20.Bölüm

6 4 0
                                    

Selamm ben geldim tekrardannn bu bölüm biraz daha sakin ve normal geçiyor.
Hep kaos he kaos dedim bir bölümcük sakin olsun.

Okuyup vote atmayı unutmayın!

Hadi bölüme geçelimmm

..................................................

Burak gil ve ufuk gil Karan hakkında bilgi almak için evden çıkmışlardı. Biz ise hâlâ oturuyorduk, ilimizden de ses çıkmıyordu.

Bazen çok düşünüyordum acaba sonumuz nasıl olacak diye? Ama bir sonuca varamıyordum, sonumuzu bırakmış şuanımızı düşünüyorum.

İntikam almayı, sevdiklerime kıyan kişinin canını almayı düşünüyordum.

Esat, "Aylin, güzelim nasılsın?"

"İyiyim galiba"

Bende bilmiyordum ki iyi olup olmadığımı ne cevap versem yalan söylemiş olurdum.

Esat, "sen hep iyi ol"

Yüzüm de bir sırıtış meydana geldi onun ile gerçekten acaba masallardaki gibi güzel bir sonumuz olurmu ki?

Ablam, "açmısınız bir şeyler hazırlayım"mı?"

Ben açlığımı hissetmiyordum artık ama Esat aç olabilir.

"Açmısın Esat?"

Esat, "yok değilim teşekkürler"

İlişkimi bile adam akıllı yaşayamıyordum çünkü ablam vardı; en mutlu günü mahf olan bir ablam vardı.

Çünkü babam vardı; sevdiği kadını 3 çocuğunun annesini kaybeden bir adam vardı.

Şuan annem olabilirdi yanımızda, mutlu olabilirdik.

İçeriye mükemmel 6'lı girdi; Beril, Ufuk, Barış, Burak, Kaan, Akif -girmez olsalardı- çünkü baya boş yapıyorlardı.

Yanımıza gelip boş yerlere oturdular, konuşmak yerine mal mal gülüyorlardı. Hayır sanki Karan'ı bulmaya değil eğlenmeye gitmişlerdi.

Esat, "buldunuz'mu?"

Hepsi bir anda gülmeyi kestiler ve ciddileştiler -sonunda-

Barış' "hayır bulamadık"

"Ne demek bulamadık?"

Ufuk, "bulduk ama olaydan sonra kaçmış İtalyaya"

Korkaktı, ona da zaten kaçmak yakışırdı. En iyi yaptığı şey insanların canını yakıp, sonra da hiç bir şey olmamış gibi kaçmaktı.

Beril, "2 gün sonra Türkiye'ye gelecekmiş"

"İyi o zaman gelince plan yaparız."

Kaan, "biz yani Beril ile bir şey söyleyeceğiz"

Bakışlarım Beril ile Kaan arasında gidip geliyordu.

Beril, "biz Kaan ile sevgiliyiz"

Kimse konuşmazken Beril ve Ufuk ile konuşuyordum ama bana bundan bahsetmemişti.

Ufuk her an yanımda olmuştu, abim gibiydi onu çok seviyordum.

Beril ne olursa olsun beni desteklemişti, ablam gibi

Hepsini çok seviyordum, mutlu olmayı hak ediyorlar.....

...............................

Selamm nasılsınız iyimisiniz ben çok iyim.

FİNALE SON 5 BÖLÜM KALDİİ!

sizce final nasıl olacak?

Bir diğer bölüm görüşürüz;)

VOTE ATIN!

KATLİAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin