[ Ráhel szemszöge ]
Ma reggel be jött hozzám Orsi de csak ő jött. Meg is kérdeztem, hogy Csengével mivan mire azt mondta, hogy alszik. 12-kor már végeztem is, mert most csak helyettesítettem a kollégámat reggel. Miután Orsi el ment észre vettem, hogy itt hagyta az air podsját ezért miközben várakoztam Andrisra felhívtam gyors Csengét hogy szóljak neki. Elég sokat kellet várni mire fel vette, de végül csak sikerült neki. Eldumáltuk az időt, és közben még Andris is megérkezett. Ő is beszélt egy kicsit Csengével majd le tettük a telefont.
- Tehát akkor ő az új szerelmed,mi?- kérezte a szemöldökét huzogatva mire én csak vállin ütöttem
- Te beszélsz?- kérdeztem.- te mondogatsz olyanokat, hogy valami megfott benne meg blabla- űztem gúnyt belőle
- Hé attól még nem vagyok szerelmes.- védte magát.
- Ahha mondtam már, ezt beszéld be magadnak.-vontam meg a vállam.
- Pfhuu ember kettőnk közül te vagy az aki feltétlenül szeremle vágyik néz már magadra tesike most én már rég megfektettem volna Csengét te meg már vagy 2 napja folyamatosan beszélsz vele 0\24-ben és már konrétan el is hívott egy házi buliba.- forgatta meg a szemeit Andris.
- Na jó nem akarok veszekedni.- hagytam őt "győzni".
- Oké, hova megyünk?- kérdezte
- Kéne venni valami piát, de nem nekünk.-sandítottam rá.- hanem a buliba most üres kézzel csak nem mehetünk
- Ne mááár. - rázta meg a fejét csalódottan.
- Andris még csak délután 1 óra van hova akarsz inni? Főleg úgy, hogy még amúgy is 9-kor megyünk és szerintem ott azért lesz pia.-néztem rá.
- De addig még van 8 óra.- hisztizett.
- Ezt be fejeztem.- tartottam fel a tenyerem. Komolyan mondom néha úgy érzem, hogy én vagyok a 25 éves és nem ő. De egyépként szeretem.
- Menjünk kajálni.-néztem rá mire ő csak bólintott egyet.Épp eszegettem a gulyás levesem Andrissal szemben amikor az asztalon lévő telefonomon fel villant egy Instagram értesités, ígyhát fel nyitottam a telefonom majd be menten az instgramba. Azt írta, hogy új követő jött ezért be menten abba a kis szivecskés gyászba és megnéztem hogy ki az.
@kicsisolyaaa_ követni kezdett téged.
Rá mentem a profiljára majd vissza követtem. Meglepően nagy követő táborral rendelkezik.
@kicsisolyaaa_ üzenetet küldött neked.
Olvastam el a feljövő értesítést, majd rá mentem.
- Sziaa- Orsi
- Haliho.- Ráhel
- Öhm, nem tudsz egy jó bulis playlistet? Kurvára elfeljtettem meg csinálni és már nincs nagyon sok időm meg csinálni.-írta
- Na most jó emberhez fordultál xdd van egy jó didzsé ismerősöm, neki nagyon jó ilyen playlistjei vannak, várj elküldöm amit mi is mindig használni szoktunk.-írtam- Tán csak nem Csengével beszélsz?- kérdezte Andris mire fel néztem rá.
- Na most pont hogy nem talált.-mondtam mire egy olyan érthetetlen fejet vágott.
- Orsi kérdezte, hogy van e valami jó playlistem mert elfelejtette tegnap megcsinálni és már nincs nagyon sok idője megcsinálni.- magyaráztam meg.
- Dik, és van?-kérdezte
- Ahha tudod amit mi is mindig hallgatni szoktunk.- mondtam mire csak bólintott egyet.
- Na és jó a csaj? Mármint nem úgy hanem hogy hülye vagy nem?- kérdezte mire én csak meg ráztam a fejem.
- Milyen kérdés ez? De amúgy eddig egyik sem hülye.
- Az akkor jó, már elegem van a sok hülyéből.
- Tesó a többi csaj sem hülye csak te be eteted nekik hogy majd lesz több is köztetek nem csak egy alkalmi de persze te csak dobod őket a gecibe max csak annyit kapnak cserébe, hogy beköveted őket instán aztán csá.- néztem rá mire ő csak nézett rám némán.
-hahoo itt vagy? vagy nincs playlist?- rezgett a telefonom
- bocs itt vagyok csak Andris mondott valamit.-pötyögtem be
- no para -írta
- itt a zene. : party_playlist(48K).m4a-küldtem el
- köckee még jövök egyel😉-írta mire el röhögtem magam
- az biztos.-írtam
Seen-Na mivan be durciztál?- néztem fel a telefonomból az előttem ülő Andrisra.
-Nem.-mondta.
- Gg-ék jönnek?- kérdeztem
- Aha jön gg is meg Hédi is (=grasa barátnője)-mondta
- Faszaa.-mondtam majd ezek után még egy kicsit beszéltünk utána meg már csak fizettünk és ketté váltak az útjaink. Andris ment Marcihoz mert asszem studióznak egy kicsit én meg mentem haza .
YOU ARE READING
Megmentve || Ekhoe ff. ||
FanfictionToth Orsolya egy 18 éves lány, aki már 13 éves kora óta arról álmodozik, hogy egyszer találkozni fog a híres ekhoe-val, majd leélik együtt az életüket. Tircs András egy 25 éves rapper, aki épp hogy 5 éve kezdte el karrierjét. Befutása előtt lépett k...