pt 3

413 19 2
                                    

Még dobtam egy üzit Csengének hogy van lakásunk és elekezdtem takarítani.

Vagy 2 órán át takarítottam mire teljesen csillogott minden is. Nem sűrűn takarítok, de amikor igen akkor rendesen. Délután 1 óra volt, de semmi tervem nincs mára és még előttem van az egész nap ezért elkezdtem szetteket összeállítani a bulikra meg koncertekre, mert kevesebb mint egy hét és indulunk. Nem kérdés nagyon várom már, hogy elhuzzak innen, és remélhetőleg minden úgy fog elsülni ahogy azt megterveztem. 5 éve erről álmodozom, hogy kimegyek a legjobb barátnőmmel egy egész nyárra budapestre, szórakozni. Eljárni egy csomó otl koncertre, elmenni fesztiválokra, bejárni az egész várost és ellátogatni szegedre na meg persze tatára. Akkoriban nem nagyon tűnt lehetségesnek de úgy néz ki, hogy csak hinni kell magadban, és abban hogy te igen is megtudod valósítani mindazt amit elterveztél a jövőddel kapcsolatban.
Nekem fontos volt az, hogy be bizonyítsam mindeniknek, hogy ezek nem csak álmok és hogy én igen is megfogom valósítani őket. Mindenki csak a szemét forgatta rajtam és egy cseppet sem hittek bennem ami miatt igencsak elillant bennem a szenvedély, hogy próbálkozzak, mert azt az érzetet keltették bennem, hogy tényleg nem fog sikerülni és ez csak egy álom. Aztán újra fel hipeoltam magam és eldöntöttem, hogy senki sem befolyásolhat ami igen csak jó döntés volt úgyhogy te se hagyd magad befolyás alá kerülni, hisz akkor sose fogod megtudni hogy mikre vagy képes.

Monológomból a telefonom  csörgése szakított ki.
- Hali- köszönt Csenge ahogy felvettem.
- Csaoo, mizujs
- Fogalmam sincs hogy mit pakoljak 3 hónapra- sóhajtott fel gondterhelten
- Vaoo micsoda egy coincidence, én is pont azon gondolkodtam - röhögtem el magam
- Na szuper akkor- röhögött.
- Na figyu 3 hónapra megyünk de nyáron úgyhogy nem kellenek vastag cuccok ami azt jelenti hogy ilyen rovid, lenge aligvan anyag ruhákba fogunk járkálni, amik kis helyen is elférnek úgyhogy 1 bőrönd elég ami azt jelenti, hogy ha kettőbe osztjuk a bőröndöt azaz egyik fele tele lesz nacikkal a másik meg crop topokkal amik nem sok helyet foglalnak össze hajtva és közéjük még pár ruha is be fér ezért én azt mondom, hogy először legyen 15 pár nadrág felsőkből jöhet vagy 30\35 ruhákból meg vagy 6 mert úgyis fogunk még ott is vásárolni
ruhákat úgyhogy a ruhák el vannak intézve, de még ott van a cipzáros rész a bőröndön, oda meg be rakhatsz annyi fehérnemű, amennyit csak szeretnél, azt nem szeretném nagyon megszabni. Ezzel a bőrönd be is telt de van egy probléma, hogy 1 cipővel nem leszünk meg 3 hónapig főleg úgy hogy különböző eseményekre fogunk menni ezért egy sport táskába szépen belefér akár 6 7 pár is úgyhogy az úgy tökéletes, de aztán a higiéniai termékek és a sminkek na meg a haj formázó termékek is kellenek, de azt nem lehet be rakni a cipőkhöz, úgyhogy azok jöhetnek egy hátizsákban.- felyeztem be.
- Huh hát ez egy masszív gondolat menet volt.- rögte el magát Csenge - de amúgy szerintem ez be válhat úgyhogy most gyere face time and lets pack for the trippp- húzta el a végét már hangosabban.
- asd, mindjárt hívlak.- majd kinyomtam. Elő szedtem a ring lightos telefon álványom majd bele állítottam a telefonom és csörgettem is csengét faceen.
- Na végre mi tartott ennyi ideig??!- akadt ki
- Elő szedtem a ring lightot mert arra könnyebb rakni a telefont.
- Jajh hát igen el is felejtettem, hogy az én barátnőm egy influenszer- horkantott fel, majd elröhögte magát.
- Don't juge - forgattam meg a szemem.

- Uram atyám el is felejtettem, hogy van egy ilyen ruhám- csodálkoztam, majd meg is mutattam Csengének.
- Ezt muszály be raknod hallod evel tuti elcsábítod majd Andrist- kezdte el húzogatni a szemöldökét.
- Biztos hogy nem hát hülye vagy? Ez nem is az én stílusom meg nem is hordok ilyen ruhákat, az meg biztos hogy egy koncertre se fogok így elmenni.- akadtam ki.
- Ha koncertre nem is de bulizni jó sőt még a szigetre is tök fasza, ééés van backstage jegyünk, és Andris is fel fog lépni úgyhogy mindenféle képpen be kell raknod!- oktatott ki
- Úgyse fogom fel venni de egy próbát megér- adtam fel, mert akár mennyire is egy akararos személyiség vagyok, Csengével szemben sose nyerek. De most komolyan szerintetek lehet evel a ruhával koncertre menni? Már mint gyönyörű meg minden de nem túl sok?

 De most komolyan szerintetek lehet evel a ruhával koncertre menni? Már mint gyönyörű meg minden de nem túl sok?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

De most komolyan a fél mellem kint lenne belőle. Na mindegy már úgyis be raktam.
- Ahj Csenge jó ötlet ez?- bizonytalanodtam el.
- Na ide figyelj Orsi ne idegesíts mondom hogy jó lessssz az a ruha- morogott
- De nem a ruha, hanem ez az egész "nyaralás"- mutattam macsak karmokat a kezemmel.
- Oohh Solya ne csináld már amióta ismerlek erről álmodozol. Még sose láttam senkit sem ennyire kiálni az álmai mellet mint téged, és nézd meg mennyi mindent valóra tudtál hozni. 5 éve még csak álmodoztál arról az életről amit most élsz és hidd el, hogy ha Andris nem is valósul meg, attól még mindig sikerül találkozni vele úgyhogy ne búsúlj utána, mert ha szeretnéd minden srácot megkaphatsz.- lágyult el a hangja
- Köszönöm.- mosolyogtam rá.- Tőled jobb barátnőt nem is kívánhatnék.
- Of course hogy nem - kacsintott mire elröhögtem magam.
- Nade folytassuk mert így sokra nem haladunk- csaptam össze a tenyerem. Ha nem lenne Csenge komolyan mondom, hogy nem tudom, hogy hol lennék most. Nagyon sok mindenben segített, és örülök, hogy van egy ilyen barátnőm.

Este 6-ra fejeztük be a beszélgetést. Még nem pakoltunk be mindent, csak pár ruhát a bőröndbe, mert még egy csomó cucc nem jött le.
Megéheztem egy jó kis Cézár salátára, de kb semmi hozzá való nem volt úgyhogy elnéztem a kisboltba, de persze kocsival merthát kinek van kedve este 6 órakor 15 percet sétálni, és hogy mindenki megbámulja, mert ismerik az annyájékat? Senki úgyhogy szépen feldobtam magamra egy hoodiet és mivel volt rajtam egy fekete nike leggingsz ezért csak a fehér supreme air force 1- emet még felkaptam a lábamra és szágúldottam is a  kocsimhoz.  2 perc alatt már a bolt előtt voltam, de elég kellemetlenül éreztem magam, mert annak ellenére hogy este 6 óra attól még elég sokan kint vannak a faluba meg a  velem egy koruak is ilyenkor járkálnak fel a faluba "csapatni" de előtte mindig jönnek venni hellt meg ilyenek, és ez most se volt más képp úgyhogy szépen végignéztek, ahogy ki szállok a "luxus" kocsimból és besétálok a boltba, de hát persze köszönni kell, főleg úgy hogy téged mindenki is ismer ezért ez sem maradhatott el.

Miután porig aláztam magam mint minden ilyen szituációban megvásároltam mindent amit akartam és siettem vissza a kocsihoz. Nem szeretem az ilyen szituációkat, főleg akkor nem mikor kocsival vagyok, mert mint említettem a családom régen nem tartozott a "gazdagok" körébe, (félre értés ne essék mert most se, de tehetősebb mint akkor) és mindig megbámulják a kocsimat, mert hát egy mercedes nem nagyon tartozik az olcsóbb kategóriájú kocsik közé és ilyenkor szinte hallom a gondolataikat, hogy " biztos az annyájék vették neki", " elvan kényeztetve" stb stb. Nem nagyon próbálják leplezni az érzéseiket, gondolataikat amik mind szépen kiülnek az arcukra és eléggé le lehet olvasni róluk, hogy éppen mit is gondolnak de igazából nem nagyon zavar, mert ha tudnák, hogy min mentem keresztül, csak hogy eljussak idáig totálisan egyedül akkor nagyon meggondolnák, hogy mit fognak gondolni az emberekről csak is külső alapján.



Na halii! Örülnék, ha megosztanátok eddig a gondolataitokat a könyvvel kapcsolatban, és hogy tetszenek e az angol részek, mert nem vagyok százszázalékosan biztos benne, hogy ideális rakni bele, de ha tetszik akkor kérlek írjátok meg, és akkor továbbá is lesz, akár fordítással is.
További szép reggelt, estét, délutánt, és köszönöm hogy elolvastad. 💕
U.i: tudom hogy még nincs nagyon ekhoes rész benne, de már közeledünk odáig.🫶🏻

Megmentve || Ekhoe ff. ||Where stories live. Discover now