"Aitäh sulle!"- #10

39 1 1
                                    

"Kuidas?"
Emma:"Talle tuleb koht kätte näidata..."
"Kuidas?"
Emma:"Alusta sellest, et võtad ta sõrmejäljed. Mu isa saab aidata. Ta on politsei, ja ta on minu nimel kõigeks valmis. Ütleme nii, et ta on juhtumi kahtlusalune. Siis lisad sõrmejälje kummikinda sõrmele, valge värviga. Saadad talle ähvarduskirju. Megan läheb muidugi kuulutama, kui kurb ta on ja hirmunud jne... Aga kui ta politseisse teatab, jääb mulje, et ta tahtiski tähelepanu. Ja puhu wc-s talle tolmpuudrit näkku, siis teda nimetatakse fakeinimeseks. Riku ta maine, inimesed ei taha enam temasugused olla. Ta kaob teie koolist. Ja tee palju pulli!"
Miks ma ise selle peale ei tulnud!
"Aitäh sulle!"
Tulime tagasi. Teised vaatasid meid, nagu ma oleks talle öelnud matemaatika spikri.
Maria:"Saladus, jah?"
Emma:"Juhtus MOTK!!"
Maria:"OUMAIGAAD!"
Laura:"Oumaad!"
Lota:"Omdž"
"Teil on oma lühendid? Ja saate neist aru?"
Emma:"Megan on hull. Seepärast, tegime erakorralise lühendi."
"Okei."
Maria:"Ma ei tea kuidas teie, aga mina arvan, et mul läks "Tõde ja tegu" isu ära"
Emma:"Sama"
"Sama jama...mis teeme siis?"
Emma:"LAKIME KÜÜSI!"
Maria:"Davai!"
Laura:"Dav.."
Lota lõi Laura tagumikule slapi
Laura:"AI!!!"
Maria:"Miks teda slappisid?"
Lota:"Ta ütles "Dav" ja ma slappisin et ta ütleks:"Ai"
Nii tuleb "Davai"
Maria:"Okei..."
Ma lakkisin küüned beebiroosaks, hiljem tegin hõbedased ääred. Keskele panin kuldse keti küünekleepsu. Mu küüned sobisid kokku mu kleidiga. Läksime magama. Pumpasin õhkmadratsi täis, ja jäin magama.
*Hommikul kl 6.00"
Emma raputas mind:
"Ärka! Sul on aeg tagasi minna."
"Okei! Tsau!"
Emma:"Tsau!" Ütles ta vaikselt, sest teised magasid.
Jooksin. Aknast tuli välja köis, millega ma alla sain. Aken oli praokil.
Ronisin sisse ja...

Minu teine poolWhere stories live. Discover now