[ ekhoe szemszöge ]
- Mivan Ráhel mit vigyorogsz te annyira ott a telefonodnak?- kérdeztem.
- Uhh hallod ma mikor dolgoztam be jött két geci sexy csaj a kávézóba és az egyiknek oda adtam az instámat aztán most vele dumálok.- mondta.
- Uhh a másiknak nincs meg az instája? Kéne már valaki vágod.- mondtam neki a szemöldökömet húzogatva.
- Elkérhetem Csengétől by the way a másiknak az a neve hogy Orsi.- mondta
- Na akkor kérjed elfele.-mondtamAmúgy hallod Csenge mi a barátnődnek az instája? Kell az egyik haveromnak.-Ráhel
Adom egy pill- Csenge
Oké.-Ráhel
@kicsisolyaaa_ - Csenge
Köcke.- Ráhel- Intéztem neked csajt.- nevetett Ráhel majd meg oda megmondta a nevét a csajnak.
- Na ne szopass kajak ez az a csaj?- akadtam ki.
- He?-értetlenkedett Ráhel
- Uhh hallod neked ezt nem mondtam nade olyan 4 nappal ezeletőtt ez a csaj megjelölt egy storyjában, ahol a forog a világnak a melodyját játszott zongorán aztán rá mentem a profiljára és mondom hát ez kurva jól néz ki és be követtem aztán meg tegnap indított egy liveot ahol készülődött és ott dumáltam vele egy kicsit aztán meg be szarsz mert ott volt a tegnapi akva bulin.- meséltem el neki röviden. - De amúgy valami kajak megfogott benne és ez tetszik.-mondtam
- Tán csak nem szerelmes vagy?- kérdezte Ráhel egy pimasz mosolyal az arcán.
- Hülye vagy geco csak meg fogott az aurája vagy csak már rég nem basztam meg egy ilyen sexységet.- mondtam neki
- Ahhaaa persze persze beszéld be magadnak, nade rá írsz?- kérdezte
- Dehogy írok hagyál már.
- Dikaz de pöcstelen vagy.- röhögöt.
- Anyád a pöcstelen.- löktem le a székről.[ Orsi szemszöge ]
- Orsiii- nyomta Csenge a könyökét, a bordáim közé
- Auu te hülye.- löktem le a kanapéról.- mi bajod van?-kérdeztem
- Ráhel el kérte az instádat.- mondta
- mi minek?- kédeztem
- Azt mondta, hogy az egyik haverjának kell.- vigyorgott.- biztos Andris az.-kacsintott
- De menj már neki már úgy is megvan tudod.- vigyorodtam el.
- Igaz amúgy. Hát de vàrjál te hülye hát honnan tudja ő azt hogy te vagy a barátnőm?- kérdezte
- Oh ebbe még nem gondoltam bele.- töprengtem el.- nade mindegy majd valaki csak be követ.-húztam meg a vállam majd felhoztam egy új témát.- amúgy a múltkori liveban mondtam a budapesti nézőimnek hogy ha van kedvük, és velünk egykoruak vagy pár évvel idősebbek akkor írjanak rám, hogy akkor szerezzünk pár barátot amíg itt vagyunk és egy páran írtak úgyhogy arra gondoltam, hogy most válaszogathatnánk nekik és akkor rendezhetnénk egy hb-t.- néztem rá.
- Uuuuu az geci jó lenne.- mondta. - u u uuu és akkor meg hívhatnám Ráhelt és akkor hozza majd a havrjait is és akkor lehet hogy itt lesz a fél olt banda.
- Az milyen menő lenne máááár.- vigyorogtam
-Na csapd ki a jelntkezőket.- nyújtotta a kezét Csenge mire fel nyitottam a telefonom, be léptem az insragramra és oda mentem a dm-jeimbe.
- Hmm na van itt egy pár.- görgetett le Csenge
- Egy pár?! Tesó van itt vagy 30 ember.- néztem rá
- Hát na de kezdjünk bele akkor.-mondta- Uu ő szimpi.-mutattam rá egy csajra mire Csenge rá ment a profiljára. Nem volt sok posztja meg követője se de szimpatikusnak tünt. Hosszú barna haját hullámosan hordta, mély barna szemét egy arany keretes szemüveg erősítette. Talán 1 évvel lehetett fiatalabb nálunk de az még bele fér.
- Írsz te neki?- kérdezte Csenge
- Aha adsza- nyújtottam kezemet a mobilomért.- Hali! Nelli vagyok. Gondoltam ha lenne kedved talizni akkor talizhatnánk valamikor.- olvastam fel hangosan, hogy Csenge is halja.
- Sziaaa persze holnap rendezek egy hb-t Csengével, ha van kedved akkor gyere el és akár hozhatsz is magaddal valikt.- válaszoltam neki
-Na edig van 1 barátunk.-röhögte el magát Csenge.
Még vagy 15 embernek válaszolgattunk, és mindenki egy igennel jelzett úgyhogy van már 30 résztvevőnk, mert mindenki hoz magával egy plusz főt.
- Írsz Ráhelnek?- kérdeztem Csengét.
-Jajaaa.- mondta.- hallod Ráhel holnap rendezünk egy hb-t Orsival és ha szeretnél akkor jöhetsz te is meg akár a spanjaidat is hozhatod.-Csenge
- Jól hangzik. Szólok nekik is aztán majd meglátjuk hányan jönnek, de szerintem mindenki jön úgyhogy még +10 főt számolhattok XD - Ráhel
- Okés. Majd holnap elküldöm a címet meg az időpontot.- Csenge
-Jójó de most mennem kell, hív a munka.-Ráhel
- Király.-Csenge
-seen-Dik a buzi le seenelt- mondta Csenge
- Xdd, szerinted Andris jön?- kérdeztem
- Hallod tuti nem hiszem, hogy díszből követett be aztán bámult egész koncert alatt.
- De geci parázok uuu és mit vegyek fel? Hallod Csenge.-kezdtem el pánikolni.
- Nyugii keresünk egy fasza outfitet mind a kettőnknek de előbb menjünk el piát venni na meg dekorációt uu meg ilyen fasza fényeket.- pörgött be Csenge.
- Veszek fel cipőt.-nevettem el magam majd fel kaptam a fehér supreme cipőm na meg persze a szokásos piros supreme oldal táskám és már ki is lebegtem az ajtóm Csengével a nyomomban.A bevásárlóközponthoz érve elvettünk 2 kosarat majd be is mentünk.
- Kell nasi, pia, energia ital, üdítő na meg jég.-soroltam fel majd utunkat egyből a nasi részleghez vettük.
- Ráhelék lesznek tizen akkor Nelliék meg vagy 30-an mi meg még ketten úgyhogy az már 42 ember.- nyitottam tágra a szemeimet.- Hogy a fenébe szettünk össze 40 embert?- akadtam ki
- Chill tesike legalább jobban szórakozunk.-kacsintott rám Csenge mire csak megráztam a fejem.
- De akkor is Csenge az nagyon sok ember hogy fogunk mi elférni? Át kell majd rendezni az egész nappali-konyha részleget.- sóhajtottam fel.
- Nem baj hallod Orsi fejezd már be de most komolyan ANDRISSAL fogol bulizi gondolkodjál már.- fogta meg a vállamat Csenge.
- Jo Oké le nyugodtam.- fujtam ki a levegőt, amit eddig észre se vettem, hogy bent tartottam.
- Na végre.-rázta meg a fejét barátosném.- milyen nasikat veszünk?- fojtatta
- Chips, ropi meg valami édeset az édes szájú emberkéknek.- soroltam fel az újjamon
- Fasza.- bólintott Csenge majd le kapott a polcról 3 sajtos, 3 sós, 3 sajtos-tejfölös és 3 barnecues chipset. Tovább haladtunk a sorok között majd színtúgy a kosárba dobtunk 5 csomag sós hosszú ropit és az édességek felé vettük az utunkat. Le szedtünk egy csomó savanyú gumicukrot aztán a simával is így tettünk na meg persze még be dobtunk a kosárba 5 tábla milka csokit is.
A nasik után az energia italos részleget vettük célba és le vettünk a polcról egy karton hellt és redbullt. Már száguldottunk is az üditős részleghez és le kaptunk 4 flakon narancs levet, 3 flakon spriteot, 3 flakon mirindát és 5 flakon coca colát. Már csak a piák na meg a jég maradt hátra úgy elősször az alkohol részlegre indultunk és elkezdtük tele pakolni az üres kosarat. Első sorban egy karton draher sört majd 4 üveg absolut vodkát, 4 üveg Jack Danielst, 4 üveg finlandiát, 4 üveg jägermaistert és 3 üveg tequilat. A tequilahoz még vettünk vagy 20 darab limeot. A végére már csak a jég maradt ezért ki kaptunk még a fagyasztóból 5 zacsi jeget.
Olyan 1 óra után de sikeresen is meg volt minden amit kellet úgyhogy mentünk is fizetni az önkiszolgáló kasszához. Még gyors lőttem egy képet az alkohollal teli kosárról és ki is csekkoltunk.
- Most siess haza mert olvad a jég.- mondta Csenge már a kocsiban ülve.
- Csak figyelj.-kacsintottam rá majd el is indultam. Egy jó 5 perc alatt haza is értünk. 3 körből de sikeresen is fel cipeltük a sok cuccost úgyhogy az már meg van.
- Nade most akkor rendezzük el a nappalit mert biztos, hogy én holnap nem fogok semmit sem csinálni.- fordultam Csenge felé csípőre tett kézzel.
- Okés.- vonta meg a vállát majd neki kezdtünk. A kanapét neki nyomtuk a falnak és a kissebb dohányzó asztalt pedig ki vittük az erkélyre.
YOU ARE READING
Megmentve || Ekhoe ff. ||
FanfictionToth Orsolya egy 18 éves lány, aki már 13 éves kora óta arról álmodozik, hogy egyszer találkozni fog a híres ekhoe-val, majd leélik együtt az életüket. Tircs András egy 25 éves rapper, aki épp hogy 5 éve kezdte el karrierjét. Befutása előtt lépett k...