2.Bölüm

110 32 130
                                    

.....

Sabah telefonumun ısrarla çalması ile uyandım. Allah belanı versin bu telefonun istemiyorum işte uyanmak. En son susmuycağını anladım ve açmaya karar verdim.Arayan tabiki'de Beril'di

"Efendim Beril'cim niye uyandırıyorsun beni."

Beril, " gelmeyecek'misin şirkete?"

"Gelecem"

Diyip yüzüne kapattım evet tam olarak bunu yaptım.

Esat ile en son iki gün önceki yemekte görüştük ondan beride hiç araştırmadım.
O günün diğer günü sabah tartıştığımızın fotoğraflarını çekip altına'da saçma salak şeyler yazıp yayınlamışlar.

Ama ben'de Aylin Korkmaz isem bu işin peşini bırakmıycam.bi kaç dk sonra şirkete geldim kahvemi alıp odama geçtim kimseyle konuşmadan bilgisayarın  başına geçtim ve araştırmaya başladım

....

Çalışmamın ardından bı kaç saat sonra yorgunluk ve gelen açlık hissiyle mola verdim. Tam o sırada kapıdan ufuk ile Beril ellerinde yemek ile girdiler.

"Off valla çok açım"

Ufuk, "biz de öyle düşünmüştük."

Beril,  "hadi gel yemek yiyelim ne yapacak isen öyle yap."

Oturma alanına geçip yemeği yemeye başladık. Onlara Esat Arslan'nın haberini kimsenin haberi olmadan yapıcağımı söyledim.

Bu günlük bu kadar yeter diyip eve geçtim.

.........

Bilgisayardan film açmış izliyordum o sıra telefonum çaldı arayan annem'di bekletmeden açtım.

"Efendim anne."

Annem, "napıyorsun kızım."

"İyim anne oturuyorum siz nasılsınız? "

Annem, "iyiyiz kızım ne zaman geleceksin Adana'ya?"

"Bilmiyorum anne ne oldu?"

Annem, "ablanın istemesini yapmayı düşünüyoruz hem yengenin doğumuna'da az kaldı senide özledik."

"Tamam annem gelmeye çalışıcam hem bende sizi çok özledim."

Biraz daha konuştuktan sonra kapattık telefonu bende geçtin ve yattım.

Sabah saat 08:30'da kalktım üstümü giyinip evden çıktım. Şirkete gelince bilisayar'ın başına geçip haberi yazmaya başladım.

Katliamın fotoğrafını koydum yanına'da Esat Arslan'nın fotoğrafını koyup altına'da şöyle yazdım.

!!! BÜYÜK KATLİAM!!!! ((Büyük olay)

KATLİAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin