Ayy hellooo!!
Nasılsınız, kocacımm enerjiiii!
Oqmxoqkzowkxw enerjii mapusta.neyseeecimee, iyi okumalarrr..
200+ vote
100+ yorum istiyorum, bence cok istemiyorum yapabilirsiniz.cunku sizin inanilmaz bir gucunuz ve sevginizde VAR! inaniyorum.
muccckk!!
~~~
"Bence Aras'a eşşek şakası yapalım." Göz devirerek Hasan'a baktım.
"Saçmalama, kafayı yer."
"Ya nasıl bir şaka olduğunu söylemedim bile."
Aras birkaç işi olduğu için Hasan'la bizi bankta öylece bırakmıştı. Ne işi olduğunu bilmiyordum, sormuştum ve söylememişti.
"Olmaz dedim, istemiyorum."
Hasan'a çok sıkılıyorum demiştim ve şu an geldiğimiz duruma bakın. Bu çocuğun aklına hiç sakin şeyler gelmiyordu.
"Of, ne kadar sıkıcısın. Bu kadar sıkıcı bir insan olduğun için oturduğun yerden sıkıcı kişiliğin ile sıkılmaya sıkılabilirsin!"
Kaşlarımı çatarak ona baktım. "Tabi siz anneleri tarafından size emanet edilen çocuklara, her bakımdan yetersiz gördüğünüz birisinin annelik etmesine şiddetle karşısınız ama."
Hasan şaşkınlıkla dönüp bana baktı. "Oha çok iyiydi, bir daha alabilir miyim?"
Kafamı iki yana salladım. "O gösteri bir kez olur, öz olur."
"Tamam sıkıcı hayatında sıkıcı kişiliğin ile sıkılmaya sıkıl."
"Yok yemezler." Dedikten sonra ayağı kalktım. "Yeter, Aras'ı bulacağım."
"Yok!"
Peşimden ayağı kalktığında ona bir numaralı, 'hayırdır?' bakışını attım.
"Ben sana şeyi anlatmadım."
"Neyi?" Diye sordum.
"Şeyi işte, hoşlandığım kızı!"
Kaşlarımı çattım. "Sen birisinden mi hoşlanıyorsun?"
"Yani, biraz.."
"Okuldan mı?"
"Aynen, gel otur." Sweatshirtün kolundan tutup beni banka tekrar oturttu.
"Hani nerede? Burada mı şu an?"
"Yok, şimdi burada değil. Ama muhtemelen arkadaşlarıyla beraber buradan geçer. Oturalım, bende onu ne zaman gördüğümü anlatırım."
Kafamı salladım. Bacak bacak üstüne atarak dedikodu modumu açtım.
"Dökül."
Afalladı. "Ha, evet, tamam, bak şimdi ben geçen kütüphaneye gittim."
Lafını böldüm. "Sen?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aralık Gecesi ✔️ | Yarı Texting
Fiksi Remaja❝Tamamlandı.❞ Siz: Kardeş sen böyle anonim manonim bana yazıyorsun. O zaman ayıp olmuyor mu? +0563: Neden? Okulda arkadaşlarınla anonim hikayeleri çok beğendiğini söylemiyor muydun? Siz: Sen nereden biliyorsun be? +0563: La +0563: Be deme artık. Siz...