2. Bölüm

17.5K 975 267
                                    

Merhabalaarr. Vote ve yorumları unutmazsanız çoook sevinirim. Keyifli okumalar dilerim...

Birkaç saat dayanamadım.

Instagram: lahmacundoraa
Tiktok: doraymben

~~
Salı

"Anladın değil mi Aras? Artık anladım de." Diyerek ona döndüm.

Bir süre kitaba baktı, "Anlamadım."

Aptal aptal sırıtırken kafamı kitaba koydum. Bıktım!

"Aras şaka mı yapıyorsun!"

"Kütüphanedeyiz, ne bağırıyorsun? Çok saygısızsın." Yapmacık uyarısına göz devirdim.

"Allah'ım neydi günahım?"

"Benimle tanışmak."

"Haklısın."

"Hadi, hadi, az laf çok iş." Kalemi alıp tekrar önümdeki kitaba döndüm.

"İyi dinle."

Aras'la yaklaşık 8 senedir tanışıyorduk, hem aynı mahallede oturuyorduk hemde ortaokuldan beri aynı okula gidiyorduk. Mahalledeyken de bana uyuzluk yapıyordu, aynı okula gidince de yapmaktan vazgeçmedi.

Hatta sırf okulun ilk günü, tek onu tanıdığım için yanına oturdum diye bana daha da uyuz olduğunu söylüyordu.

Okul açıldı ve biz atışmalara devam ederken ikimizde arkadaşlar edindik. Müge ve Esin benim bebeğimsularım. Dokuzuncu sınıftan beri yakın arkadaşlarız.

Aras'ın ise bir sürü arkadaşı vardı ama benim en yakın tanıdıklarım Onur ve Hasan'dı.

11. Sınıfta sınıfa Rüzgar gelmişti. Kısa süre sonra onunla tanışmıştım ve gerçekten iyi vakit geçirmeye başlamıştık. Rüzgar'la oturmaya başlayacaktım ama Aras'ın mızıkçılığı olmasaydı.

Rüzgar'la konuştuğum her an daha fazla gıcıklık yapıyordu.

Şimdide dönem ödevini yapması için yardım etmek zorunda kalmıştım. Tatile girmeden önce, cuma günü hoca onu çalışması için tembihlemişti. Edebiyattan kalmamak için benimle çalışmak istemişti ama ben şiddetle reddetmiştim. Eve kadar gelip annemle konuşmasaydı cidden çalıştırmak zorunda kalmayacaktım. Anneme göre Aras çok efendi ve iyi niyetli bir çocuktu, ben 'çalıştırmam' diyince resmen bana kızmıştı.

Durumumuz bu, kütüphanede ona edebiyat anlatıyordum.

"Bak Aras, anlaması zor bir şey değil."

"Anladım şimdi, salak değiliz kızıl."

"Şükürler olsun." Masanın üstündeki telefonum çalmaya başlayınca arayana baktım.

Rüzgar arıyor..

"Geliyorum ben." Ayağı kalkıp masadan uzaklaştım.

"Efendim Rüzgar?"

"Naber Duru? İşiniz bitti mi diye sormak için aramıştım." Dedi.

Aralık Gecesi ✔️ | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin