,,Dzisiaj w Betlejem dzisiaj w Betlejem wesoła nowina, bo panna czysta, bo panna czysta porodziła syna"
No tak, był to już koniec przerwy i zbliżała się ósma lekcja, jak wiadomo nikt nie jest w stanie się skupić.
Ja, Czechy, Rosja, Niemcy, Meksyk, Czarnogóra i Chiny śpiewaliśmy kolędy (no bo czemu by nie śpiewac kolęd we wrześniu?). Wszystko było by pięknie, gdyby nie ONZ, która pełni w naszej szkole rolę psychologa. Nasza super pani psycholog postanowiła się na nas wydrzeć za śpiewanie kolęd. No powiedzmy sobie szczerze, przynajmniej w teorii w naszej szkole obowiązuje wolność słowa, a to przychodzi ONZ i drze się na niewinnych uczniów o śpiewanie kolęd.
Następnego dnia postanowiliśmy zaśpiewać kolędy przy Faszystowskich Włochach, nauczyciel ten uznał że jesteśmy nieźle stuknięci, no ale cóż, przynajmniej się na nas nie darł. Największą wyrozumiałością wykazała się inna nauczycielka, mianowicie Unię Europejską, która to uznała że powinniśmy wystawić jasełka.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tak wiem krótki rozdział, ale nie mam czasu na pisanie, bo jeszcze na jutro mam zadane dwadzieścia sześć sekwencji łacińskich.
Historia może z przed tygodnia, lub dwóch, ale warto było śpiewać. Pamiętajcie, jest takie powiedzenie ,,Psy szczekają, a karawana jedzie dalej", chcę tym powiedzieć ,,Psycholodzy się drą, a klasa siódma dalej śpiewa koledy". Śpiewanie kolęd we wrześniu i październiku to już tradycja!!!
CZYTASZ
Dziwne historyjki szkolne countryhumans
Krótkie OpowiadaniaJest to książka pełna cringu i błędów, opowiada ona o szkolnych historyjkach moich i mojej dziwnej klasy tylko że w wersji countryhumans. #1 ame - 09.11.2023r.