Ahogy megbeszéltük Csengével 6 órakor el is mentünk vásárolni, és minden hülyeséget felvásároltunk. Amint haza értünk kipakoltunk majd néztünk egy filmet. Este 10 órakor megéheztünk ezért be vetettük magunkat a konyhába.
- Mit eszünk?- kérdeztem a hűtőben kutató Csengét
- Uhhh hallod olyan egy fasza kaját találtam ki.- dugta ki a fejét a hűtőből egy pillanatra majd folytatta amit nemrég abbahagyott.
- Te mehetsz kifelé.- kezdett el hesegetni ki a konyhából majd folytatta a kipakolást a hűtőből.
Vállat vonva fordultam ki a konyhából de közben meg pillantottam a zongorát ezért fogtam magam és le ültem a zongora elé. Elkezdtem játszani a Forog a világot ekhoe-tól majd jött egy olyan be kattanásom hogy miért ne videózzam le. Elő kaptam a telefonom megnyitottam az Instagrammot be raktam időzitőre majd kitámasztottam a telefonom a zongora oldalához, és amint le járt az időzitő elkezdtem játszani. Nagyon szeretem ezt a számot de zongorán valahogy szebb az egész melody. Lejárt a videó ezért a kezembe kaptam a telóm és újranéztem a videót. A háttérben látszott ahogy Csenge sürüg-forog ezért megkérdeztem hogy ki rakhatom e.
- Hallod Csenge csináltam ez videót, ahogy zongorázok, és látszol benne. Ki rakhatom?- kérdeztem
- Ahaaa csak jelölj meg.- felelte
- Okééés.- megjelöltem Csengét, majd úgy döntöttem, hogy megjelölöm az otl-t meg ekhoet hisz mégis csak van közük hozzá. Még oda írtam, hogy "egy kis forog a világ" és raktam mellé egy fekete szívecskét. Be raktam a zongorás gyűjteményembe és ki is posztoltam.
Mint már megszokott módon most is egyből jöttek rá a likeok de szintúgy mint eddig most se foglalkoztam vele.Egy fél óra telhetett el amikor szólt Csenge hogy kész a kaja ezért oda mentem és le ültünk enni.
- Te Csenge
- Hmm?- húzta fel egyik szemöldökét
- Kell valami tömény.- néztem mélyen szemébe
- Ne nevess mert én is azon gondolkodtam.- közölte mire felnyújtottam a kezem egy pacsira mire ő bele csapott egyet.
- Akkor szerintem tudjuk, hogy mit kell tenni.- húztam elő a zsebemből a kocsi kulcsom és el kezdtem lengetni a levegőben mire elnevettük magunkat. Befejeztük az evést és elindultunk le a közeli tescoba. Amint oda értünk egyből az alkohol részleghez indultunk és le kaptunk a polcról egy Jack Danielst, egy Absulut vodkát nameg nem tudom, hogy ki hogy van vele de én imádom a cseresznyés likört úgyhogy az is jött velünk. Be álltunk az önkiszolgáló kasszához és miután fizettünk el is indultunk a kocsihoz.
- Ohh geci- csapott a homlokára Csenge
- Mivan?- fordultam felé
-Nincs egy kibaszott shotos pohár sem otthol.
- No worry's.- mondtam majd elindultam egy pepcohoz.
- 5 perc és jövök.-szóltam oda Csengének majd gyors beszaladtam a pepcoba. Oda mentem a poharakhoz és lekaptam a polcról 2 6 darabost shotos pohár szetett és mentem is fizetni.
- Ez gyors volt.- nézett rám.
- Megmondtam.-vontam meg a vállam majd elindultam haza.
Ahogy be értünk a lakásba kipakoltunk a konyha pultra mindent amit vettünk és bemelegítőnek ittunk egy kör vodkát majd oda táncikáltam magam a tévéhez és be raktam a tilidint grasától. Annak ellenére hogy régi szám még mindig nagyot megy szerintem.
- Ezt arra, hogy egy kurva nagy nyarunk lesz és hogy most kurvára be baszunk- tartottam fel egy újabb pohár vodkát.
- Arra bizony- koccintott velem Csenge.
Fogalmam sincs, hogy még hány felest ittunk de az biztos hogy nagyon nem voltunk már józanok.
Olyan éjfél lehetett amikor rám jött a cigizhetnék ezért szóltam barátosnémnak hogy szívjunk egyett és mivel bele ment ezért elő szedtem a gyújtom, papírt, dohányt, csárt na meg persze a grindert amiket szépen kipakoltam a pultra. A háttérben az MMM ment szintúgy egy régi grasa szám de még mindig jó úgyhogy ez nem számít. Totál részegen nehéz cigit tekerni úgyhogy egy csomót szerencsétlenkedtem azzal a 2 jointal és az sem segített, hogy Csenge még röhögtetett is.
Amint befejeztem a 2 cigit kimentünk az erkélyre elszívni.
Totálisan be álva vissza mentünk és még többet ittunk na meg persze táncoltunk és olyan 3 óra körül mind a ketten kidöltünk a kanapén.- Azt a kurva.- fogtam meg a fejemet miközben felültem. Elő kutattam a telefonomat és megnéztem az órámat ami délelőtt 10 órát mutatott. Rá néztem Csengére aki még mindig nyugodtan aludt ezért oda ballagtam a konyhába és elkezdtem lefőzni egy jó erős kávét. Amíg a kávé főtt oda mentem a bőröndömhöz, és elő szedtem belőle egy törölközőt, fehérneműt egy szűrke lenge shortot és egy over size stüssy pólót.
Csipogott egyett a kávéfőző ezzel jelezve, hogy lefőtt a kávém úgyhogy felöntöttem egy kis tejjel és raktam bele 3 kiskanál cukrot. Kávémat kortyolgatva indultam el a fürdőbe csak aztán rá jöttem, hogy nincs semmilyen fürdéshez valló kellék nálam úgyhogy szépen vissza sétáltam a bőröndöm mellet lévő hátitáskámhoz és kivettem belőle a dusfürdőm, testápolóm na meg minden hajápolásra való terméket. Ezuttal minden megvolt ami kell egy jó kis zuhanyhoz ezért el is kezdtem zuhanyozni.Olyan fél óra alatt meg is voltam, de Csenge még mindig aludt ezért kávémmal, és telefonommal a kezemben elindultam ki az erkélyre. Le ültem a kinti székre és csináltam egy bumerángot instagramra. Csak annyi volt az egész, hogy a kezemre mutatok mert benne van a kávé majd az égre, mert most gyönyörű szép volt. Még nézegettem a postokat majd úgy döntöttem, hogy megnézem a dm-jeimet.
Csengusss_ megjelölt egy történetében - olvastam el majd rá nyomtam. Egy videó volt az amint éppen tekerem a tegnap este a 2 cigit. Csenge folyamatosan röhögött azon, ahogy én éppen szidom a csigát mert nem akart meg álni a papiron.
- Ahj de baszki Csenge nem áll meg a csiga mindig el csúszik- néztem fel Csengére miközben mondtam.- Ne röhögj már.- mondtam durcásan majd folytattam tovább a cigit.
Nem mondom tényleg vicces volt ahogy ott szenvedtem aval a cigivel totál részegen. Tekintetem át siklott a pultra, és pont látszott a felvételen a félig üres vodkás üveg meg a szintén félig üres Jack Danielses üveg is na meg persze a grinder meg egy kicsit a csáros zacskó de az nem nagyon úgyhogy no para. Rá nyomtam a megosztás gombra, és én is ki raktam insta storyba.
Vissza mentem a dm-jeimbe és azt hittem, hogy ott halok meg amikor meg láttam ezt a 2 sort.
ekhoe_ megemlített a történetében.
otl.inc megemlített a történetében.
Rá mentem az elsőre, ami az ekhoes volt, és ekhoe kicseszett EKHOE megosztotta a zongorás történetemet a saját történetében, és oda írta hogy "kurva menő" egy szivecskével utána. Miután 6x is megnéztem hogy ez biztos hogy megtörtén átmentem az otl.inc-es üzenetre és mi megleptő ez
is ugyan ez volt csak ők nem írtak oda semmit.
Miután mind a kettőt le screeneltem még mindig tátott szájjal de megnéztem az értesitéseimet szitúgy instagrammon, de ez tele volt ilyen tök random emberekkel, akik követnek, egészen addig amíg egy ismerős profil ki nem szúrta a szemem. Na találjátok ki, hogy ki az uram atyám komolyan én ezt nem hiszem el uuuram atyááaam en meghalok@ekhoe_ likeolta a történeted.
@ekhoe_ követni kezdett téged.- AZT A BÜDÖS KURVA ÉLET GECI ÉN EZT NEM HISZEM EL MI A FASZ MI A FASZ MI A FASZ MIA FASSSSSSZ MI A JO BUDOS MERETES LOFASZ.- ugrottam fel hirtelen a székemről ordítva, majd egyik kezemben a telefonomat tartva, máskikkal pedig a fejemet fogva be siettem a nappaliba, és Csenge ordibálásomnak hála felébredt ezért már nem kellet felteni. Oda szaladtam hozzá és elkezdtem fel-le járkálni előtte.
- Neked meg mi a jó büdös faszom bajod van?- kérdezte, mire a kezébe nyomtam a telefonom.
- MI A JÓ BÜDÖS FASZ AZTA KURVA AZTA KURVA AZTA KURVA.- ordított fel ő is majd fel pattant a kanapérol és már totál ébredten megragadta a karomat, és elekzdtünk ugrálni mint valami őrültek.Olyan 15 perc kellet mire mind a ketten le nyugodtunk.
- Csenge.- suttogtam majd felnéztem rá. - Andris kibaszott Tircs András azaz ekhoe bekövetett.- mondtam már normál hangon.
- Be bizony.- nézett ő is rám majd mind a ketten elkezdtünk vigyorogni mint az állat.
- Annyira örülök neked Orsiiiii- ölelt magához Csenge.
- Hát még én.- röhögtem el magam.**Az egész történet 2028-ban játszódik és ezért van az hogy "réginek" említem a grasa számokat.**
By the way ez a rész 2028 június 16-án játszódik csak hogy legyetek jobban képben a dátumokkal.🫶🏻
Köszi hogy elolvastad, legyen további szép napod, estéd, éjszakád, délutánod.❤️🫶🏻
YOU ARE READING
Megmentve || Ekhoe ff. ||
FanfictionToth Orsolya egy 18 éves lány, aki már 13 éves kora óta arról álmodozik, hogy egyszer találkozni fog a híres ekhoe-val, majd leélik együtt az életüket. Tircs András egy 25 éves rapper, aki épp hogy 5 éve kezdte el karrierjét. Befutása előtt lépett k...