pt. 16

179 13 3
                                    

- Bazdmeg Orsi hol vagy már? Már vagy 2 órája hívtál, hogy egy kicsit később jössz, de én 1 max másfél órára gondoltam.- ordított rám Csenge egyből ahogy fel vettem a telefont.
- Oké chill most készültem indulni, 30p és ott vagyok no stress.- mondtam neki, de es kicsit meg ingott a hangom, a visszafojtott kitörő röhögés miatt.
- Siess!- parancsolt rám és rám csapta a telefont.

- Ne röhögtess te majom.- Csaptam meg a mellettem ülőt.
- Nem az én hibám, hogy nem tudsz komoly maradni a jelenlétemben.- emelte fel a kezeit védekezően
- Blabla.- forgattam meg a szemem, majd mosolyogva néztem rá.
Ő is engem nézett. Hol a szememet, hol a számat majd egyre kezdett közelebb jönni hozzám. Már alig volt 3 cm a szánk között, de ő ezt megszüntetve mohón csapott le, frissen Pirosra kifestett ajkaimra.
Egyszer csak kezei átvándoroltak a derekamra, és az ujjait be dugta a farmeremnek az övtartóiba, és azzal a lendülettel át emelt, az ölébe, a csókot meg nem szakítva.
Kezemmel hosszú rasztái közé túrtam, és a másikkal pedig jobb arcáját simogattam, amíg ő az egyik kezét a pólóm alá csúsztatta, és a derekamat markolászta, a másikat pedig a fenekemen pihentette.
- Ahandrish ehezt nehem kehelene.- szakadtam el a szájától levegő hiány miatt.
- Imádom, amikor a nevemet nyögög baby.- csókólt meg megint.
Ezzel a cselekedetével ismét egy csók csatába kerültünk, de sajnos levegő hiány miatt el kellett, hogy húzódjunk egymástól.
Nem szólt egyikünk se, csak néztünk egymásra.
- Gyönyörű szemeid vannak.- suttogtam neki, mire ő csak meg lepetten nézett rám. - Rosszat mondtam? - kérdeztem
- Nem dehogy is csak nem sűrűn bókolnak, és szokatlan. Igazából anyán kívül szerintem csak a nagyi dícsért meg engem. Általában a lányok csak a pénzemért, vagy a hírnevemért vannak velem, ezért nincs egy komoly párkapcsolatom sem.
- akkor lassan szokj hozzá.- mondtam neki miközben kezeimmel át öleltem a nyakát, és egy utolsó puszit adtam a szájára, majd a homlokomat az övének támasztottam. Andris kezeit a derekam köré fonta, és magához húzott. Ott ültünk, egy olyan helyen, ami csak a miénk, össze bújva, minden gondunkat hátra hagyva. Szavakat nem találok, hogy mennyire szabadnak éreztem magam. Igaz, hogy úgy isten igazából még csak 2 napja ismerem, de én ezt úgy érzem, mintha 1000 éve ismerném. Mellette úgy érzem, hogy önmagam lehetek, és mintha minden gondom megoldódott volna.
Andris?- suttogtam a nyakába
-Hmm?
- Ígérd meg, hogy ezt a napot sose fogod el felejteni, még akkor sem, ha vissza megyek Erdélybe jó?, ígéred?- kérdeztem már a szemébe nézve.
- Persze hogy ígérem, amúgyis ne beszélj hülyeségeket, ha vissza is mész, úgyis majd fogunk dumálni, meg majd megyek meglátogatni stb. Ezt te is jól tudod remélem.- nézett mélyen a szemembe
- Kisúj becsszó?- tartottam fel a kisujjamat
- Kisúj becsszó.- fonta kis újját az enyém köré majd derekamtól fogva megint magához húzott.

- Geci Orsi hol voltál ilyen sokáig?- akadt ki Csenge amint be léptem az ajtón.

- Öö hogy is mondjam... El vittem Andrist egy kicsit kocsikázni, tudod, hogy mennyire szereti a Benzt.

- Ahha tehát fontosabb volt az, hogy el vidd kocsikázni, minthogy megnézd az egyetemet?

-Figyelj az egyetemet megtudom nézni holnap is, meg amúgy is nem egész nyárra jöttünk? Van idő. De amúgy még csak 4 óra simán lehet még egy csomó dolgot csinálni, de az egyetemnek a látogatási ideje az tutko le van már járva.-vakartam meg a fejem.

- Na jó egy részt igazad van, na deee mesélj hééé mi volt tegnap? Közted és Andris között? Na és ma? Tudod igazán alultudatosítva érzem magam, nem mondtál semmi egész nap!

- Jhuuuj Csengee ha te azt tudnád mi volt tegnap hallod eskü be ájulnál xd- röhögtem- nade gyere az erkélyre akarok szívni egy c-t miközben mesélek.- invitáltam ki, és le kaptam a pultról egy tegnapról megmaradt red bullt.

-Na mesélj!-huppant le egy kinti székbe.

-Naaa ugy megjöttek a fiúk beszélgettünk meg ilyenek aztán ti ketten Ráhellel eltüntetek a víz felszinéről, és csak úgy zárójelbe be teszem, te se fogsz ki maradni a storyzgatásból.-gyújtottam meg a frissen megtekert cigit.- Aztán miután eltüntetek mind kezdtünk szétválni és mi meg Andrissal el mentük valami innivalót szerezni magunknak. Én csináltam magamnak egy vodka red bullt, amíg andris gondolkodott, hogy ő mit igyon aztán érted ott nagyba keverem össze az italokat erre meg az a sutyó be ált a hátam mögé.-fújtam ki a cigi füstjét egy kis szünetet tartva.- miután kész lett az italom meg fordultam de nagyon nem tudtam mozdulni, mert andris az asztal és maga közé préselt. Fel tudod te azt fogni? Alig volt vagy 5cm köztünk genyoo. Aztán meg rám dőlt az álnok gazember hallod azt se tudtam melyik világon vagyok. Elkezdett egyre közelebb jönni hozzám, egészen addig amíg már majdnem össze ért a szánk, de neeem hát dehogy iss minek is csókolt volna meg ahh nem is értem, ÉRTED KI VETTE A KEZEMBŐL A PIÁMAT aztán meg eltávolodott tőlem. Nem is értem ezt az embert de komolyan.-ráztam meg a fejem a füstöt ki fújva.

-MICSODA?!, és utána mi volt? Gyerünk mesélj ne hallgass. - siettetett Csenge.

-Jòjò nyugi várjàl xd- röhögtem szembe- na tehát ugye el húzòdott ès bele ivott az italba. Kèrdeztem tőle, hogy csináljak neki is erre megvel kezdi nem, jó lesz ez nekem mire én meg rá néztem ilyen csúnyán, hogy az az én piám, de végül csináltam magamnak egy másikat. Aztán még ittunk egy csomót meg táncsoltunk meg szereztünk aztán ugye mindenki ment haza mi meg tök fáradtak voltunk meg részegek xd meg amúgy be is voltunk álva úgyhogy nem volt kérdés, hogy le fekszünk aludni. Be mentünk a szobába, Andris le vetkőzött alsóba és amúgy halkan meg súgom, hogy ez a vad állat in fact mindig supreme alsót hord, aztán én is le vetőztem, CSAK EGY BUGYI VOLT RAJTAM és fel vettem rá Andris le vetett pólóját, ami konkrétan a térdemig le ér.

- Anyád orsi már is, az első találkozásnál már vetkőzöl neki?!- nevetett hitetlenül Csenge

-EMBERRR😭😭 részeg voltam- temettem a fejemet a kezeimbe. - Nade reggel fel keltem a drága látos témánknak a telefonjára, mert hívta Marci(pogány induló) , de Andris nem kelt fel úgyhogy ki kapcsoltam a telót és igazi wiffey módra lőttem egy képet rólunk, mert igazán cukin össze voltunk fonódva. Gyere mutizzam meg- szóltam a lánynak majd ki kerestem a képet.

- Deee cukikk vagytooook aww. - nyavajgott csenge

- Ohh csak ezt ne hallod ne nyavajogj,mert a falra kergetsz vele. -ráztam meg a fejem- na aztán nem sokkal azután Kupak fel ébredt, de nem akart fel kelni és ezért totál átölelt, és bele furta a fejét a nyakamba. Még dumáltunk ott aztán fhuu hallod LE SMÁROLT és ott csókolóztunk, azért volt reggel olyan dagadt mind a kettőnknek a szája.

-TUDTAAAAM HAHA de komolyan olyan átlátszóak voltatok mikor ki jötettek, Andrison ott volt, ki ült az arcára az a tipik kacér mosolya, te meg alig áltál a lábadon, hallod azt hittem hogy ti már le is feküdtetek.

- Hááát persze, mert azt hitted, hogy már első találkozásnál oda is adom neki az ártatlanságomat?

- Neheem dehogy is csak poénkodtam, persze hogy nem, tudom, hogy majd ha komolyabb lesz a dolog akkor oda vetes magad neki😂😂- röhögött

- De jól ismersz😂😂-nevettem én is.

Még beszélgettünk, meg cigizgettünk ott kint, amíg totál sötét nem lett, aztán mind a ketten úgy döntöttünk, hogy elmegyünk aludni, mert annak ellenére, hogy igazán laza napunk volt, de annál fárasztóbb.

Megmentve || Ekhoe ff. ||Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang