Aşk Mı Yalan Mı?

146 11 17
                                    

Efe 'den

Akşam Naz ile beraber eve gittik. Naz yorgun olduğu için uyumaya gitti bende mutfakta bişeyler hazırlıyordum ki telefonum çaldı.

Arayan 2 bölüm gelmese ölücek Leyay dı.

Oflayarak açtım çünkü eğer açmazsam 4000 kere arardı.

-Noldu Leya

-Acil konuşmamız gerek Yağız ile ilgili

Leya ile konuşmaktan hoşlanmıyorum. Ama Naz Yağızı çok sevdiği için dayanmak zorundaydım.

-Buyur söyle

-Ya şimdi Yağız sanırım benden hoşlanıyor. Aslında tatlı çocuk yanii ben ne biliyim belki olur...

-Leya sen geçen gün benim yüzümden Tuanadan dayak yemiyor muydun? Yağız nerden çıktı.

-Ya işte telefonda anlatamıyacağım kadar uzun birşey. Yarın bize gel anlatıyım.

-Bilmiyorum belki Tuana istemez söz vermiyorum.

Dedim ve kapattım. Leya dan korkuyorum çünkü örümcek gibi ağını bize sallarsa kurtulmamız zor olur.

"Nasılmış benim Efemm" dedim ve ona sarıldım

"İyi de sana bişey sorabilir miyim nazım"

Naz ses tonumdan ve yüz ifademden bişeylerin yolunda gitmediğini anladı ve tamam anlamında kafasını salladı.

"Ya Leya Yağız hakkında bir konu için beni çağırıyor gidebilir miyim?"

"Ne saçmalıyorsun ya o kızın tek bir derdi var o da sen ayrıca sen ne alaka"diye bağırdı Naz

Anlayış ile karşılamam gerekiyordu çünkü Naz uzun zamandır ilaç içmiyordu.

Aslında bazı günler yemeğine karıştırıp verdim ama bunu yaparken iyiliği için yapsam bile gönlüm el vermiyordu kendimi kötü hissediyordum.

"Bak Naz tamam o kıza hemen güvenmemeliyim biliyorum ama sen değil miydin Yağızın mutlu olmasını istiyen? Belki aralarında birşey olur bir düşünsene"dedim sakinleştirici bir ses tonuyla

" Tamam ama o kızla mesafeli durucaksın anlaşıldı mı? Bu sefer intihara kalkışmam gözlerinin önünde Leyayı öldürürüm anlaşıldı mı?"

"Tamam güzelim sakin düşünme öyle şeyler bak hem bugün son gün şu yağızın kısmetini yaptıktan sonra seninle yarın bir yemeğe gideriz Leya ile çok durmam zaten" dedim küçücük yüzünü avcumun içine alarak

"Tamam sana güveniyorum bitanem"
dedi ve beni kırmamak için ilacını içti.

Okula beraber gelip içeri girdik. Sonra sapsarı saçlı incecik belli masmavi gözlü bir kız karşıladı bizi.

"Hay maşşallah" dedim ve kızı süzmeye başladım.

Naz benim çantamı tutuyordu. Benim öyle baktığımı gördü ve çantayı kafama fırlattı.

"Senin yapman gereken şerefsizliklerin biterse gelirsin. Pislik" dedi ve hızlı adımlar işe gitti.

Naza verdiğim ilaçların etkisi azda olsa işe yarıyordu sanırım çünkü eğer içmeseydi beni buracıkta öldürürdü.

Ama ne yapıyım yani kız çok güzel Nazdan güzel olmasada.

Naz'dan

Efeye sövebildiğim kadar sövüyordum. O kadar sinirliydim ki kendi kendime bilmediğim küfürler bile uydurup sövüyordum.

Sakin Ol SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin