Sellel kiisul on küüned...

28 1 0
                                    

*Hommikul*
Ringutasin. Ma magasin päris hästi...Ilmselt seepärast, et eile sai plaaniga alustatud ja tegin Gary margi täis.

Ta oli mulle kirjutanud:"MIDA SA TEED?!?!"
"Hommikusööki."
Tema:"Sa pole vaimukas..."
"Sama"
Ma olin Emmalt õppinud nii mõndagi...
Tema:"Sa pole selline..."
Saatsin Emmale screenshoti. Ta vastas:"Vasta nii: "Ma pole Selline, ma olen Eliise""
Vastasingi Garyle nii:
"Ma pole Selline..."
"Ma olen Eliise :D"
Gary oli vist segaduses, sest rohkem see Käsna-Kalle tigu, ei kirjutanud...

Ma ei tahtnud kooli minna. Ütlesin emale:"Ema, kas ma võin koju jääda? Megan narrib..."
Ema:"See ülehellitatud hälvik! Muidugi võid jääda...Maye ajab su niigi täna stressi..."
TÄNA ON MAYE AEG?!?!!
"Okei"
Läksin oma tuppa. Käsna-Kalle polnudki kirjutanud...

Peab tunnistama, et temaga vaielda, oli lõbus, mitte ahistav...
Nagu enne.

Hommikuks sõin nutella saia. Panin veidi müsli peale, ja kakaopulbrit.
Nii läks see kohe maitsvamaks.

Vaatasin "Simpsoneid"
Ma magasin veidi. Aga ikkagi...
Kuidas Mayest lahti saada?
Selleks vajasin teist ajupoolt et mõelda. Ma kasutasin seda viimati kümne aastaselt, et tasemetöös läbi lüüa. Targem ajupool. See ei aktiveeru üldse...

KÄES!! Ma pean hakkama mässajaks! Megani jättis ta nii rahule...

Ma panin selga okkaliste õlgadega musta nahktagi, õhukesed sukapüksid, pikad kontsad ja tumepunase lühikese kleidi. Kedagi polnud kodus. Peale telefonis elava Caspari. Ma hakkasin meikima. Ma panin tumelilla huulepulga peale. Ripsmed tegin mustaks, ja silmalaud mustaks. Hõõrusin suitsuvorsti vastu põske, et jätta mulje, nagu oleksin suitsetanud.
Caspar tahtis vetsu minna. Ta pööras korraks pilgu mulle.
Caspar:"Oii...Paistab et sellel kiisul on küüned..."

Minu teine poolWo Geschichten leben. Entdecke jetzt