Esat ile mesajlaşmamızın üstünden bir gün geçmişti. O panik ile sadece görüldü atmıştım. O da geri dönüş yapmamıştı, yapmasında rica ediyorum.
Dün ablam ile enişteme yani Batuhan abiye kıyafet falan aldık. Annem gil kendilerine kıyafet aldılar. Bu gün ise kuaför ayarlayacağız ve kendime elbise alacağım.
Yarında zaten nişan var. Aile arasında söz olmuştu ama ablam gil nişan da istedikleri için onu da yapacaktık.
Yengem ile Berfin gayet iyiydi. Nişana gelemeyeceklerdi.
Abim onları tek bırakmak istemese de babam, "olmaz öyle şey gel." Dediği için yengemin yanına ailesi gelecekti.
Üzerime mavi, çiçekli, kısa kollu bir elbise giydim. Hava sıcak olduğu için saçımı dağınık topuz yaptım. Az bir şey makyaj yapıp, parfüm sıktım. Çantamı da alıp aşağıya indim. Buradaki evimiz 2 katlıydı. Üst katta bizim odalarımız vardı. Aşağıda ise salon, mutfak vardı.
Babamın arabasının anahtarını alıp, arabaya bindik. Annem gil gelmeyecekti. Ablam ile gidecektik.
Kıyafet almadan önce dün internetten beğendiğimiz kuaföre gidip randevu oluşturacaktık.
Kuaföre sadece ablam,ben ve bir iki arkadaşı gelecekti.
..........
Kuaförü ayarladık'tan sonra elbisemi de aldım.
İnce askılı, vücudumu saran kırmızı elbise almıştım. Çok güzel olmuştu.
Sonra da zaten yorgun olduğumuz için eve gidip,yatmayı planlıyorum.
Eve gelince direk odama çıkıp kendimi yatağa attım ve telefonumu kurcalamaya başladım. Telefonuma bildirim gelince direk kimin attığına bakınca Esat'ın olduğunu gördüm.
Mafya tipli:
Kalp attıktan sonra görüldü atmak
Herkesin harcı değil.eee şey ya ben onu yanlışıkla attım.
Bu dediğime ben bile inanmıyorum o nasıl inanacaktı acaba.
Mafya tipli;
Hı hı kesin öyledir.
Öyle tabi aaa sen benim ile dalga mı geçiyorsun?
Mafya tipli:
Kesinlikle öyle bir şey yapmıyorum.
Senin ile uğraşırdım ama yorgunum dinleneceğim bayy
Mafya tipli;
İyi dinlenmeler.
Telefonu kapatıp yanıma koydum. Esat ile konuşmak terapi gibi geliyordu.
Telefona üst üste mesaj gelince kimin olduğuna bakmak için elime aldım. Numaralı biriydi.
0533 *** ** **:
Yarın için dikkatli ol!
Ne olacağı belli olmaz.
Belki de vaktin dolmuştur.
İyi uykular.Bu da neydi şimdi neyden bahsediyordu bu. Kimdi?
0533 *** ** **:
Haa birde böyle ölmeni istemezdim...
......
Selammm ben geldim. Nasıldı bölüm?
Vote atın rica ediyorum.
Esat ile Aylin'in konuşması?
Mesaj sizce kimden geldi?
Yeni bölüm gelene kadar kendinize iyi bakın görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATLİAM
Action"Ne konuştuğuna dikkat et !" ciddiyetimi bozmadan oldukça kararlı bir şekilde cevap verdim " Neden ?, yoksa öldürdüğün o 217 çocuğun arasına benidemi eklersin ?!"