Sabah burnuma gelen o mis gibi kokular ile uyandım. Yataktan kalkıp, banyoya gidip işlerimi hallettim. Kendi evimiz de olmadığım için ablamın gri eşofman takımını giydim. Saçımı'da at kuyruğu yapıp, telefonumu alıp aşağıya indim. Salon'da kimse olmadığına göre mutfakta olmalılar.
Mutfağa girdiğim'de tam da tahmin ettiğim gibi buradalar, hatta Ufuk ve Beril bile burada, hadi Akif gili anlardım da bunların ne işi vardı.
"Günaydınn" bunu o kadar enerjik bir şekilde söylemiştim'ki sanki daha dün onca şeyi ben yaşamamış gibiydim. Onlarda öyle bir "Günaydın" dedi'ki sanki dün beni o hâlde gören onlar değildi.
"Annem gene döktürmüşsün." Her şey çok güzel görünüyordu aç olmayan ben bir an acıktım.
Sizin için yaptım kızım geç otur hadi." Masa'da bir Esat'ın yanı boş olduğu için oraya oturdum.
"Esat kusura bakma sana'da yük olduk."
Esat "Hayır yük falan olmadınız."
"Olsun, biz zaten bu gün benim evime geçeriz."
Esat. "Siz bilirsiniz." Aramız'da geçen kısa konuşmadan sonra kahvaltı yapmaya başladık. Karan denen pislik tama sağ kolumu yaraladığı için kolumu kullanmakta zorlanıyordum. Bu yüzden ablam ile Esat yer degiştirdi, ablam yemek yemem de bana yardımcı oluyordu. Ufuk ile Beril'i annem çağırmış iyi olmuş aslında onlarla da hasret giderdik.
🎗️🎗️🎗️🎗️🎗️
Kahvaltı yapıp, oraları toplamıştık. Şu anda eve gitmek üzere yol almıştık. Esat biraz söylense'de geri dönmemize, sonun da yola çıkmayı becermiştik. Yok efendim neymiş yaralıymışım, tekrar kaçırılırsın sen falan filan diyerek bir ton şey söyledi. Akşam da yemeğe gelecekmiş. Sonra da yarama pansuman yaptırmaya gidecek'mişiz. Hayır adam lafta anlamıyor'ki, ben kendim hallederim.
Arabada'ki sessizlik anne'min konuşması ile bozuldu.
"Esat'ta iyi çocuk'muş."
"Evet yakışıklı'da." Hop bir söz de ablam'dan geldi.
"eee yani Allah sahibine bağışlasın." Bunları bana niye söylüyorlar'ki ondan banane. Annem bu dediğim ile gözlerine fal taşı gibi açıp konuşmaya devam etti.
"Yan yana gelince yakışıyorsunuz'da."
Heh şimdi anladım annemin derdini."Anneee kapatın konuyu."
"Şu anlık tamam ama sonra tekrar açılacak bu konu."
Yolculuğun geri kalanı sessizlik için de devam etti.
..................
Evime sonun da gelebilmiştim, ben hemen kendi odama gidip duş aldım. Annem gil de o sırada akşam için hazırlık yapıyorlardı.
Havalar soğuk olduğu için üzerime krem rengin'de eşofman takımımı giyip, saçımı da gelişi güzel topuz yaptım. Odam'dan çıkıp mutfağa doğru ilerledim. Evim 3+1'di ama bana yetiyor da artıyor bile, yani kısacası Esat'ın evinin yanında esamesi bile okunmaz ama neyse...
Mutfağa gelince, ne hikmetse tatlı yapmaya karar verdim, dolaplar'dan ihtiyacım olan malzemeleri çıkarıp yapmaya başladım.
Annem gil ne kaçırılmam ile ilgili konuşuyorlardı ne de mesleğim'den olmam ve göz altına alınmam hakkında konuşuyorlardı. Kolumu oynatmam'da Zorluk çeksem de sonun da tatlıyı yapmayı becere bildim."Aylinnn," ablamın seslenmesi ile kendime geldim.
"Efendim abla."
"Her şey hazır demi," sabahtan beri annem ile sorup durdukları soru bu hatta direk konuştukları tek şey. En son imdat diye camdan ağlayacağım.
"Hazır!!" Bunu derken bir tık çirkefleşmiş olabilirim. Ablamın bir şey demesine kalmadan kapı çaldı.
Kapıya ilerleyip, kapıyı açtım. Esat gil gelmişti ama bir kişi fazla idiler. Hiç beklemediğim bir yüz...
Polis memuru, beni tutuklayan, göz altına alan adam," POLAT KARA" tam karşımda duruyordu...
...........
Selam ben geldimm..
Bölüm nasıldı?
Esat ve Aylin nasıl?
Son kısım polis neden geldi sizce?
Sizce bir diğer bölüm ne olacak?Ve son olarak siz nasılsınız?
Yeni bölüm gelene kadar kendinize iyi bakın. Ve rica etsem yıldıza basabilir'misiniz. :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATLİAM
Action"Ne konuştuğuna dikkat et !" ciddiyetimi bozmadan oldukça kararlı bir şekilde cevap verdim " Neden ?, yoksa öldürdüğün o 217 çocuğun arasına benidemi eklersin ?!"