pt.13

344 16 2
                                    

-Csengeeee- rontottam be hozzá ahogy ki jöttem a fürdőböl.
- Mondjad.-nézett fel rám a tükréből.
- Készülődünk együtt?- kérdeztem
- Miért kérded?- húzta fel a szemöldökét
- Igaz, nade mit veszel fel? Én már elő szedtem egy outfitet amúgy.- montam
- Valami ruhát for soure. De lássam te mivel csábítod el az "urad".
-Egy pill csak felveszem.- mutattam fel a mutató ujjam majd át mentem a szobámba. Egy olyan 5 perc utát vissza mentem Csengéhez a telómmal a kezembe.
- Na gyere vizsgálj meg.- frdultam körbe, hogy jobban szemre tudjon venni. Szerintem nem a leg extrább de most elmegy egynek . De meg is mutatom nektek is.:

- Eléggé 1 színűre vetted az egészet de amúgy szerintem geci beteg

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Eléggé 1 színűre vetted az egészet de amúgy szerintem geci beteg. Nem mutat annyira sokat de keveset se pont jó, fasza.- mondta mire én csak bele egyzően bólintottam egyet, aztán csipogott a telefonom.
-vigyünk valami piát? - írta Ráhel
-nem kell már van egy csomó féle, fajta úgyhogy nem kell hozzatok semmit csak magatokat😂.- válaszoltam
- Kinek irogatsz olyan szorgalmasan?- kérdezte Csenge
- Csak Ráhel írt hogy hozzanak e valami piát de mondtam neki, hogy nem kell mert már így is van egy csomó, és hogy csak magukat hozzák.- néztem rá, majd megint csipogott a telefonom.
- suree will😂- olvastam el majd be sziveztem és el is tettem a telefonom.
- Amúgy a korábbi liveban mondam egy olyat, hogy lehet hogy tolok egy készülődös liveot van kedved vagy hanyagoljuk? - kérdeztem
-Most nincs kedvem meg amugy is a fiúk tuti be fognak csatlakozni, akkor meg mi értelme van? Nem fogjuk akkor őket le nyűgözni.
-Uhh tényleg, igazad van.-bólintottam majd le ültem mellé.
- Mit csináljak a hajammal?- kérdeztem
- Sztem vasald ki, mert úgyis mindig göndören hordod, na meg egyépkén egyenesen kúrva jól áll.- fordúlt felém
- De akkor te meg göndörítsd be vagy uuu u befonom neked az tudod milyen geci jól áll neked?- pörögtem be
- Okés.-bólintott Csenge majd vissza tért a szemsminkjéhez. Elő szedtem a haj vasalómat majd elkezdtem vasalni. Egy olyan 5 perc után újra megszólaltam.
- Bele gondoltál már abba, hogy mi lesz velünk, ha vissza megyünk?-kérdeztem. - Mi lesz Ráhelékkel? Mi van ha egy komoly kapcsolat alakul ki köztetek? Vagy esetleg köztem és Andris között?
- Geci Orsi ez egy kurva jó kérdés. De fogolalmam sincs tetszik Ráhel tök jó fej meg minden, de nem hiszem hogy most jó ötlet lenne ez a kapcsolatos cucc mármint ha össze is jönnénk akkor is utána meg úgyis mi vissza megyünk a távkapcs meg szerintem kúrvára nem jó geci. De reménykedem benne, hogy jól fog kisülni ez az egész.- fordúlt felém.
- Kúrvára félek.- nevettem el magam kínomban.- félek attól, hogy ez az egész csak egy illúzió. Félek attól, hogy a buli után csak "ismerősök" leszünk vágod geci gecire félek attól hogy nem lessz belőlünk semmi, és annak ellenére, hogy idáig el jutottunk, hogy meg ismerhettük őket, és most konkrétan együtt fogunk bulizni meg minden mennyi esély van arra, hogy én meg Andris? Bazdmeg én ezt nagyon nem bírom hallod el vagyok veszve mint valami kisgyerek de komolyan én erre nem vagyok felkészülve az előbb még csak egy 13 éves kis dagatt geci voltam most meg itt vagyok 18 évesen konkrétan azt az életet élem amit meg álmodtam magamnak és hogy ez után mi lesz fogalmam sincs és ez megrémiszt.- könyeztem be. Mire Csenge csak megölelt.
- Semmi baj. Elhiszem, hogy ez ilyesztő de most nyugodj meg 2 óra és jönnek a fiúk úgyhogy szedd magad össze és riszáld azt a jó seggedet Andrisnak és nézd meg mert nem amiatt fogsz itt mindjárt bőgni, hogy nem lesz belőletek semmi hanem azért, mert nem fogod tudni le vakarni magadról.- mondta Csenge majd elhajolt tőlem és rám kacsintott.
Röhögve meg ráztam a fejem aztán le töröltem egy éppen le gördülő könycseppet. Na igen Csenge nem éppen arról híres, hogy nagyon megtudja nyugtatni az embert, de én így szeretem.

Megmentve || Ekhoe ff. ||Where stories live. Discover now