"Kas see kellele me tünga tegime?"
Emma:"Jap. Ta käib meil kitarris ka."
"Ookei...Aga ma vist hakkan minema...Tsau!"
Me läksime laiali.
Ma läksin koju.
Homme on laupäev. Mulle kirjutas Demi Golderan.
Tema:"Homme on kooliajalehe kokkusaamine. Me peame nädala teemad välja tooma, ja millest kirjutada."
"Ok."
Tuleb pikk päev...*Hommikul*
Tegin hommikusööki.
Ja hakkasin kooli minema.
"Cas ma lähen! Tsauu!"
Cas:"OOTA!"
"Mida?"
Cas:"Diahhe on ju surnud?"
"Ei ole!"
Cas:"Aga tal oli vähk ju?"
"No fakt on see, et ta elab aga mina lähen nüüd pakaa!"*Kokkusaamisel*
Kooliajalehes olid ainult b ja c klassist. Minu klassist polnud kedagi. Kui ma sisse astusin, siis viiendikud sosistasid, et ma olen halb nuhk, kes tahab kooliajalehe inimesi paljastada.
Meil olid "nuhid" anonüümsed.
Mu nimi oli seal Pardipepu.
Demi tuli sisse. Me tõusime püsti.Demi:"Tere. Nagu te vist juba teate, sai artikkel "Megan Syvere saladus." palju tähelepanu. Koolis ei vaja keegi ninnu-nännut, nagu seda tegi teatud 4.klassi laps. Seetõttu otsustasime neljandikud välja jätta.
Aga ma nüüd turvustan teile Pardipeput! "
Ma tõusin püsti. Teised plaksutasid.
"Aitäh. Ma tegin 7.a klassi otsingu päevikute järele. Keegi vist ei tea, et mu klass rikkus mu elu."
Keegi B-st:"A-kad on ülbed."
Kuidas ma tähele ei pannud, et kogu mu klass, pole mu kool!
"On tõesti ülbed."
Demi:"Rahvale meeldivad materjalid Meganist. Siis saaksime ka sellele ülbusele meie koolis, lõpu teha."
Teised:"Jeee!!"
Demi:"Parduperse...See tähendab..."
"Parduperse on isegi parem nimi."
Demi:"Okei. Parduperse tõi 7.a klassi päevikud. Me saime teada, kes meeldib Meganile. Mis artikli nimeks tuleks panna?"
"Uus kuum paar: Megan ja..."
Demi:"Suurepärane! Ajaleht müüks kindlalt. Mis te arvate?"
Teised:"Jaaaa !!!"
Demi:"Aga ülejäänud nädal?"
"Ma tõin 7.a päevikud. Materjali jätkub. Ja Megan Syvere ähvarduskirjad."
Keegi:"Ja ma sain teada, et Megan tegi osad ähvarduskirjad ise. Mu isa on politsei. Megan teatas politseisse, ja ekspertiis tuvastas, et seal olid tema sõrmejäljed! "
Inimene oli varjus. Ma kahtlustan et Emma on siin...
Demi:"Kes te olete?"
.
*Autori märge*
Täna tuli 2 osa, sest jätsin päeva vahele.
Loodan, et osa meeldib :)
YOU ARE READING
Minu teine pool
RandomElu nagu lill, on kõigest mõiste, sest ka lilledel on valud: Nad on elus, külmuvad ja murduvad. Nii ka tunneb Eliise. Lapsepõlv voolab tema sõrmede vahelt, pärast seda, kui ta klassi tuli Megan, kes sai kiiresti populaarseks oma täiskasvanulikkuse p...