İhanet: Temel

8 2 1
                                    


"S-sera?" Yengem zorla yutkundu.

"Bizi içeri almayacak mısın?" Dedim.

"Gidin evimden! Sizi evime felan alamam varoşlar. Pis fakirler."

Alay edercesine sırıttım. "Fakir mi? Varoş mu? Bak şu kapının önündeki son model arabaya. Bizim o."

Yengemin evide Londra da evet. Zaten küçükken 4 yıl kadar Londra da yaşamıştık annemlerle beraber. O yüzden yengemlere bırakıyordu beni. Güvendiği için...

"Çalmışsınızdır siz! Bide birlik olup beni mi öldürüceksiniz? Uzak durun bizden!" Tam o sırada amcam göründü.

Amcam beni severdi. Ama ben onu korkutucu bulurdum. Ceren kaçtığında yengem ikizim olduğunu söylemiş ama kendisinin yaptıklarından bahsetmemişti.

"Kızlar girsenize içeri. Bu ne güzel bir sürpriz!"

"Merhaba amca, bizde yengemin bizi kovmasını izliyorduk!"

Yengem şaşırmışça bana baktı.

"Kerem yok öyle birşey! Şaka yapıyorlar." Amcam kaşlarını çattı.

"Reyhan ne demek kızları kovmak?"

Yengem kızarmaya başlamıştı. Ve her zaman ki gibi rol yaparak, "Dur, ay tansiyonum düşüyor. Ay çok kötüyüm. Kızlar sonra gelin siz. Hadi görüşürüz." Dedi ve kapıyı yüzümüze kapadı.

Yengem işte, sahtekar ve dolandırıcı. Aynı zamanda yüzsüz.

"Bu kadının karşısına çıkmak zorunda kaldığın için özür dilerim Cero."

Ceren ruhsuz bakıyordu. O genelde mutludur. Ama ilk defa onu bu kadar kötü görüyordum.

"Sorun yok diyemem. Evet zordu. Ama en acısı ne biliyor musun? Kendi geçmişini aynı yerde görmek ve gelecekle karşısına çıkmak."

Destek verircesine sarıldım ona.

Beraber evin yolunu tuttuk.

6 ay sonraaa...

6 ay geçmişti yengemin evine gittiğimizden beri. Bir daha gitmeyi denememiştik. Ama bu denemeyeceğimiz anlamına gelmiyordu. 6 ay içinde sıradışı bir olay yaşamamıştık. Ceren ise yoğun bir şekilde davalarla ilgileniyordu.
Bende aynı şekilde.

Ekipten kimseyle görüşmüyordum. Arada Özgür ve Tina mesaj atıyorlardı bende kısa cevaplar verip kapatıyordum. Asır ne yapıyordu bilmiyorum. Ama bana hiç mesaj atmamıştı. Özgür geçen hafta Asır'ın bana hala aşık olduğunu söylemişti. Ama bense umrumda olmadığını söylemiştim.

Eylül'ü içimde silemesemde düşünmemeye çalışıyordum. Cerenle ortak bir arkadaşımızın havuz partisi vardı. Kalabalık bir ortam olacağı için bizde katılmakta sakınca görmedik.

Üzerime siyah dekolteli bir mayo ve altıma mavi kot şort aldım. Ceren ise benim tersime renk renk giymişti. Bikinisi pembe, mavi, sarı renklerini içeriyordu. Kumralla sarı karışımı olan saçları dalga dalgaydı.

Sanki suya girince bozukmayacak. Ah Cero, ah. Süslü kız işte.

Yanımıza birkaç atıştırmalık aldıktan sonra evin yolunu tuttuk.

İhanetin KızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin