008: Politie

279 11 10
                                    

Zayns P.O.V

"Hoe kon dit nou gebeuren?" De stem van Anouk galmt door het huis. Iedereen is stil en in shock. Louis komt naast me zitten en kijkt me aan. Ik kan hem niet goed zien door mijn tranende ogen. "De politie gaat er alles aan doen om haar terug te vinden Zayn." Zegt hij.

"Wat als alles niet genoeg is Louis? Wat als ze haar niet terug vinden? Ze hebben niets alleen een auto die weg reed van de parkeer plaats. Dat was het enige wat je kon zien vanuit de camera beelden. Je zag niet eens een kentaken!" Hij heeft geen antwoord dus ik ga door met tegen hem te keer gaan.

"Ze weten niet eens wie haar heeft meegenomen of wat de bedoelingen van hen zijn! Straks willen ze haar vermoorden o-of verkrachten ze haar! Ik doe alles om haar terug te krijgen Louis dat weet iedereen! Iedereen weet dat ik mijn geld, mijn huis zelfs mijn leven voor haar zal geven! Wat zijn ze met haar van plan?! Waar zal ze nu zijn? Is ze überhaupt nog levend?" Ik zak huilend in elkaar op de bank voordat iemand binnen stormt. Het is Lucy en achter haar komt Harry aan lopen. "We hebben nieuws gekregen van de agenten." Zegt ze.

Meteen sta ik op, "en?"

"Ze hebben meer camera beelden maar die stoppen tijdens het filmen. Het beeld is slecht maar je ziet twee meiden uit de auto stappen. Eentje met zwart haar en eentje met rood haar. Het is de zelfde auto die weg reed op het tijdstip dat Fleur verdween. Zij moet er wel in gezeten hebben zeggen de agenten en ze zijn er vrij wel zelf van dat zij twee de ontvoerders zijn. Maar je ziet ze alleen uitstappen en geen Fleur."

Ik zak weer neer, "zullen ze hier wat aan hebben?"

"Tuurlijk wel." Antwoord Harry. "Ze weten op welk tijdstip ze is meegenomen en waar. Ze weten wat voor soort auto en weten hoe de ontvoerders en waarschijnlijk uit zijn en dat ze met z'n tweeën zijn. Misschien wel meer-"

"Het enige wat ik wil is Fleur terug!" Zeg ik huilend. Ik ram tegen de stoel naast me aan waar Niall op zit hij valt er bijna van af, "sorry Niall." Zeg ik zachtjes. Hij komt naar me toe en zegt, "ze vinden haar Zayn echt waar."

+ - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - +

Fleurs P.O.V

Ze hebben me in een cel gestopt wat eigenlijk de kelder is. Het is koud en ik heb alleen een jurk aan met hakken. Mijn tasje is afgenomen en ik zag ze nog net met mijn mobiel weg lopen. Ik weet wat ze gaan doen en het maakt je ziek. Ze gaan de andere nummers halen en net zo kidnappen als ze met mij hebben gedaan. Als de meiden niet meewerken doen ze de baby's iets aan of de boys...

Wat ze gaan doen als we allemaal hier zijn weet ik niet zeker misschien om losgeld vragen? Of misschien gaan ze ons vermoorden? In ieder geval willen ze ons weg bij "hun vriendjes" misschien gaan ze hem dwingen om in een relatie te gaan met ze? Of laten ze de jongens lijden door ons te laten lijden.

Ik ben bang voor wat ze van plan zijn met me, maar ik ben nog banger met wat ze van plan zijn met ons als ze ons allemaal hier hebben..

Plotseling word de deur geopend en ik zie dat Kate binnen komt. Het liefst zou ik op jaar afrennen en haar een mep verkopen om vervolgens te ontsnappen, maar ik zit vast gebonden aan een ijzeren paal in de hoek van de kelder. Ze heeft een bak eten wat ze op de grond gooit en een bak met water. "Voor ons hondje Fleur." Zegt ze grijnzend. Omdat mijn beide handen zijn vastgebonden aan de paal en in ontzettend dorst heb drink ik inderdaad als een hondje uit haar bak. Dan lacht ze en spuugt ze op me.

"Ik kan niet geloven dat Zayn op je viel. Maar waarschijnlijk ging het hem gewoon omdat je in een rijke familie woont en hij dan nog rijker wordt als jullie scheiden." Ik rol met mijn ogen, "hij houdt van mij en ik van hem Kate." Zeg ik. Kan knielt ze neer en kijkt me recht aan, "je moet trouwens nog straf krijgen Fleur."

"Voor wat?!" Spuug ik haar toe. "Voor het stelen van mijn vriend. Ik ben zijn vriendin niet jij misbaksel!" Dan geeft ze me een klap me val ik kreunden neer. Ze blijft gemene en nare dingen naar me toe spugen tot ze plotseling stopt. Ik voel bloed langs mijn neus lopen en probeer niet naar haar te kijken. "Morgen komt er iemand om je te straffen." Zegt ze met een stem van ijs. Ik krijg overal rillingen en ze verlaat de kelder.

Straffen?

Was dit dan niet mijn straf?

+ - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - +

Kates P.O.V

Ik hoor de stem van Ashely die me roept en verlaat de kelder waar dat mormel in ligt. "Waarom duurde het zo lang bitch?" Ze heeft het ober het eten brengen naar het mormel. "Ik liet haar een voor proefje zien van haar straf."

"Weet jij wie Chall heeft gebeld om te helpen?" Vraagt Kelly. Ik schud mijn Hoofd en grijns, "ik hoop iemand die haar veel pijn doet."

Plotseling komen Eline en Chall binnen en iedereen gaat vlug zitten. Chall heeft het mobieltje van Fleur in haar hand en Eline die van ons met het nummer waar alles mee gebeurt. "Ik heb alle nummers die we nodig zullen hebben opgeslagen in ons mobieltje. We moeten die van haar zo snel mogelijk vernietigen voordat ze die opsporen en de politie hier voor de deur staat." Zegt Chall. In mij. Ooghoeken zie ik Kelly een beetje angstig kijken als Chall het woord politie zegt.

Chall lijkt het ook te merken, "ben je ergens bang voor Kelly?" Kelly is nog steeds de suf kop van ons. Ook nadat ze Fleur sloeg, wat erg verrassend was, ze is het meeste van ons een watje. "Nope." Zegt ze. We weten allemaal dat ze liegt, maar Chall laat niet merken dat ze het weet.

"Dus Kate en Ashley sturen nieuwe berichten naar-" ze kijkt rond, "wie zullen we doen?" "Anouk." Zegt Eline direct. "Ik wil haar zo snel mogelijk hier hebben zo dat die vriend van jou haar net zo veel pijn kan doen als hij met Fleur gaat doen."

Ashely en ik knikken, "oké Anouk dus."

Dan kijkt Chall naar Kelly, "jij maakt dit mobieltje zo ver mogelijk hier van Daan kapot en steeds het is de fik. Gooi het as ergens in het water. Hoe meer bewijs is verdwenen hoe beter."

Kelly knikt en pakt Fleurs mobiel van Chall aan. Chall kijkt even naar ons, "waar wachten jullie op?! Aan de slag!"

Ashely en ik kijken elkaar grijnzend aan, "zin in wat gemene berichten ash?" Ze lacht, "altijd Kate. Altijd."

-----------------------------

Misschien wat kort maar hé iets is beter dan niets.

Pizza?
Pizza

Randommmmmmmnesssss awkward hihi.

Sorry ik ben melig as fuck. En as is verbrand turf. Oké

Oké?
Oké

Het liefst zou ik zo'n random boek maken met mijn gedachten er in en schrijven als ik zin in heb, maar zouden jullie dat wel lezen?

Who gives a fuck about my life..... Ikkkkkee bingo 😌😏

--
"Niall I want you to have my babies. Unfortunately, Niall can't have babies. Cause he doesn't have a...you know.. He's got a..you know.." -Liam Payne

--

Ik ga mijn celebrity crush trouwen! NIALL HORAN BABE IK GA MET JE TROUWEN. Voor de mensen die zeggen dat dat nooit gaat gebeuren: GINNY WEASLY IS NU TOCH OOK GETROUWD MET HARRY POTTER!

Ik ben zo raar 😂😂

BYEEEEEE

xx Romy

PS: IK HEB EEN APPEL GEGETEN VANDAAG.

PPS:NEE IK BEN NJET DRONKEN

PPPS: EN NEE IK ZIT NIET AAN DE DRUGS ECHT NIET LUF YOU

Teen camp 3 | One directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu