Kapılar Arkasındaki Sırlar

7 2 0
                                    


Sera olduğumdan beri hayatımda mutsuzluğa yer vermiyordum. Çünkü vermek için sebeplerim yoktu. Sevdiklerim yanımda, herkes güvendeydi.

Şimdi değişen şey neydi peki? Artık hergün üzüntülerle uyumak ve uyanmak... Mutlu bir güne uyanamamak. Ben Sera Bozok. Ama artık kendim değildim ama olucaktım.

Ben kendimi onda buldum. Asır Demirci. Bana iyi gelen nadir insanlardan. Onunla olmayı seviyordum. Eski Sera olmama fayda sağlıyordu.

Birbirimize sarılırken çok mutluydum. Belki artık mutlulukla dolardım kim bilir? Birbirimize sarılmaya devam ederken,

"Öhöm öhöm, çocuklar merhabaa!"

"Abla! Hoşgeldinn!"

"Merhaba hoşgeldiniz."

"Gençler, diğerleri nerede?"

"Odalarındalar. Ben çağrırım."

İçeri girip Ceren'in yanına girdim hemen.

"Cero, kalk Damla geldi."

"Ay ne kalkcam be! O kadını hiç sevmiyorum ben. Çok yapmacık. İçinde şeytan var onun."

"Cero saçmalama ya, ne şeytanı. Hadi kalk!"

Ceren ısrarla kalkmayınca üstüne atlayıp gıdıklamaya başladım.

"Yapmaaaa!"

Cero gülme krizine girdikten sonra onu odada bırakıp Tina ve Özgür'ü çağırdım.

En son beraber bahçeye çıktığımızda Damla ve Asır sohbet ediyordu.

"Selam, biz geldik."

"Hoşgeldiniz Damla abla."

"Abla demene gerek yok, yaşlı mıyım o kadar?"

O kahkaha atarken Tina çok mahçup hissetmişti. Tina'nın koluna sarıldım destek olmak istercesine.

"Abla biz akşam konsere gidiyoruz, sanada bilet aldık."

"Çok iyiymiş. Oo ben hep size geliyorum o zaman."

"Tabii ki biz kardeşiz unuttun mu?"

Kardeş diyince Ceren ile bakıştım ve ona gülümsedim. O da bana gülümsedi. O olmasa ne yapardım?

Akşam olduğunda üzerime pembe kısa parlak bir elbise giydim. Saçlarımı iki yandan ördüm. Ve sade pembe bir makyaj yaptım. Altıma beyaz topuklularım giyindikten sonra merdivenden seslenen Ceren'in sesini duydum.

"Seraaaa! Bak seni bırakır gideriz. Hemen gel."

"Serocum yüzüncü seslenişim hadi!"

Odadan çıkıp merdivenin başında durduğumda herkes bana bakıyordu. Asır şok olmuş gibi gözlerini açtı ve sertçe yutkundu.

"Sevgilim? Güzel mi?"

"Sen giyersinde güzel olmaz mı?"

"Sende çok şıksın. Yakıyorsun yine."

Siyah bir takım giymişti. Yanına ulaştığımda koluna girdim. Diğerleri arkamızdan gelirken arabalara doğru yürüdük.

Cero ve Damla arkada birbirlerine giriyorlardı. Of Ceren.

İhanetin KızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin