pt 9

292 15 1
                                    

[ ekhoe szemszöge ]

Mivel még mindig semmi dolgom nem volt a koncertig ezért bele mentem a tegnapi csajnak a livejába. Éppen a haját göndörítette vagy mit csinált amikor mindenki elkezdte írni neki a chatbe hogy bent vagyok a liveba. Nagyon sok mindent nem tudtam le olvasni az arcáról, csak azt hogy egy kicsit megvolt lepődve de miután megnézte hogy tényleg igaz, köszönt és mivel nem neveltek udvariatlannak én is be írtam hogy szoszi. Nem sokkal később elkezdett öltözködni. Miután sikeresen is magára húzott mindent vissza jött a képbe megmutatni az outfitjét de valami nem volt jó, és ez neki is feltűnt ezért javasoltam, hogy cserélje át a feket supreme cipőjét egy fehérre ami be is vált és már sokkal jobb volt az egész szerelés.
A nagy live nézés közben elfelejtettem hogy nekem van koncertem ezért kinyomtam és jöttek értem a srácok hogy menjünk a koncertre.

Kezembe vettem a mikrofont és be szaladtam a szinpadra. Minden erőmet bele adva nyomtam le az egész koncertet. Ahogy végig pásztáztam a tekintetemet a közönségen megpillantottam azt a csajszit akinek korábban a liveját néztem. Akkor ide készülődött a liveban. Nem mellesleg élőben sokkal szebb. Egész koncert alatt őt néztem, valahogy nem tudtam le venni a tekintetemet róla. Egyszerűen fogalmam sincs, hogy mi de valami nagyon megfogott benne és ahogy vége lett a koncertnek fáradtan és csalódottan sétáltam vissza a backstagebe. Ahogy be értem egy csomóan jöttek oda hozzám fényképezkedni, és reménykedtem, hogy ő is ott lesz de ez nem valósult meg.
- Hé Andris.- szólt oda latyobratyó.
- Mond.-néztem rá.
- Megyünk afterre?- kérdezte
-Ahha, ki jön?- kérdeztem közben körbe néztem a kis szobában.
- Én jövök.- emelte fel a kezét csoky.
- Én is.- Gyuris
- Dettó- Atka
- Same- kolg8eight.
- Én is jövök.- pogány Marci
- GG te nem jössz?- néztem rá
- Nem megyek haza már vár a csajom.- felelte.

Reggel 5-re dobtak haza a fiúk. Szerintem nem kérdés, és mindenki tudja, hogy totál kész volt az egész banda. Be dőltem az ágyamba és el is nyomott az álom.  

[ Orsi szemszöge ]

- Csengeee.- szóltam oda a konyhában sürgő forgó barátnőmnek
- Mondjad.-szólt oda
- Nem megyünk el valami kávézóba?- kérdeztem
- Uuu de menjünk már.-mondta
- okés akkor fel kapok valamit aztán mehetünk?
- Aha.
-fasza.- mondtam majd el indultam a szobámba. Kinyitottam a szekrényem és ki vettem belőle a piros supreme táskám majd egy fekete skinny farmert egy 3 számmal nagyobb dobókockás stüssy pólót majd lépőnek fel kaptam a tiszta piros jordan 4-emet. A csukómon még mindig ott díszelgeg a tegnapi akvás karszalag, de eszem ágában sincs le venni.
- Mehetünk?- kérdeztem majd be zártam magam utàn a hálószobám ajtaját.
- Egy pill.- mondta Csenge majd fel húzta magára a sima fehér air force 1 -ét.
-Mostmár mehetünk!- jelentette ki mi közben fel egyenesedett és ki nyitotta  bejárati ajtót.
Csenge után én is ki mentem majd be zártam az ajtót és a táskámba  dobtam a lakás kulcsot és ki vettem belőle a kocsi kulcsot.

15 per múlva már egy közeli kis kávézóban ültünk Csengével. Le ültünk egy szimpatikus kis asztalhoz és elkeztük nézegetni az ital lapot. Egyszerűen mentünk mind a kettem egy jegyes kávét választottunk.
- Jó napot! Mivel szolgálhatom ki a hölgyeket?- jött oda egy kb 20-22 éves srác.
- 2 jeges kávé lesz.- Néztem fel rá az ital lapból.
- Rendben. Esetleg ha kérnétek még valamit csak szóljatok nyugodtan. Egy pillanat és hozom az italotokat.- mondta majd elsétát.
- Hallod Csenge a pincér srác totál téged nézett egész végig.- böktem meg az előttem ülő lányt.
- Menj már.- forgatta meg a szemét
- Nem megyek sehova de hallod kajak téged nézett. Nézd most téged néz.- böktem a fejemmel a srác felé mire oda kapta a tekintetét.
- Mi a faszt tényleg. De amúgy nem is néz ki olyan rosszul.- nézett vissza rám.
- Kajak de nem az estem.-mondtam
- Bla bla tudjuk Orsi tudjuk. Mindenki tudja hogy neked Andris a typeod.- forgatta meg a szemeit.
- Cssssh.- suttogtam
- itt is lenne a rendelésetek.- jött oda a pincér srác. Le tett az asztalra két szalvétát majd rájuk rakta az inni valónkat.
-  Köszi.-mondtunk egyszerre Csengével.
-Nincs mit .- mondta majd sarkon fordult és elsétált.
- Nézd meg a szalvétád hallod tuti rá írta az instáját.- szóltam oda Csengének.
-okes.-mondta majd megforgatta a szalvétát. Mint sejtettem ott díszelgett a csávó instája.
Itt az instám, ha van kedved írj rám: @kovacs_rahel.
Ez ált a szalvétán.
- Én megmondtam.-vigyorogtam.
- Uhuhuu hallod úgy érzem, hogy lesz egy jó kis ágyba tornám egy sexy sráccal.- húzogatta a szemöldökét Csenge.
- Undoritó vagy.- ráztam meg a fejemet majd mind a ketten el nevettük magunkat.
Úgy egy órát ültünk még a kávézóban majd el indultunk a Westendbe egyet mozni. Útközben Csenge felkereste a pincér srác instáját. 5863 követője van. Nem több az enyémnél, de azért elég sok követője van a csávónak. Ahogy kávézóban is mondta Csenge meg ragadta az alkalmat és be követte a csávót akinek nem mellesleg Ráhel a neve. Ráhel egyből vissza követte Csengét de nem írt neki.
- Dik a paraszt.- mondtam majd le állítottam a motort. - meg adja az instáját te beköveted ő meg vissza követ de nem képes rád írni.-folytatom a szidását miközben kiszáltam a kocsiból.
- Biztos majd estére össze szedi a bátorságát.-védi be Csenge.
-úgy legyen. - sóhajtottam fel majd elindultunk a mozihoz. Meg vettük a jegyeket majd be is ültünk egy tök random mesére ami egyépként tök jó volt.
Mozi után haza vettük az utat. Olyan este 9 fele írt Ráhel Csengének és ekhoe is akkor inditott egy liveot. Csenge Ráhel-el dumált én meg ekhoe liveot néztem. A kanapén ültünk egymás mellett.
-jaa úgyhogy most itt vagyunk a gangel nálam.-mutatott körben Andris, de valami megragadta a szemem.
- Te Csenge ez nem az a Ráhel gyerek?- kérdeztem tőle majd felé mutattam a liveot.
- De mi a fasz hallod ez haver ekhoeval.-nézett rám.
- Mi a picsa.- tátottam el a szám. - kérdezd már meg tőle hogy hol van.
- jójó.-mondta Csenge majd meg is kérdezte tőle.
-amúgy hol vagy?- csenge
- az egyik spanomnál össze gyültünk, te?- ráhel
- az jooo en itthon vagyok Orsival tudod a csaj akivel voltam a kávézóban.-csenge
- Mi a fasz.-mondtam Csengének majd vissza adtam neki a telefonját.
- Na jolvan én most le lövöm ezt a liveot.-mondta Andris majd ugy is tett.
- Ez geci beteg hallod xdd mennyi esélyünk volt arra hogy pont Andris egyik spanja lett a pincérünk?- nevettem
- Folamam sincs xd de nagyon szerencsések vagyunk úgy néz ki.-nevetett Csenge is.


Köszi hogy elolvastad. Remélem tetszett mindenkinek a mai rész és remélhetőleg holnap is jövök egyel. További szép estét, napot, délutánt, délelőttöt, reggelt kívánok mindenkinek 💞🖤

Megmentve || Ekhoe ff. ||Where stories live. Discover now