Na igen, nem tudom hogy hogy kerültünk ide, mert 1 nap és utazok 3 hónapra. Az elmúlt hétben nem sok érdekes dolgot csináltam, úgyhogy nem volt mit írjak. Megjött a shein csomag, úgyhogy mint a múltkor most is Csengével face timeon be pakoltunk. Eléggé parázok, hogy hogy fog ez így kisülni, mert még soha nem voltam távol az "otthonom"-tól, bár nem nagyon érzem magam otthol, úgyhogy lehetséges hogy ez még segíteni is fog megtalálni, az otthon érzetét.
mivel este 9 van próbáltam aludni, mert holnap korán kelek, mert még el kell menjek Csengéért is meg még majd megyünk venni kaját az útra, na meg aztán tuti hogy nagy sor lesz a határnál úgyhogy aval is számolni kell de akár hogy is forgolódtam sehogy sem tudtam elaludni, úgyhogy fogtam magam és kimentem a kocsiba.
Elindítottam majd be raktam billie eilishtól a what was i made fort és elindultam. Fogalmam sincs hogy merre csak mentem. A vezetés mindig is segített levezetni a stresszt és megnyugtatni. Megmagyarázhatatlan, hogy milyen egy nyugodtság, boldogság áradta át a testemen csak 5 perc vezetés után.- A francba- motyogtam magam elé. Észre se vettem de már 3 órán át csak szelltem az utakat, úgyhogy elindultam vissza felé de a tank majdnem üres volt ezért a legközelebbi benzinkútra be is mentem. Mivel holnap hosszú út vár ránk ezért most kivételesen is tele tankal indultam meg haza felé, hogy egy ideig ne keljen tankolni.
Otthon próbáltam minél halkabban járkálni, de mindhiába, mert a nővérem kint ült a konyhába.
- Te meg hol voltál?- kérdezte
- Kocsikázni
- Ilyenkor?- húzta fel a szemöldökét
- Igen ilyenkor geez- forgattam meg a szemem majd be mentem a szobámba. Nem mindig vagyok ilyen de most minden is idegesített mert holnap van a nagy nap és ilyenkor mindig ideges vagyok.
Be raktam egy play listet amin csak ekhoe számok vannak majd bemásztam az ágyamba.
- Mindjárt jövök Andris.- suttogtam az orrom alatt majd szépen elnyomott az álom.Reggel 6 órakor csörgött az ébresztő, aval a címmel hogy vigyázz budapest mert jövök! Most kivételesen is mosolyogva keltem ki az ágyamból, és annak ellenére hogy csak 6 órát aludtam elég kipihent vagyok úgyhogy ez már egy pluszpont.
Magam köré tekertem a köntösöm és még kómásan de ki billegtem a konyhába. Lefőztem egy jó nagy adag kávét és vissza is mentem a szobámba. Leültem az asztalomhoz majd neki kezdtem a skin care-em nek. Miután sikeresen is felkentem mindent a fejemre húztam egy tus vonalat, majd a szempillámra is raktam egy kis festéket és végső sorban felkentem egy piros rúzst. Nyáron nem nagyon alapozok mert szeretem a szeplőimet és csak nyáron látszanak úgyhogy nem fedem el. Feldobtam magamra egy kényelmes, de mégis utcára való szetted majd elégedve néztem végig magamon a tükörben. Ez a mai szett:Még feldobtam az ezüst karika gyűrűmet, és az ezüst csavart nyakláncom majd fogtam a csomagjaimat és ki mentem a kocsihoz. A bőröndöt és a többi táskát be raktam a csomagtartóba majd vissza mentem a házba és elköszöntem mindenkitől.
Be ültem a kocsiba és elindultam Csengéhez, de útközben még felhívtam.
- Csengeeeee- szóltam bele ahogy felvette
- Orsiiiiiii- utánozott le.
- Hallod kész vagy már?- kérdeztem
- Megfogsz lepődni mert igen, és már várlak.
- Azt a kurva na ezt is megéltem egyszer- nevettem el magam.
- Megbiza- nevetett ő is velem.- Nade akkor mi a terv mára?
-Először is felveszlek utána beugrunk boltba majd megyünk a határra és utána zsa budapest- kocsintottam rá
- Hallod Orsi én meghalok hallod tuti össze szedünk valami jó palikat tudod minden nap más- kezdte el húzogatni a szemöldökét mire én csak rá sandítottam.
- Ahj drága Csengém nem tudom, hogy te neked kihagy az agyad vagyhogy mi történik oda fenn de már vagy 100-szor megmondtam hogy nekem csak 1 valaki kell, ha meg nem jön össze akkor meg biztos hogy legalább vagy 2 3 évig csak bőgnifogok utána mint eddig 5 éven keresztül úgyhogy ha te szeretnél akkor nyugodtan váljon egésségedre de engem hagyj ki belőle.
- Olyan unalmas vagy de most komolyan.-sóhajtott fel mire én csak egy csókot küldtem neki.- Na mindegy hol vagy?
