26. Bölüm

9.6K 402 278
                                    

HOSGELDINIIIIIZZZZ, SEFALAR GETİRDİNİZZ. NASILSIN YAVRUMM??

vote ve yorumları unutmayalımmm, ayrıca beni takip etmeyi unutmayın!!

muckkk, keyifli okumalar diliyorumm..

UYARI: Bölümde ağır cinsel sahneler vardırr.
Ayrıca bunun şerefine 200+ yorum istiyorum. Yani o kadar smut yazdım sizin için, yaparsanız benceeee <3

~~~~

Bir saat sonra Aras telefonunu almak için bize gelmişti. Eve gidip, duş aldıktan ve bana yazmaya karar verdikten sonra unuttuğunu fark etmişti.

"Görüşürüz."

Yanağımı ısırıp öptü. "Görüşürüz kediciğim."

Merdivende gözden kaybolunca kapıyı kapattım. Galerisine girdiğinde vereceği tepkiyi merak ediyordum, sadece bir tane fotoğraf bırakmıştım. Diğerlerini direkt ona atarım diye düşünüyordum.

Annemler geldikten sonra beraber akşam yemeğini yedik. Masayı toplayana kadar telefonumu şarj olsun diye odamda bırakmıştım.

İşlerimiz bitince odama çekildim. Yatağa uzanıp telefonu elime aldım.

Aras: Nasılsın yavrum?

Yarım saat önce mesaj atmıştı.

Duru: İyiyim sen nasılsın?

O cevap verene kadar YouTube'da bir şeyler izlemeye karar verdim. Bir yandan yarın ne yapacağız diye düşünüyordum. Canım sıkıldığında ayağı kalkıp aynanın önünde durdum. Saçlarımda biraz ellerimi gezdirince dibimin geldiğini fark ettim.

of!

Henüz fazla değildi, çok belli olmuyordu bu yüzden haftaya boyayacaktım. Kitaplığımdan en sevdiğim rastgele bir kitabı aldım, okumaya başlayınca zaman daha hızlı geçer gibi düşünmüştüm.

~~

Gözlerimi açtığımda yatak ucunda uyuyakaldığımı fark ettim. Esneyerek yatakta oturdum, kitabı çalışma masasına koyup yastığıma yattım. Telefonu aldığımda saatin on iki olduğunu gördüm, ayrıca Aras'tan mesaj gelmişti.

Aras: Direkt göremedim mesajı güzelim, kusura bakma.
Aras: Hasan çağırmıştı, dışarıdaydım.

Aras: Nerelerdesin?
Aras: Kızdın mı ki bana?

Aras: DURU!
Aras: Duru cidden adamı hasta ediyorsun.
Aras: O ney?

Aras: Cevapta vermiyor kafayı yiyeceğim.
Aras: Ya Duru.

Duru: Efendim?

Aras: Heh. Şükürler olsun be kızım.
Aras: Evi basacaktım az daha.

Duru: Ya sakin olur musun?
Duru: Uyuyakalmışım sadece.

Aras: Yerim minik burnunu.
Aras: Galerime böyle şeyler bırakıp beni hasta etmek uykunu mu getirdi?

Duru: Nasıl şeyler?
Duru: Ne yapmışım, hiç haberim bile yok.

Aras:

Aras:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Aralık Gecesi ✔️ | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin