen met een baby in haar armen. Niemand anders je er, helemaal niemand. Ik gegeven harde tik op het raam en laat snel die brief achter, ze mag mijn gezicht niet zien, maar moet wel merken dat het een brief van ons is.. Kijk daarom wil ik een van die nummers, dat ik veel simpeler.
Inplaats van dat ik weer weg ren glip ik naar achteren, ik weet precies waar de kamer van Fleur en Zayn is. Gelukkig hebben ze een balkon. Ik zie dat Lucy de deur opent met haar brief in haar Hand. Ze kijkt natuurlijk of ze mij nog kan vinden. Leuk geprobeerd mop, je vind me nooit. Die Ashely kan misschien betrapt worden, maar ik niet.
Als ze de deur weer sluit klim ik via de schuur op het balkon. Gelukkig is niemand op de kamer en kan ik makkelijk te werk gaan. Ik kijk door het raam waar die mobiel ligt van Fleur, LF waar eigenlijk überhaupt een mobiel ligt. Ik wet uit ervaring dat Zayn hem altijd overal laat slingeren dus due zal waarschijnlijk hier niet liggen. Ik pak een pen en papier uit mijn jaszak en schrijf snel even een briefje. Dan gooi ik de ruit in leg het briefje op Fleur haar nacht kast, pak haar mobiel en verdwijn.
Vervolgens stop ik haar nummer in mijn mobiel en gooi ik haar mobiel weer terug op het bed. Daarna spring ik van het balkon op het dak van de schuur en ben ik zo snel mogelijk verdwenen...
Lucy's P.O.V
Ik pak Joyce op en wieg haar heen en weer in mijn armen. Als ik zenuwachtig ben pak ik een van mijn kinderen daar word ik rustig van. Maar dit keer helpt het niet. Ik draai me om als ik plotseling een harde tik op het raam hoor. Ik zie net nog de zwarte haren van iemand die me bekent voorkomt. Is dat Kate? Ik leg Joyce in haar wieg meer en den naar de deur waar een nieuwe brief ligt. Ik pak de brief op en meteen begin ik weer te shaken.
___
De derde waarschuwing al weer, maar we kunnen het misschien beter een bedreiging noemen...
Wij zijn serieus, jullie moeten ons niet onderschatten. En ik zal maar niks aan jullie vriendjes vertellen, anders gebeuren er erge dingen met hen en al jullie dierbaren.
Jullie zouden toch niet willen dat die kinderen van jullie opeens dood op straat liggen?Neem ons serieus!
Xx Kecka
___
Ik prop de brief ik mijn broekzak en ren direct maar Joyce toe, daarna kijk ik of Amy nog in haar bed ligt. Dit loopt uit de hand, en veel.
Fleurs P.O.V
Ik kijk naar Lucy die Amy en Joyce oppakt, ze is helemaal in de stress en heeft tranen in haar ogen. Even weet ik niet wat ik moet doen, maar daarna ren ik naar haar toe. "Lucy?" Ze schud haar hoofd. "Laat me maar even." Ik wil weer wat zeggen, maar hoor plotseling iets klingelen boven. Het komt vanaf de kamer van Zayn en mij...
Ik ren er naar toe en zie dat het raam van de deur naar het balkon is ingetrapt. Meteen ren ik naar het balkon om te kijken of ik nog iemand zie. Ik wil ervan af springen om ge zien of ik nog iemand in de tuin kan vinden, maar iemand pakt me vast. "Wat is hier gebeurt?" Vraagt Zayn. Zijn stem klinkt paniekerig en verbaast. "Ik hoorde kets en blijkbaar is dit raampje ingetrapt. Kijk even of eist weg is." Zayn knikt en gaat net als ik zoeken om iets wat er niet meer is.
In mijn ooghoek zie ik mijn mobiel op ons bed liggen, die had ik toch op mijn nachtkastje neergelegd? Ik kijk naar mijn nachtkastje en zie een brief liggen. Die brief geeft een eng gevoel en ik stop hem in mijn broek zak.
"Niets is weg bij mij." Zeg ik verbaast. Zayn trekt me tegen hem aan, "bij mij ook niet, misschien wat het gewoon een kwajongen die een steen door het ruit gooide voor de lol."
Ik knik, "ja dat zou het wel zijn." Eerlijk gezegd geloof ik er niks van. "Ik moet even naar de toilet." Ik ren naar de badkamer en haal de brief uit mijn zak.
__
Lieve FleurTen eerste zal ik niks zeggen tegen iemand over deze brief, je wilt toch niet dat je dierbaren pijn lijden? Als je binnenkort privé berichtjes krijgt op je mobiel zijn ze van ons. En ik zal je nummer maar niet veranderen anders gaat een van die baby's van je vriendinnen eraan.
Verder doe je precies wat we zeggen, wij zijn erg serieus.
Xx Kecka. En een extra groet van Kate.
__
Kate? Mijn ogen worden groot aks ik weer terug denk aan de ex van Zayn Die heks. Is ze terug?!
Iemand klopt op de badkamer deur en Zayn roept, "Esmee en Liam willen wat zeggen Fleur. Kom je?"
"J-ja." Ik kom de badkamer uit en pak Zayn zijn hand. Samen lopen we naar beneden waar iedereen al zit. Wij gaan ook zitten en we kijken naar Esmee en Liam. "Wat is het grote nieuws?" Vraagt Louis. Esmee kijkt naar Liam, "we weten eindelijk waneer we gaan trouwen."
Iedereen lijkt enthousiast zege zijn, maar ik blijf maar denken aan die brief. "Wanneer dan?" Vraagt Evi.
Liam lacht, "al best snel, Volgende maand. We houden een kleine bruiloft."
Ik wil ze feliciteren, maar steeds blijft die ene zin in mijn Hoofd spelen; je wilt toch niet dat je dierbaren lijden?
Waar zijn ze toe in staat?
---------------------------------
Eindelijk wee een nieuw hoofdstuk. Sorry voor de spellingsfouten. Waar gaat dit toch heen al die brieven? 😈
Weten jullie hoe je een nieuwe afbeelding toevoegt door die nieuwe update werkt het niet meer op mijn IPad. Erg irritant!
Vinden jullie het leuk? Zouden jullie een comment en een vote willen achterlaten alsjeblieft dat weet ik dat het gelezen wordt 😊
Kate, de ex van Zayn, is back. Herinneren jullie haar nog in deel 1? Ze was en is niet een lieverdje...
Xx Romy
JE LEEST
Teen camp 3 | One direction
FanfictionMet z'n allen bij elkaar wonen, klinkt leuk toch? Maar een droom kan in een nachtmerrie veranderen. Na langer dan 9 maanden op een eiland te hebben gezeten zijn de boys wel aan rust toe. Maar krijgen ze die wel? Hebben de jongens en de meiden geleer...