- A körforgalomnál úgyhogy kezdj el búcsúzni meg ilyenek mert olyan 2 3 perc és ott vagyok
- Okes, akkor le teszlek
-Jójó.- majd le tette.
3 perc után meg is érkeztem Csengé-ékhez, és mint megbeszéltük Csenge már kint várt a kapujuk előtt, a csomagjaival. Kiszáltam és segítettem neki be tenni majd már együtt be száltunk a kocsiba és indultunk is a boltba.4 redbullal, 2 csomag savanyú gumicukorral, 2 zacskó csipszel és 30 percel később már újra szeltük az utakat. Egy csomót hülyéskedtünk meg zenéthallgattunk majd oda értünk a vámhoz. Nem volt nagy sor ezért tök hamar át gurultunk magyarországra. Onnan már csak 2 óra kocsikázás várt ránk és be is értünk budapestre.
Olyan 1 órányira lehettünk a várostól mire eszembe jutott hogy át kéne venni a lakáskulcsot.
- Hallod Csenge.- szólítottam meg mire rám kapta fejét a telefonjából- Felkéne hívni a lakásos csajszit
- Uh baszki tényleg, add ide a telód.- nyújtotta a kezét mire az bele raktam, majd kikereste a számot és elkezdte tárcsázni.
- Haló?- szólt bele a multkori nőci
- Uh öhm jó napot én vagyok az a kulcs átvételével kapcsolatban hívom, hogy akkor hol találkozzunk, mert én 1 óra múlva a városban vagyok.- iktattam be
- Na ez csodás akkor, ümm a lakásnál magának megfelel?- kérdezte
- Tökéletes.
- Rendben akkor 1 óra múlva a lakásnál.
- Okés, viszlát.- köszöntem el
- Viszlát. - ez smooth volt felelte Csenge miután le tettük a telefont.
-Jah-röhögtem el magam. Ebben az 1 órában nem nagyon dumáltunk komoly dolgokról. Aval ment el az egész idő, hogy megdumáltuk, hogy mit csináljunk ma meg énekelgettünk.Miután megérkezdtünk a háztömb előtt le parkoltam a kocsit majd el is indultunk befelé.
Hál istennek van lift úgyhogy nem kell felkinlódni a cuccokat a lépcsőn egészen a harmadikig. Mikor felértünk egyből észre vettük a nőcit ígyhát oda is mentünk hozzá. Szép simán ment minden. Én oda adtam neki a pénzt ő pedig a kulcsot. A nagy csere után a csajszi el is húzott, mi pedig be kukkantottunk a lakásba.
- Azt a kurva.- tátotta el a száját Csenge egyből ahogy be léptünk.
- Nagyon adom- értettem vele eggyett, majd körbe jártuk az egész lakást.
- Ne is bassz hallod Csenge van egy kicseszett zongora.- tátottam el én is a számat mint az előbb Csenge.
- Még jó hogy egyikünk hasznát tudja venni.- nevetett.
- Bla bla, de menjünk le a cucckért utána meg rendeljünk egy mekit- iktattam be a tervembe
- Okés.- mondta majd elindultunk le a kocsihoz. Ahhoz képest hogy 3 hónapra jöttünk nem hoztunk sok cuccot ezért azt a fejenként 2 táskát és 1 bőröndöt 1 körből is fel tudtuk hozni hálistennek.
Amint be értünk megint a lakásba nem foglalkozva a cuccainkal be mentünk a nappaliba majd rendeltünk mekit és elkezdtünk nézni a netflixen egy random filmet.
- Hallod Csenge- böktem meg a mellettem ülő lányt.
- Zii (=mondjad románul)
- elkéne majd menni vásárolni mert fr semmi nincsen itthon
- Ohhh tényleg hány óra? - kérdezte
- Fél 4 mult 5 percel- néztem az órámra
- Akkor olyan 6 fele megyünk deal?- nyújtotta a kezét
- Deal.- fogtam vele kezet amit majd megráztunk.
Körülbelül egy félóra alatt megjött a mekink és amikor csengetett a futár srác gondoltam hogy jó ötlet lenne le videózni ezért kezembe kaptam a telefonom és elkezdtem videózni ahogy elindulok az ajtóhoz amit majd kinyitok, köszönök a srácnak majd elveszem a kezéből a zacsit utána a kezébe nyomok egy 5000-rest, elköszönök aztán rá csukom az ajtót, megfordulok és vissza indulok a nappaliba majd lelököm a zacsit a kanapéra és rá zummolok Csenge fejére. Miután vissza néztem tök jónak találtam ezét just for fun megjelöltem a mekit na meg persze Csengét és ki raktam insta storyba.
YOU ARE READING
Megmentve || Ekhoe ff. ||
FanfictionToth Orsolya egy 18 éves lány, aki már 13 éves kora óta arról álmodozik, hogy egyszer találkozni fog a híres ekhoe-val, majd leélik együtt az életüket. Tircs András egy 25 éves rapper, aki épp hogy 5 éve kezdte el karrierjét. Befutása előtt lépett k...