[ ekhoe szemszöge ]
Délután 3-kor keltem fel aztán rá jöttem, hogy nekem van egy interjúm a Telexnén.
- Na geci.- csaptam a homlokomra majd magamra kapkodtam egy adiddas nacit meg egy rózsaszín stüssy pólót és csörgettem is drága sofőröm.
- Na szoszi te droid gabecz hallod gyere mar ertem gec kajakra van egy interjúm a telex-nél és mar kurvára elkéstem.
- Csók eki, megyek 10 perc és tala.- mondta majd ki is nyomta. Felkaptam a lábamra még gyors az air forceom és le is mentem a háztömb elé.
Ahogy mondta gebecz testvérem 10 perc alatt itt is volt értem. Kevesebb mint 20 perc alatt meg is érkeztünk úgyhogy be is mentem és kezdetét vette az interjú.
- Üdvözlök itt mindenkit a mai adásban. A mai vendégünk az nem már mint a híres ekhoe.- kezdte el Dávid az adást.- Szia ekhoe, nagyon rég találkoztunk. Hogy vagy mostanába?.-kérdezte
- Megvagyok köszi köszi.-mondtam mosolyogva. Olyan 45 percet még a koncertekről beszéltünk megy ilyenek atán át ért a magán életi kérdésekre.
- Na és Andris ugye annak ellenére hogy már vagy 6 7 éve benne vagy a közhírben nem sok mindent tudunk rólad. Miért van ez?- kérdezte.
- Hát most na, vágod nem hiszem hogy erről bárkinek is tudnia kéne vágod? De most kajak én nem azért csin ezt az egész hogy aztán a sajtó kiforgassa az egész magán életemet vágod? Most aval hogy privátabb dolgokat osztok meg a social medián még jobban magamra hozom a sajtó meg az újságok figyelmét és akkor már nem azzal fognak foglakozni, hogy én mit értem el mittom én egy koncerten vagy hogy milyen nagy pogok vannak hanem akkor aval fognak inkább foglalkozni, hogy arról írjanak mittom én hogy szakítottam a csajommal és akkor majd ki egészítik egy csomó hazugsággal hogy azért szakítottunk mert megcsalt a pogány Marcival meg ilyenek ezeket meg nem akarom vágod. -mondtam.
- Ahha érthető, nade m|g egyutolsó kérdés a magán életeddel. Hogy álsz a lányokkal? Már lassacskán 26 éves vagy nem szeretnél elköteleződni?- kérdezte Dávid mire én csak felhúzott szemöldökkel néztem vissza rá.
- Egyenlőre még maradok a karrieremnél. Szerintem az elkötelezettség még várhat egy kicsit. Most sok koncert van az országon és országon kívül is. Nem hinném hogy nagyon bele illene az életembe egy lány úgyhogy majd ha nyugibb lesz az egész akkor meglátjuk, hogy mit fog hozni a jövő, de persze majd minden féle képpen szerernék egy feleséget, rendes házat, 1 2 gyereket vágod ilyen rendes életet dehát ez még a jövő zenéje.
- Csodálatos. Na hát köszönöm szépen, hogy eljöttél ma ide Andris. Ez lett volna a mai epizód, a következőben találkozunk, addig is sziasztok.- Köszönt el Dávid.
- Sziasztok.- köszöntem én is.Este fél 7-re haza is értem de mivel majd 10-kor van koncert ezért most nem mentem sehova hanem be feküldtem az ágyamba be kapcsoltam a tv-t de reklám volt úgyhogy fel mentem instára. Meg néztem pár insta storyt majd észre vettem hogy a tegnapi csaj liveol úgyhogy be léptem.
Nagyon rég nem volt már rész ezért ezt gyors össze dobtam és igaz nagyon rövid lett, de ígérem, hogy holnap vagy 2 vagy egy nagyon hosszú résszel érkezem. Addig is további szép napot, estét, délutánt, délelőttöt, reggelt kívánok🫶🏻<3
YOU ARE READING
Megmentve || Ekhoe ff. ||
FanfictionToth Orsolya egy 18 éves lány, aki már 13 éves kora óta arról álmodozik, hogy egyszer találkozni fog a híres ekhoe-val, majd leélik együtt az életüket. Tircs András egy 25 éves rapper, aki épp hogy 5 éve kezdte el karrierjét. Befutása előtt lépett k...