Öncelikle merhaba burayı okumadan geçmenizi istemem. Şunu söylemeliyimki ben bu kitaptan asla beklentilerimi karşılayamadim eve farkındayım hatalarım çok fazla ama okuyanlar en azından beğene bilirler.
Yeni bölüm için iyi okumalar:)
Haaa bu arada gün geçtikçe finale yaklaşıyoruz.Bölüme geçebiliriz.
......
Esat'tan devam;
Uçaktan iner inmez hastaneye geldik. Hepsi ameliyattaydı, durumları kötüymüş.
Yaralılar,ölüler fazlaydı, Karan gene yapacağını yapmıştı.
Nice insanı ailesinden koparmıştı.
Ameliyat kapısı'nın önünde bekliyorduk. Umarım hepsinden iyi haber alırdık. Daha fazla kimsenin canı yanmadan çıkardık bu hastaneden.
Naz'dan (ablası) devam;
En sevdiklerim şuan canları ile cebelleşiyordu. Bu gün benim en mutlu günümdü, kana bulanmıştı.
Sevdiğim adam, hayaller kurduğum adam ameliyattaydı, ne olacağı belli değil.
Annem, annem o olmasa nasıl yaşayacaktım. Bu acıya nasıl dayanacaktık.
Aylin, Aylin'im kardeşim onun daha yaşamasi gereken güzel günler vardı, ellerinden almaya çalışmışlardı.
Allahım sen onları bizden ayırma, bize güç ver Allahım.
Ameliyat kapısı açıldı, doktor çıktı acaba hangisi ile alakalı haber verecekti.
Doktor, "Aylin hanımın yakınları sizmisiniz?"
Emre, "evet biziz"
Doktor, "ameliyatı zor geçti, iki kez kalbi durdu ama güçlü kızmış kendine ne olursa olsun bırakmadı şuanlık durumu iyi birazdan normal odaya alırlar. Hemşire size yardımcı olur."
Aylin kardeşim kurtulmuştu, bırakmamıştı bizi diğerlerinden de bu güzel haberi alırdık inşallah.
Elimizden gelen tek şey Allah'a dua etmekti.
........
Yarım saat içinde ameliyat kapısı tekrar açıldı ve doktor çıktı.
Doktor, "Batuhan beyin yakınları sizmisiniz?"
"Evet evet biziz durumu nasıl?"
Doktor, "durumu hâla kritik, o yüzden bir süre yoğun bakımda kalacak."
Allah'ım ne olur bir şey olmasın onları bizden alma.
Esat'tan devam;
Aylin iyiydi çok şükür, Batuhan da umarım iyi olurdu.
Annelerinden bir haber yoktu ama bir şey olmasın diye dua ediyorduk.
Aylin bu haberi kabul etmeseydi bunlar olmayabilirdi.
Canı ile savaşmıyor olurdu.
Burdaki insanlar canlarından çok sevdikleri insanları acaba bir şey olacak mı diye korkarak beklemiyor olurlardı.
Ablasının en mutlu günü mahvolmazdı.
Aylin'den devam;
Gözümü yavaş yavaş açmaya çalışıyordum ama pek mümkün olmuyor çünkü gözüm acıyor.
Vücudum da ağrı vardı, her yerim ağrıyordu. Burnuma hastane kokusu geliyordu. En son ne olmuştuki.
Haa dur Karan ruh hastası nişan'a saldırmıştı. Bende bıçaklanmıştım. Buraya kadar hatırlıyorum sonrası yok.
Gözümü yavaş yavaş açıyordum. Görüş açıma ilk Esat girdi, ne ara gelmiştiki o?
"S-su verirmisim?"
Esat eline bardak alıp su doldurdu ve içmeme yardımcı oldu.
Bir kaç dakika sessiz kaldık, sonra odaya doktor ve hemşire girip kontrol yapıldı. 1 hafta sonra taburcu olabilirmişim.
Esat, "iyimisin?"
"Biraz daha iyiyim, ne oldu, birine bir şey oldumu?'
Esat, "Batuhan yoğun bakımda..."
"Annem ona bağırışlarını duydum iyimi?"
Esat, "annen, durumu kritik"
Annem, her şeyim ona bir şey olursa yaşayamam.
Gitmesin ne olur bırakmasın bizi...
..........
Selammm bennn geldimmmmmm bölüm nasıldı?
Başta da belirttiğim gibi günden güne final yaklaşıyor.
Vote atarmısınız artık!Bir diğer bölüme kadar görüşmek üzere:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATLİAM
Action"Ne konuştuğuna dikkat et !" ciddiyetimi bozmadan oldukça kararlı bir şekilde cevap verdim " Neden ?, yoksa öldürdüğün o 217 çocuğun arasına benidemi eklersin ?!"