19. Bölüm ~ölüm istemek~

4 3 0
                                    

Evett tekrardan merhaba bu gün 2 bölüm atmaya karar verdim.

KATLİAM 6 BÖLÜM SONRA FİNAL OLUYORR

KATLİAM final olduktan sonra sizi çok bekletmeden yeni bir kurgu ile karşınızda olacağım.

Okuyanlar rica ediyorum vote atarmisiniz.

İyi okumalar;)

....................................

(Aylin'den devam)

Esat bizimkilere barıştigimizi söyleyince onlarda direk buraya geldiler.

Beril ile Kaan'ın da arasında bir şeyler varmış ama daha tam açıklığa kavuşmamış.

Mutfakta oturmuş yemek yiyorduk. Aramızda olmayanlar vardı, annemin sesi eksikti, Batuhan abinin şakaları yoktu, eski neşemiz yoktu, en önemlisi de sevdiklerimiz yoktu...

Eksik kalmıştık, her insan ölecekti elbet ama buna sebep olmak en son istiycem bir şeyken en başta sebep olanların arasına girmiştim...

Bir haber uğruna sevdiklerimizden olmuştuk...

Yemekler yendikten sonra 1 ay olduğu gibi babam evden çıktı, ablam da Batuhan abi gilin evine gitti.

Babam için degişmezdi sabahta akşamda hep bir yerlere gider 2-3 saat gelmezdi, geldiğinde de gözleri kızarmış, ağlamış olurdu. Benim tahminimce annemin mezarlığına gidiyordu ama bizden saklıyordu.

Ablam ise Batuhan abinin evine gider biraz annesi kardeşleri ile dertleşir sonra da o da 2-3 saat Batuhan abinin odasında vakit geçirirdi.

Evde hep ben kalırdım ben de içeri gitmezdim, daralirdım, anılarımız aklıma geliyor hep bahçede oturur birlikteyken çekindigimiz fotoğraflara bakarak ağlardım.

Şuan ise salon da oturmuş, sohbet etmeye çalışıyorduk.

Akif, "şimdi siz sevgilisiniz demi?"

Esat, "oradan bakılınca ne gibi duruyoruz."

Burak, "asker arkadaşı gibi"

Ufuk, "he ya azıcık romantik olun"

Ne ya romantik değilmiydik? Gayette sevgili olduğumuz anlaşılıyordu bence, onlar anlamıyorsa biz napalım.

Beril, "Karan ne olacak?"

Esat, "sevgilim ne isterse o olacak"

Ben nemi istiyordum ölsün istiyordum.

"Ölsün istiyorum, canı yansın istiyorum"

Belki acımasızcaydı ama o benim sevdiklerime kıydı.

Burak, "vallaha Aylin'in içinden böyle bir şey çıkacağını beklemiyordum."

Bende beklemiyordum taki ailem ölene kadar, sevdiklerimi kaybedene kadar...

Esat, "Karan hakkındaki tüm bilgileri bulun ve bize getirin!"

Gene işlere bulaşıyordum, ya gene kayıp verirsem, tekrar toparlanabilirmiydim? Hiç sanmıyordum.

Ama artık bu işe son vermek gerekiyor...

Düşmanlarımızın ölmesi gerekiyor...

..........................

Ben geldimmmmm

Karan ölecekmi?

Sizce mutlu olabilceklermi?

Ver finalde ne olacak?

SON 6 BÖLÜMMM

vote atmayı unutmayın

Görüşürüz;)

KATLİAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin