pt.6

315 21 2
                                    

[ ekhoe szemszöge ]

- Hallod kupak.- bökte meg az oldalam Marci (pogány induló)
- Mondjad kiskubak.-néztem rá
- Nem csinálunk egy zenét?- kérdezte
- Hallod kajak.- mondtam mire  fel álltunk mind a ketten és elkezdtünk melodykat nézegetni. Már vagy a 10-ik melodyt hallgattuk amikor meg szomjaztam egy kicsit, ezért elindultam a konyhába és lekaptam a polcról a vodkát na meg a jó kis Jack Danielst és már mentem is vissza a "studióba" kubakhoz.
- Figyeld már milyen fasza melodyt találtam.- mondta kubak egyből ahogy be értem. Le ültem mellé miközben ő az elejére tekerte a melodyt.
- Ez tényleg ütős.- ittam bele az egyik üvegbe majd Pogány kezébe nyomtam.- Majd én csin rá egy beatet te meg rá jöhetsz egy freestyle-al.- néztem rá
- Jó.- egyezett bele majd neki is kezdtünk a munkának. Kubak megkapta az első verzét utána jöttem én kettő verzével és utcsónak megint jött kubak.
Egy fél óra alatt be fejeztük az egész zenét, de már nem volt kedvünk zenélni úgyhogy dobtam egy üzit az otl-es csopiba, hogy akinek van kedve az jöjjön át de piával. Vissza ír GG meg Gabecz hogy ők már úton vannak, és Atka meg kissé írtak hogy ők olyan 20 perc múlva indulnak.
Kb 1 óra telhetett el mire össze gyült mindenki. Egy csomó hülyeségről dumáltunk közben meg mindenki gatyára itta, szívta magát.
Olyan hajnali 3 körül rá jöttünk, hogy amúgy gecire fáradtak vagyunk ezért lefeküdtünk aludni. GG meg kissé a kanapén feküdtek, gabecz a széken terült el, atka az el volt a földön és én meg kubak elterültünk az ágyon.
Reggel 10-kor keltem fel de rajtam kívűl senki nem volt még fent ezért felmentem instára. Végig görgettem az új posztokat majd be mentem a dm-jeimbe és elkezdtem nézelődni. Mint mindig most is tele volt random 13 éves kislányokkak meg ilyenek aztán valami csaj kiszúrta a szemem.

@kicsisolyaaa_ megemlített a történetében.

Rá nyomtam majd megjelent a képernyőmön egy olyan tőlem pár évvel fiatalabb csaj. Hosszú platina szőke haja bele lógott az arcába, ezért abból nem tudtam semmit sem kivenni. Egy zongora előtt ült majd elkezdte játszani az egyik régebbi zenémnek a melodyát. A forog a világ nem éppen egy zongorára illő szám, de ahogy elkezdte játszani valami megfogott benne ezért megosztottam a storymba és oda írtam hogy "kurva menő 🖤" . Mivel ez a csaj felkeltette az érdeklődésemet ezért át mentem a profiljára. Elég szép kis követő tábora van. 11 ezren követik. Megnézegettem a képeit és be kell hogy valjam eléggé tetszetős. Keskeny a dereka, van két szép pont megfelelő méretű melle és egy szép nagy kerek segge. Ahogy nézegettem tovább a képeit feljött egy olyan kép ahol a tükörben áll mintha egy fit check-et csinálna és a tükörben pont látszott a tv amiben az én számom ment, a kopott szavak. Rá zumoltam a csaj arcára majd elkezdtem elemezni. Semmi mű nem volt rajta. Nem volt tele 5 kg vakolattal meg semmi ilyesmi. Apró kis szeplők borították be az orra és a szeme alatti elterülő részt. Tekintetem felsiklott a szemére. Gyönyörű szép zöld szemét kiemelte a hosszú szempillája. Szeméről az ajkaira tévedt a tekintetem. Pirosas duzzadt ajkai között egy szál tekert cigit tartott.
Kubak elkezdett ébredezni mellettem, úgyhogy ki mentem a csaj posztjai közül, és be követtem majd kimentem a konyhába és elkezdtem főzni egy kávét. Le ültem az asztalhoz majd ismét a kezembe vettem a telefonom és szintúgy mint az előbb felmentem instagarmra. Az előző csaj akit be követtem rakott ki egy storyt. Rá mentem és egy videó volt az. Ahogy elnézem abból a félig üres vodkás és Jack Danielses üvegből elég szépen be rughatott ő is tegnap este. Egy jointot akart tekerni, de mivel totál ki volt már a csaj egy csomót szerencsétlenkedett vele.
- Csenge nem áll meg a csiga a papíron, mindig elcsúszik.- nézett fel ezekszerint Csengére, aki folyamatosan nevetett.
- Ne röhögj.- nézett rá durcásan majd folytatta tovább a cigit. Ennél a résznél én is elkezdtem nevetni.
- Mit nevetsz te annyira?- jött ki a nappaliból grasa.
- Gyere meg mutatom.-mondtam majd a kezébe nyomtam a telefonom.
- Mi a picsa.- kezdett el ő is nevetni.- de amúgy ki ez?
- Hallod fingom sincs xd tegnap megjelölt a storyába ahogy eljátsza zongorán a forog a világot.
- Muta már.- mondta GG mire vissza görgettem a csajszihoz és be raktam azt a storyt.
- Nagyon adom hallod ez így még eskü sokkal jobb.-nézett rám mire én bele egyezően bólintottam.

Még dumálgattunk a fiukkal miután mindenki felkelt aztán kb rá 2 órára mindenki ment a dolgára.
Egész nap punnyadtam a szobába meg filmeztem és olyan este fele ki raktam egy storyt instára a holnapi koncertről aztán csináltam kaját és olyan este 11 felé lefeküdtem aludni.

Ez kicsit rövidebb lett mint az eddigiek, ne hari. Köszi hogy elolvastad és további szép reggelt, estét, délutánt, éjszakát.🫶🏻

Megmentve || Ekhoe ff. ||Where stories live. Discover now