#1- Lihtsalt paar detaili, mida võiks enne lugemist teada.

124 5 3
                                    

Lugu ei põhine päriselul.

Lisaks, sooviksin veel märkida, et seda raamatut on veidi muudetud, seega inimesesd, kes otsekirjutatud osi lugesid, lugu on nüüd teine.

Loodan siiski et meeldib.

-ThaUnicorn

See päev,kui kaotasin lapsepõlve, ei olnud 6 aastaselt.
See päev,kui käisin psühholoogi juures, ei olnud keskeakriis, vaid "praegu" on vastus mu mõlemale küsimusele.
"Sa oled neliteist, naudi elu!" Ütleb mu ülimalt positiivne ema.
Olgu, naudin seda "nooruspõlve" kus ma veel peaks liivakastis mängima.
Aga millest see üldse alguse sai?

Oli kena september, kui õpetaja tuli klassi ette toreda, kuid hiljem õõvastava uudisega.
"Teile tuleb klassi uus tüdruk! Ma ei pea vist mainima, et olge temaga viisakad!" Ütles õpetaja.
Kohe läks sagimiseks.
Klassi tuli 170 cm pikkune naine/tüdruk. Tal olid lühikesed õlgadeni juuksed, mustad lillade otstega, peaks mainima.
Ta riietuseks oli must seelik, tumepunane nabapluus kirjaga "The less you care, the happier you will be" (mida vähem sa hoolid,seda õnnelikum oled) ja pikad kontsad.

Minu üllatuseks, oli homme kõik oma paljaste säärtega, nabapluusidega, millel olid deeptekstid "Miski ei kesta igavesti,kõigel on lõpp" , "Ma ei hooli, aga ka hoolin" jne...Aga selle asemel et nende sekka minna, soovin ma ellujäämiskursustele minna.

Sest juhul, kui ma kodus ära jookma peaks, ei teki mul probleeme.
***


Nagu alguses mainisin, on lugu suhteliselt muudetud.

Jätan ikka raamatu mõtte samaks, mis ennegi, aga lihtsalt üritan asukohti, nimesid, kirjavigu ja muud sellist parandada.

Kindlasti avaldage oma arvamust kommentaarides!

Ja vabandan et osa oli lühike.
Okei okei, see osa oli kõvasti lühikesem kui mu armuelu..

Mida mul pole xD

-ThaUnicorn

Minu teine poolDonde viven las historias. Descúbrelo ahora