Pt.17

149 11 3
                                    

*telefon csörgés*

-Mivan?- vettem fel a telefont, még meg se néztem, hogy ki hív, mert képes volt fel kelteni a drága álmomból.
- Ohh roszkor hívtakak? Vagy haragszol rám valamiért?- hallottam meg Andris hangját.
-Jaahj szia Andris, nem haragszom csak vágod én még aludtam és a teló csörgésére keltem fel, aztán tudod utálom ha felkeltenek, ugyhogy megse néztem ki hív, csak fel vettem.
-Értem, hát akkor sajnálom, nade amiért hívtalak, és ezek szerint fel is keltettelek az az, hogy nincs e kedved el menni e valahova, vagy fel jönni hozzánk, aztán studizhatnánk meg vehetnénk fel pár zenét?-kérdezte
- Hááát ugye ugy volt, hogy tegnap megyek meg nézni az egyetemet, de miattad el maradt ezért ma szeretnék el menni. Meg amúgy is tudod, hogy hogy érzek eziránt az egész közös zenézés iránt.- magaráztam miközben fel ültem.
- Ohh értem.... Nem muszály ki rakni a zenéket, csak úgy magunknak tudod.
-Na jó az még megeshet, de ma nem hiszem, hogy sor kerül rá, mert mint ahogyan említettem az egyetemet megyek meg nézni.- magyaráztam, a kezemmel gesztikulálva bár ő azt nem láthatta.
- Értem, és esetleg nem mehetek veled? Megnézni az egyetemet? De csak ha nem zavarok.- Hogy tessék? A nagy Ekhoe velem akar jönni meg nézni az egyetemet? Mármint ekhoe? Ugye nem kel magyarázni, hogy miért lepődtem meg annyira hisz illő tudni, hogy emberünk nagyon nem a tanulmányairól híres.
- Ohm persze jöhetsz, de Csenge is velünk jön, mert ő is meg akarja nézni az egyetemet.
-Engem nem zavar a jelenléte ugyhogy im down if you are too.- mondta
- Of course im not even a question darlin.- wait a minute most komolyan DARLIN-nak hívtam Andris?! Uram atyám szerintem nekem komolyan nem lenne szabad ki nyitnom a számat.
- na okés akkor hol tala? És hánykor?
-*csend*
-Haloo babyy itt vagy ?- kérdezte Andris, mivel nem szóltam bele
- Ohm i-igen itt vagyok, bo-bocsánat, csak elbambultam. De szerintem 11kor indulunk ugyhogy addigra legyél kész, mert fel veszlek és akkor megyünk mind egyszerre okés?- kérdeztem. Az elején esküszöm úgy elkezdett verni a szivem mint még soha de komolyan amikor babynek hivott azt hittem, hogy ki ugrok az ablakon.
- Okayy akkor 11kor találkozunk. Csókolózás!-köszönt el
- Csók!

AZT A BÜDÖS KURVA EGET mi volt ez az előbb? Egy konkrét phone call Andrissal, de olyan közvetlenül beszélt velem, mintha konkrét 3 éve együtt lettünk volna. Még mindig nem tudok túl lenni azon, hogy mi történt ez alatt az 1 hét alatt, mármint vágod összehaverkodtam Andrissal, hááát amúgy egy kicsit többek lettünk mint barátok, de akkor is még idegen ez nekem.

- CSENGEEEEEE - rontottam be a szobájába.
-Mivan?- nézett rám az ágyból.
-Jön velünk Andris is, most hívott, hogy akar talizni, de mondtam neki, hogy dolgom van , de ő még így is akar talizni ezért jön velünk.
-Milyen Andris, és honnan ismered?-értetlenkedett. Na ugye megmondtam még ő is azt hiszi, hogy nem a mi Andrisunkról van szó.
- Hát Andris Andris tudod Ekike, Ekhoe, kupak vágod.
- Ahhaaaa és ő mióta jár egyetemre?- húzta fel a szemöldökét.
- Hááát gondolom mióta megismert minket?- kérdeztem vissza
-Tesoooo ez a pali nagyon oda lehet érted, ha képes el jönni megnézni az egyetemet miattad.
- Dehogy isss ne beszélj hülyeségeket, biztos nagyon unatkozik aztán mindenki dolgozik, ezért csak mi lettünk az utolsó reményei.-mondtam
- Ahhaaa vagy csak feleségül akar venni- dobott a fejemhez Csenge egy párnát.
- Na persz, de ezeket fejezd be és kezdj el készülődni, mert azt mondtam Andrisnak, hogy 11 re legyen kész mert megyek érte.- fejeztem be a mondatomat majd ki mentem a konyhába.

Eltudjátok képzelni Andris egy egyetemen? Mármint ezt a raszta fejű szuperstart aki kb életében nem tanult semmit csak egy mikrofonba üvöltözik, de geci jól néz ki közben? Na igen, én se de ugy nez ki, hogy csodak meg is tortennek, mi poen lenne ha amugy meg be is iratkozna xd nade viccet felre teve nem tudom hogy hogy erezzek ez irant marmint erted kepes el jonni velem egy olyan dologra amin halalra unna magat, de o akkor is el jon, mert idot szererne tolteni velem.
Most igazan meglepett, de elmondhatatlanul boldog vagyok, hogy ennyire szeret a tarsasagomban lenni es mar maga a tudat, hogy  ezt kevesebb mint 1 het alatt tudtan el erni igazan megdobbento dehat ugynez ki hogy a sors egy igazan jo dolog. :)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 30 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Megmentve || Ekhoe ff. ||Where stories live. Discover now