Sırlar

70 11 151
                                    

Naz'dan

Efe ile sarılırken birden Leya geldi.

Çağanın yanına yaklaştı, yakınlıklarından rahatsız olduğu için Çağan geriye çekildi.

"Çağan sen bizim ile geliyorsun" Dedi yüzsüzce Leya.

"Pardon? " Dedim hesap sorarcasına

"Annem öyle uygun görmüş. Aynı zamanda Çağana bu sürede iyi bakılması gerekiyor"

"Ya size mi kaldı!" Diye bağırdım

"Tamam Naz. Bir süreliğine gitmem gerekiyor sanırım" Dedi Efe

Oldukça şaşırmıştım.

Beklemediğim bir hamle yapmıştı.

"Ne? Çağan saçmalama istersen"

"Leya bir çıkar mısın? " Dedi Çağan

"Tamam ama geliyorsun" Dedi ve sahte bir gülüş kondurdu suratına

"Neydi şimdi bu! " Ona bağırmak istemesemde hakk ediyordu. "Ne demek onların evinde kalıcağım! "

"Naz bırakta anlatıyım"

"Ne anlatıcaksın ya dalga mı geçiyorsun "

"Naz, bak seni çok seviyorum ama bağırma bana. Gitmek zorundayım ama nedenini şuan söyleyemem. " Dedi sakin bir biçimle. "Hem sen nasıl berk ile sevgiliyken gitmek zorunda olmamana rağmen onun evine gidiyorsan bende o şekilde gidiyorum. Ama emin ol benim sebebim çok daha masum"

Güzel laf sokmuştu hakkını yemeyelim.

"Ne ! Yani benden intikam almak için mi gidiyorsun?"

"Hayır."

"Tamam öyle olsun anladım anlayacağımı" Dedim ve tam çıkarken onun sesi durdurdu beni

"Sence de sonumuz hep aynı olmuyor mu Naz? Her zaman böyle sıkıldım artık. Sabah küseriz ağlarız, akşam zaten her zamanki gibi barışırız. "

Bu sözleri çok daha ağırdı. Gözlerim dolmuştu.

"Al işte" Dedi gözlerimi göstererek. "Yine aynısı nereye doğru gidicek hayatımızın sonuna kadar ağlıyacak mıyız? "

"Ne istiyorsun ya! Sıkıldın mı benden onu mu söylüyorsun" Dedim hızla ona dönüp.

"Senden değil ilişkimizden sıkıldım"Bıktım sabah küsüp akşam barışmaktan bırakalım artık yürümüyor baksana"

"Ne zaman gerçekten seviceksin beni?" Daha fazla ağlamamak için bağırmıyordum. "Ne zaman söyle, aklında başka bir kadın olmadan yada nefret kusmadan ne zaman gerçekten seviceksin beni"

"Naz, ben sana aşıktım! Ama soğuttun bu soktuğumun ilişkisinden! "

"Öyle mi? Tamam akşama barışıcağımız günleri anca akşam uyurken yani rüyanda görürsün o zaman" Dedim ve gittim.

Efe'den

Naz kapıyı çarpıp gitti. Hepsini sadece Leyanın annesinin yangını çıkaran kişiyi bulması için yapmıştım.

Bu nalet şartı önüme koymuştu bende aptal gibi yapmıştım.

Kapıdan içeri Leya girdi.

"Aferin,şimdi eve gidelim hadi gel"Dedi ve beni eve geldik.

Annesi kapıyı açtı ve içeri girmemizi bekledi.

İsteksiz bir şekilde ağır adımlarla girdim içeriye.

Bir koltuğa oturdum ve ne olduğunu anlatmasını bekledim.

Birden mutfaktan annem çıktı.

Hastanede ölüm ile burun buruna olan oğlu için tek bir gözyaşı dökmeyen annem.

Hemen ayağa kalktım. "Senin ne işin var burda! " Diye bağırdım. "

"Aaa Çağan o ses tonunu indir lütfen hem annenin de sana anlatıcakları vardır yoksa metresimin mi demeliydim. "

Son cümlesi beynimde yankılanıyordu.

Metres.

"Ne! " Diye bağırdık Leya ile aynı anda.

Annem Leyanın annesine sinirli bir şekilde baktıktan sonra bize döndü.

"Evet.Benim Leyanın babası ile uzun süredir bir ilişkim var. "

Ellerimi yüzümün içine aldım ve başımın dönmesi ile tekrar koltuğa oturdum.

"Ne diyorsunuz ya! Benim babamla siz mi! "Dedi Leya

"Evet öyle kızım dünür olmayı beklerken malesef metres oldu. "

"Bak çocuklar var diye birşey demiyorum ama birdaha ağzından metres lafı çıkarsa! "Dedi annem

Leyanın annesi bir kahkaha attı.

"Hiç birşey yapamazsın. "

"Ya siz ne anlatıyorsunuz! Ben aşıktım Çağana! Ne demek kardeşsiniz! "

"Sikmiyim şimdi aşkınıda bir kes ya! " Diye patladım Leya ya

"Ya sizin sevgili olucağınız mı vardı kızım! "

"Olmamamız senin Leyanın babası ile sevişmeni gerektirmiyor anne! "

"Oğlum sen Leya ile mutlu ol diye saçımı süpürge ettim! Bırak bari ben mutlu olayım! "

"Ya ne mutluluğu anne, ne mutluluğu! Sen her zaman kendi mutluluğunu istedin! Tiksiniyorum hepinizden! "

"Eee Çağancım annenin bir metres babanın eski bir kumar bağımlısı olması ağır geldi tabii" Dedi Leyanın annesi

Beni ailemin gerçeklerinden vurmaya çalışıyordu.

"Sus, Artık sus! " Dedim çıldırmış bir şekilde"Yalvarırım sus! "

Kadını az önce tehtit ederken şimdi yalvarıyordum.

Tam kapıdan çıkarken bir ses duydum.

"Eeee yangını çıkartan isimi merak etmiyorsun sanırım"

...

Uzun zaman sonra bol kaos dolu bir bölüm ile geldim💅🏻😍(en heyecanlı yerinde kestim çaktırmayın)


Sakin Ol SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin