"Beni eve bırakır mısın?"
"Saçmalama Cero iyi değilsin, doktora gitmemiz gerekiyor."
"Abartma sadece sinirden başım döndü, sen beni eve bırak."
"Sen bilirsin ama bende gelicem."
"Tamam. Ama şu telefonunu bana ver önce."
"Napıcaksın?"
"Sosyal medya kaynıyordur benim şarjım yok."
"İyi al."
Travis telefonunu verdiğinde sosyal medyaya girdim. Türkiye gündemini takip etmemesine rağmen onun keşfetinde bile vardım.
Kendi hesabımı arattım takipçi sayım 9 milyondan 10 milyona yaklaşmıştı. İnsanların magazin sevdasını anlamıyorum. Yorumları açtığımda daha çok gözlerim doldu.
"Sera Bozok'a başından beri oyun oynayan sensin Ceren Bozok!"
"Ağlama krizlerin bize sökmez. Sera'nın yanındayız!"
"Ceren kimdi arkadaşlar?"
"Ceren her zaman haklı!" Bana iyi gelen tek yorum buydu belki de.
"TRAVISIN KARIZMA SAKA MI??"
"ARKADASLAR canlı gördüm travis karizmasi bir başka!"
"Sera ve Asır ♡♡"
"Ceren kim amk!"
"Travis yanlis taraftasin askim!"
Daha fazla okuyamadım. Kendimde o cesaretide bulamadım. Zafer sandığım şey sonum olmuştu. Kaybetmiştim. Yenilgilere alışık değilim ben. Yapamam bunları bu söylenenleri de kabullenemem. Travis ağladığımı fark ettiği gibi frene basıl arabayı aniden durdurdu.
"Güzelim ne oldu? Sakin ol Ceren, bana bak."
Telefonunu eline tutuşturup arabadan indim ve kaldırıma oturup çığlık ata ata ağlamaya başladım.
Travis yorumları görünce sinirlenip direğe tekme attı. Ve yanıma hızlıca gelip bana sarıldı. O bana birşeyler söylesede sözleri bana ulaşmıyordu.
"Ceren sakin ol birşey yok güzelim sakin ol..."
En son hatırladığım şey Travis'in beni kucağına alıp arabaya bindirmesiydi.
Nefes alıyordum ama yaşamıyordum. Kaybetmiştim çünkü bu basit yaşamın içindeki engelleri aşamamıştım. Ve bu çok ağır geliyordu bana. Dayanamıyorum. Sakin ol Ceren. Sakin ol. Dayanabilirim...
Beni büyütürken bile acımamış insanlar varken büyüdükten sonra insanların bana acımasını beklemek benim hatamdı. Evde koltukta duvara bakarken Travis çay bardaklarıyla içeri girdi.
"Al Ceren iç bunu."
"İstemiyorum."
"İçmen lazım."
"Travis... İstemiyorum."
"Bak biliyorum haklısın ama olan oldu yeni şeyler düşünmeliyiz. Aklında bir şey var mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanetin Kızları
Romanceİhanet sonucu oluşan ve saklanan gerçekler, Sera'nın ailesinin ölümü üzerine İzmir'e gelmesi ardından bir bir ortaya çıkar. Ve yıllar sonra öğrendiği haberle sarsılır. Bu macerada bize eşlik etmek ister misiniz?