Ceren
"Merak etme Travis iyi olan biziz zaten."
"O yüzden kazanıcaz zaten kardeşim.."
Travis varsa en imkansız davayı bile kazanırsınız. O mükemmel bir adam. Ve öz kardeşim kadar değerli. Mesafeler kardeşliklere engel olmaz. O beni hiç bir zaman yalnız bırakmaz.
"Travis bana geçelim."
"Tamam Cero ben hesabı ödeyip geliyorum."
Arabaya geçtim ve sosyal medyayı açtım. Hikaye paylaştım. Kendimi attım. En sevdiğim şarkıyı koydum. Ve Sera ile Asır'ı takipten çıkardım. Aslında onlar için üzülmeye bile değmezdi. Ölsünler ölüceklerse dünyayı ben kurtaramam.
Telefonu çıkarıp Tina'yı aradım.
"Aşkım Su nerede?"
"Teyzesi burda uyuyor. Ya Cero ben seni çok özledim."
"Ya Tina ağlatma beni. Bende seni özledim. Su kuşum sana emanet. Sadece sana güveniyorum. Benim kapamam lazım. Kendine iyi bak."
"Sende Ceroşum."
Travis arabaya geldiğinde sinsice gülümsüyordu.
Eve kadar ikimizde konuşma girişiminde bulunmadık. Hatta bir ara uyumuşum eve yeni varıyorduk. Garajı açtığımda arabayı park ettik ve içeri girdik.
Salona geçtiğimizde ben televizyondan haberlere bakıyordum. Travis yanıma oturdu ve yine sinsice gülmeye başladı.
"Ne var be sabahtan beri gülüyorsun?"
"Planı buldum Ceren."
"Şaka yapıyorsun bu kadar 1 yıllık plan kuramazsın!"
"Beni biliyorsun zeka sahibi bir adamım. Onların içinden geçeceğiz."
"Anlatsana."
"Bak şimdi..."
Sera
"Tina! Hemen buraya gel!"
"Efendim Sera?"
"O Ceren Su'yu bir daha göremeyecek. Telefonda felan dahil. Sakın bir daha onunla konuştuğunu görmeyeyim."
"Ama Ser-"
"Karar senin."
"Anladım."
Ceren hayatının hatasını yapmıştı ve ona bunu gösterecektim. Madem 1 yıl yoktu hatta belki sonsuza kadar o zaman onun zavallılığını tüm camiaya gösterme zamanı. Bana karşı koymaması gerekiyordu.
Uyandığımda saat akşam 6'ydı. Asır yemeğe çağırıyordu. Su beni çok yoruyordu ama onun için herşeyi yapardım. Uyuduğundan emin olduktan sonra aşağı indim. Tina ve Özgür bu gece yoktular.
"Asır, sevgilim planımızı buldum."
"Söyle sevgilim."
"Senin şu magazinci arkadaşını ara ödül töreninde ödülümü aldıktan sonra Ceren'in ezikliğini herkese göstereceğim."
"Sera abartmasan mı? O senin kardeşin!"
"Ben mi abartıyorum! Ben mi abartıyorum ya! Yalancı o, ona inanma!"
"Tamam sevgilim sakin ol, ben ararım Burak'ı. Sen yeter ki iyice düşün ve pişman olma."
"Sağol Asır. Ama olmayacağım. Ondan nefret ediyorum. Sabah yaptığı paylaşımları görsen kafayı yerdin. Engellemiş bide bizi. Salak ya sanki çok meraklıyım ona. Ben engelliycektim zaten."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanetin Kızları
Romanceİhanet sonucu oluşan ve saklanan gerçekler, Sera'nın ailesinin ölümü üzerine İzmir'e gelmesi ardından bir bir ortaya çıkar. Ve yıllar sonra öğrendiği haberle sarsılır. Bu macerada bize eşlik etmek ister misiniz?