İnsanlar geçmişlerinden ne kadar uzaklaşabilirler ki... Nereye kadar kaçabilirler? Bazıları kovalar geçmişini, bazıları ise kaçar geçmişinden. Ceren Bozok, kaçamadığı geçmişiyle gün geçtikçe daha çok yüzleşiyordu. Ceren dünyaya sevgiyle gelmiş bir bebek bile değil, ne ailesi ona sahip çıkmış ne bir başkası. Yengesi kölelik yaptırtmış Ceren'e. Ceren erken büyüdü, erken olgunlaştı ve kaçtı bu hayattan. Okulunu bitirdi, mesleğini edindi ve başarılı bir şekilde hayatını devam ettiriyor. İkiz kardeşi var artık, bir eniştesi ve yeğeni Su. Ceren mutsuz olmak için hiçbir sebebe sahip değilken niye hala çok mutsuz peki? Çünkü hala yaşadıklarının intikamını alamadı. Ve gün intikam günüydü.
🎈
''Ceren dedim!'' Travis bana bakarak yaptığımı kınıyordu. Ama Travis oyunbozanlık yapmaz umarım. Ben daha yeni başladım.
''Travis, lütfen beni anla. Bu adama Derya'dan uzak durmasını söylemiştim.'' Travis'in ne dediğimi bile anlamadığına eminim. Ama biraz rol yapsa iyi olabilirdi.
''Ceren Hanım, kız arkadaşım ve benim hakkımda lütfen doğru konuşun sinirlerimiz gerilmesin. Bakın anlıyorum üzgünsünüz ki cenazedeyiz çok normal. Ama ben sizin adınızı bile yeni öğrendim ve sizi tanımıyorum.''
Acele ediyordu beni tanımadığını söyleyerek. İşler daha kızışmamıştı ama ben Ceren Bozok olarak herkesi yakacaktım.
Ve tam o sırada telefonum çalmaya başladı. Derya'nın zamanlamasına bayılmıştım. Sırıtarak telefonu açtım.
''Derya'cım! Özlettin kendini canım. Sana ufak bir sorum var.''
''Ceren bende seni özledim. Haberlerini gördüm evet. Ben de sana tam buluşalım diyecektim.''
''Harika Derya, bu akşama ne dersin?''
''Mükemmel olur derim. Çok öpüyorum görüşürüz.''
Derya telefonu kapattıktan sonra Deniz ve Travis bana bakıyorlardı. Ne var dercesine kafamı salladım ama hala bakmaya devam ediyorlardı. Sera ve Asır yanyana duruyorlardı. Hayatta ilişkiler bazen ne kadar da sahte olabiliyordu. Bazen ise çok gerçek. Bugün açığa çıkan ilk sır birazdan açıklanacaktı. Ben tabii ki hazırdım ama onları bilmiyorum. Hayatta mücadele etmek bana rutin olarak gelmeye başladı. Ve kabul ediyorum ki ben iyi değilim.
''Ceren, güzelim, ne olduğunu açıklamak ister misin?''
''Travis senin şuan karşında duran adamın adı Deniz Kaya. Kaya Holding'in sahibinin küçük oğlu. Derya'nın erkek arkadaşı. Biliyorum biraz üzüldün ama yapacak bir şey yok. Şuan çok bencilim onuda biliyorum ama Deniz ve Derya tüm her şeyi çözdüler. Herkes merak ediyor biliyorum o yüzden açıklıyorum. Derya yarın akşam Deniz ve ailesinin olduğu bir yemek düzenleyecekti.''
Deniz onaylarcasına kafasını salladı ama hala bağlantı kuramıyordu söylediklerimle.
''İşte o yemekte bazı sırlar açıklanacaktı ve ben bu sırları biliyorum. Senin abinin eşi Sinem Kıraç Kaya, abini aldatıyor. Hemde yıllardır. Tek amacı şirketinizdeki bilgileri alıp satmak ve kazandıkları paralarla kaçmak. Derya'da bunları kadın adamla konuşurken duydu tabi. Peki ben nereden duydum asıl o olaya gelelim. X ile tanışmışsınız belli ki?''
''Evet ama ne ilgisi var?''
''X bana çalışıyorda ondan Deniz'cim. Evet Selin benim yardımcım. Peki ben neden onu sizinle tanıştırdım. Çünkü asıl amacım Dilan Aksoy'un yüzünü ortaya çıkarmaktı. Yani Derya'nın ablası. Ama olaya başka kişiler dahil oldu. Bende bu kadarını beklemiyordum yani. Benim amacım Dilan'dı. O da Sinem ile aynı örgütteymiş. Yani demek istediğim büyük bir operasyona hazırlanıyoruz. Bu operasyonda ben ölebilirim, siz ölebilirsiniz. Belki kimse ölmez bilemeyiz. Ama bu operasyona burda bulunan herkes dahil. Ölmek var ama yenilmek yok!''
''Şey Ceren'cim bizim adımıza konuşma istersen. Biz gelmiyoruz!''
''Geliyorsunuz çünkü gelmek zorundasınız. Tabii kocanın ölümünü görmek istiyorsan gelme Sera. Kocanında listede adı var. O da avukat ve savcı ya. Onu da ortadan kaldırmak istiyorlar.''
Sera dolan gözleriyle Asır'a bakıyordu. Bu kadar drama çekemeyecektim. Birbirlerine sarıldılar ve bakışarak anlaştılar. Aynı anda:
''Bizde varız!'' dediler. İkna etmek zor değildi.
''Evet herkes dinlensin, evine felan gitsin. 1 hafta sonra operasyon başlamış olucak. Ben akşam Derya ile planı konuşucam. Merak etmeyin biz kazanıcaz. Onların yakalanması bizim elimizde.''
Herkes kafasını sallayıp anladığını belirtti. Travis'in koluna girerek yürümeye başladım. Çok yorgundum ve uyumam gerekiyordu. 1 hafta dinlenmek bile yetmeyecekti. Arkadan gelen sesle duraksadım.
''Ceren bize gelmek ister misin? Su'yu görmek istersin diye düşündük.''
Düşündüm o kadar yaşadığımız kavgayı ama afettim her zaman ki gibi. Ona belli etmesemde. Kardeşler birbirine kıyamazdı ki!
''Olur geliriz ama Travis de gelicek!''
''Tabii ki.''
VE BÖLÜM BİTEERRR. SON 3 BÖLÜM BU YÜZDEN KISA BİR BÖLÜM OLDU. Hepinizi çook sevioyrum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanetin Kızları
Romantizmİhanet sonucu oluşan ve saklanan gerçekler, Sera'nın ailesinin ölümü üzerine İzmir'e gelmesi ardından bir bir ortaya çıkar. Ve yıllar sonra öğrendiği haberle sarsılır. Bu macerada bize eşlik etmek ister misiniz?