pt. 1

733 21 1
                                    

|| Orsi szemszöge ||

- hajnali 3:59 -néztem órámra közben egy köntösben, és egy törölközővel a fejemen ültem az ágyamon, hátam a falnak döntöttem közben a pohár boromat iszogattam. A led csíkom kék fénye borította be egész szobám, miközben halkan szólt ekhoe-tol a Paris. Rá néztem órámra ami kereken hajnali négyet mutatott, amikor is ekhoe pont arra részre ért, hogy "hajnali négy van olyan üres a szobám lány"
- mi igaz- mormoltam orrom alatt, majd úgy döntöttem, hogy rá gyujtok egy szál cigire.
El is kezdtem előszedni a grindert, és a többi kelléket. Szépen összeőröltem a csárt, és már azon voltam, hogy vegyítsem össze a dohányal amikor is észre vettem, hogy pont hogy 1 cigire valónyi van.
- Baszki alig van már dohányom.- sóhajtottam fel majd elővettem a telefonom, megnyitottam a notes appot majd feljegyeztem a listámra, amit majd újra olvastam, hogy fel van e jegyezve minden amit meg kell hogy vegyek lehetőleg holnap.
Borommal, ès cigimmel a kezemben lemásztam az ányamról majd oda kullogtam az asztalomhoz, a gyújtómért.
Kiültem az ablakpárkányomra, és a hajnali tájat csodálva elszívtam a cigit, majd vissza másztam az ágyamra majd miután konfortosan elhelyezkedtem ekhoe hangja szépen álomba ringatott.

- Én is szeretlek- suttogta Andris majd még közelebb bújt hozzám, és így aludtunk el.

*ÉBRESZTŐ*

Mosolyogva nyitottam ki a szememet majd rá jöttem, hogy ez csak egy álom volt, és nem a valóság. Nem kérdés, hogy a jó kedvem egyből el is szált. Eszembe jutott az a pillanat, amikor még annó 5 évvel ezelőtt pont ugyan így jártam, aztán az is eszembe jutott, hogy az egyik csütörtöki nap nem kellet suliba menni, és ugye mivel akkor még buszoztam amiatt reggel 5 kor már fel kellet hogy keljek, ezért akkor is fel ébredtem. Meg is ragadtam ezt az alkalmat, és felmentem instagramra, hogy nézzem meg, hogy ekhoe rakott e ki storyt instára, majd szépen vissza aludtam. Akkor sem volt másképp, ugyanis Andrissal álmodtam, de ez inkább egy rémálom volt. Andris Pogány indulóval koncertezett, amikor is a szinpad előtti sorban kiszemelt magának egy lányt és rá mutatott majd magára aztán meg egy szívecskét. Az a lány elkezdett visitozni Andris csak nevetett, de felsegítette a lányt aki arcon puszilta, de Andrisnak ez nem volt elég ezért megcsókolta majd elmentek. Ez volt a főbb esemény, de vannak még fontos részek, amikre azt hittem hogy nem azok mint például a szinpad. Amikor fel riadtam az álmomból, még fogalmam sem volt, hogy ennyi összefüggés van az álmom, és a való élet között, de mondom is, hogy mire jöttem rá még az egyik matek órán, tehát pár napra rá, hogy megtörtént ez az incidens, éppen matek órán ültem, és a háttérképemet néztem ami nem más volt mint andris amikor is észre vettem valamit. Az álmomban a szinpad olyan volt mint egy bárpult, csak forditva, és az esztergomi fellépésén pont olyan volt a szinpad, mint ahogyan én azt megálmodtam. Majd görgettem a tiktokkot, és szembe jött velem egy videó szintúgy az esztergomi fellépéséről, ahol konrétan szemezett , és lehajolt az első sorban állő lánnyhoz, és kezet fogott a közönséggel, amit eddig még soha nem csinált, és először szokatlannak talátam, majd be ugrott ugyanez a képkocka az álmomból. Nem kérdés nagyon elkezdett forogni az agyam, majd Andris ki rakott egy insta storyt, ami konkrétan le írta a történetét csak egy bökkenő volt, hogy egy bizonyos lányt említett benne, de nevet azt nem írt, hogy kire gondol.
Ekezdtem agyalni ezen az egészen mint az állat, mert általában az ilyen túlgondolásaimnak mindig igazság lesz a vége, és ez sem lett másképp. Több mint 3 óra agyalás után rá jöttem, hogy a story amit ki tett az több mint valószínű, hogy az exéről szól. Minden zenéjében egy szőkehajú, és kék szemű lányt említ, ami pontosan az exének felel meg. Az esztergomi fellépésén, meg teljesen más volt, a közönségével, és úgy rendesen mintha nem is ő lett volna az. Ebből az egészből azt következtettem le, hogy Andris a koncerten felszedett egy csajt akit majd később megfektetett, és utána dobta, mert ez jellemző rá, az exe óta. Nem is lepődtem meg, hogy igazam is lett.

Megmentve || Ekhoe ff. ||Where stories live. Discover now