pt. 7

347 19 2
                                    

[ Orsi szemszöge ]

- Csengeeee.- szaladtam át hozzá.- Ma van otl buli az akvába és még vannak jegyek. Nézd most rakta ki nemrég Andris storyba ééés még mindig követ.- próbáltam elfojtani a vigyoromat aval, hogy a számba harapok, de nem sikerült.
- Hát akkor mire vársz? Vedd megfele a jegyeket, hátha még van VIP jegy.- sürgetett Csenge.
- Egy pill.-mutattam fel a mutató ujjam, majd bele mentem a linkbe. Legörgettem az aljára, hogy lássam a jegyeket.
- VIP jegy - SOLD - olvastam fel hangosan majd csalódottan felnéztem Csengére.
- De rendes jegy az még van nem?- kérdezte
- Ahaa az még van.- mondtam majd be is raktam belőle kettőt a kosárba.
- Úgy néz ki, hogy ma este 10-től akvában leszünk.- néztem fel Csengére mire ő az égbe rakta a karjait és el kezdett huhogni.
- Este buliiii.- ordította el magát majd fel ugrott az ágyáról és ki szaladt a bőröndjéhez. - Orsiiiii mit veszünk fel? Uuuu hallod van egy fasza felsőm- kezdett bele mire félbe szakítottam.
- Csenge, édes drága Csengém reggel 9 óra van és majd csak este 10-kor fog kezdődni úgyhogy elég lesz leghamarabb este 6-kor elkezdeni készülődni és akkor 9-kor indulni, hogy valahol az első sokorkban legyünk.- néztem rá mire bele egyezően bólintott.
- És akkor mit csinálunk addig?- kérdezte
- Pfuu fogalmam sincs. megyünk westend?- kérdeztem.
- Ahaaa de akkor menjél kifelé, hogy tudjak készülődni. -kezdett el kifelé tolni.
- Jó- tartottam fel a kezemet majd kisétáltam. Az utamat én is a még mindig a bejáratnál lévő cuccaimhoz vettem és be cipeltem az újdonsült szobámba. Bejelentkezdtem spotifyre a tv-n és be raktam egy vegyes playlistet majd kedvem támadt liveozni ezért felmentem instára és elindítottam a liveot.
- Haloo- köszöntem az embereknek.
- Még várunk egy kicsit, hogy gyüljenek az embik és akkor felvázolom a szitut.-mondtam alighogy 2 perce liveozok de már 1500 ember néz milyen menő már.
- Sziaa Orsi- olvastam fel az egyik osztály társam volt az- Szia.- köszöntem vissza.
- Na tehát.-kezdtem bele miközben kitámasztottam a telefonomat az újdonsült szobámban lévő szépítkező asztalnak a tükréhez.- Ki hogy van? Milyen a nyár?-kérdeztem
- Pfhuu hallod Orsi kurva jó ,de veled mi van, hol vagy? nem ismerős a háttér.- olvastam fel
- Jaa hát igen nem mondtam de kint vagyok budapesten egész nyárra úgyhogy azért nem ismerős a háttér.- mondtam majd elkezdtem a fésüm után kutakodni.
- Halljátok kettő napja hogy itt vagyunk Csengével, de még semmit nem csináltunk, azon kívül, hogy le ittuk magunkat a sárga földig- röhögtem el magam.- de amúgy kajak még ki se pakoltunk aztán most fel kell turjak mindent, hogy megtaláljam a fésüm. Aaa megvan.- húztam ki a táskámból majd elkezdtem fésülködni. - Most hova készülsz?- olvastam fel.- Westendbe megyünk Csengével utána meg megyünk akvába mert lesz egy otl buli.
Ekhoe kajak be követett?- olvastam fel megint.- Kajak.-vigyorodtam el.- de most kajak nem tudom hogy történt.-röhögtem el magam.
- Nade nem tudom, hogy ki hogy van vele de nekem most kell egy red bull.- néztem bele a kamerába majd felkaptam a telefonom és kimentem a konyhába. - Akartok house tourt? Tudjátok mit úgyis meg mutatom.- megfordítottam a kamerát majd elkezdtem bemutatni a konyhát.- Így néz ki a konyha, a kogyha bútor a kedvencem mert hasonlít valakiéra.- kezdtem bele.- Ekhoe-éra nem?- olvastam fel - talán igen talán nem, nade ha a konyhából kimegyünk itt van a nappali és innen meg ki lehet menni az erkélyre, de most azt kihagyom. Innen ha vissza megyünk, itt van az én szobám.-nyitottam be majd be is csuktam. - a szobám mellet egyből van a Csengéjé.-nyitottam be hozzá is.- köszönj a liveba- mondtam neki mire integetett és fojtatta a sminkjét.- Csenge szobája mellet meg van a wc és ennyi az egész.- ittam bele a red bullomba majd vissza mentem a szobámba és vissza ültem az asztalhoz.
Elkezdtem gyenge hullámokat be vinni a hajamba, közben meg beszélgettem avval a 3000 emberrel.
- Amúgy van valakinek kedve találkozni? Már mint aki itt lakik budapesten mert konkrétan senkit nem ismerek Csengén kívül.- mondtam miközben húztam egy tus vonalat.- az írjon már rám ja meg amúgy ne ilyen 13 évesek legyetek köszi.- fűztem még hozzá. - Na ez meg is van már csak kell egy outfit és pacekok vagyunk.- tettem derekamra a kezem miközben beszéltem.- mit vegyek fel?-kérdeztem. - legyen valami susogós naci- olvastam fel- igazad lehet.-mondtam miközben kutakodtam. - ahaa megvan mit veszünk fel. Egy pill és mutatom csak felkapom magamra.- mondtam majd félre volnultam a kamerából és elkezdtem öltözködni.- tehát ez a westendes look.- sétáltam be a kamerába.

Megmentve || Ekhoe ff. ||Where stories live. Discover now