Yepyeni Bir sayfa

139 11 11
                                    

1 hafta sonra

Evden bir hafta boyunca çıkmadım, Yemek yemedim diyecek kadar az yedim ağladım, çok ağladım başka hiçbir şey yapmadım...

Annem gitti babam gitti Efe gitti...

Yağız ise hala  haber yok.

Düşündüklerimin yaşadıklarımın tek sebebi şu Nalet düşüncelerim ve hayatta olmam.

Ağlamak istiyorum Efeye sarılarak saatlerce ağlamak istiyorum. Aldatması umrumda olmadan sadece 1 saat onunla olmak istiyorum insanlar olmasın sadece onda kaybolayım istiyorum çok mu şey istiyorum?

Hastalığım korkunç derecede ilerliyordu. Çünkü ne ilaç içiyordum nede yanımda Efe vardı çok ağladım daha kötü hissediyorum hiç düzelmiyecekmiş gibi.

Gözlerini kapatıp açmamak istiyorum ama hiç birşey yapamıyorum ağlamaktan başka...

Dağınık saçlar ve ağlamış gözlerle çıktım dışarı kimse umrumda değildi sahile doğru yürümeye başladım.

Efe'den

Gururum yüzünden Naz ile 1 haftadır görüşmüyoruz. Ona yanlış anladığını anlatıp affettiririm kendimi ama bu sefer gidemedim yanına...

Kafam dağılır diye sahile gidicektim. Naz ile iyide kötüde birsürü anımız olduğu sahile...

Geldiğimde ağlamış gözlerle saçları dağınık ve mahfolmuş haline rağmen güzelliğinden ödüm vermeyen Naz'ı gördüm.

Çok fazla ağlamıştı ve şuanda ağlıyordu.

Hemen yanına koştum ve ne olduğunu sordum

"Güzelim iyi misin bak ben Herşeyi anl-

Birden boynuma sarıldı ve hüngür hüngür ağlamaya başladı...

Gece saatleri olduğu için kimsecikler yoktu sadece Naz' ın ağlama çığlıkları

" Çok kötüyüm ben çok kötüyüm gitti annem gitti babam gitti"diyordu ağlamaların arasında o kadar fazla ve hıçkırarak ağlıyordu ki konuştuklarını zor anlamıştım

"Şşşşt tamam güzelim efen yanında ne oldu anlat bakıyım"dedim fısıldamaya yakın bir ses tonuyla ardından saçlarını okşadım.

" Ölmüşler ben veda bile edemeden ölmüşler canım çok acıyo"dedi ve daha fazla ağlamaya başladı.

Beynim alak bulak olmuştu.

Naz'ın anne babası benimkilerin aksine o kadar iyilerdiki bildiğim için Naz'ın acısını daha iyi anlıyorum.

" Tamam güzelim sen onları bırakmadın sakin ol onlar hala kalbimizde biliyorum canın çok acıyo ama Efe her zaman yanında" dedim ve ona daha fazla sıkı bir şekilde sardım kollarımla

Naz sakinleşmedi sakinleşemedi. Bende ne olur ne olmaz diye sakinleştirici taşıyordum yanımda Naz'a ilacı yaptıktan sonra ağlamaya devam etti ama sakinleşti.

Kucağıma aldım ve eve götürdüm yatağına yatırdım ve baş ucuna oturdum.

"Geçmiyecek dimi" dedi yorgun bir ses ile

"Efendim güzelim?"

"Yaşadıklarım ölene kadar Geçmiyecek dimi"

"Deme öyle güzelim atlatıcaz"

"Sen beni aldattığında annemleri yanına gidicektim ölüm haberlerini alana kadar..."

"Özür dilerim başka diyecek kelime bulamıyorum özür dilerim"

"Çok özledim şimdiden her ne kadar çok sık görüşmesekte bir annemin olduğu bir ailemin olduğu huzur veriyordu bana, artık yok"

"Ben yanındayım merak etme"

"Efe senin suçun değil"

"Efendim?"

"Olanlar senin suçun değildi"

"Tamam güzelim biliyorum sadece senin için üzülüyorum o kadar bişey yok"

"Efe kolum uyuşuyor sanki"

Sakinleştirici artık onu uyutmaya başlamıştı yavaş yavaş.

"Tamam bitanem bişey yok"

Naz diğer cümlesini söylüyemeden uykuya daldı.

"Düzelticem güzelim herşey geçicek benim herşeyim"

4 saat uyudu dört saatin tek bir dakikasında bile gözlerimi ondan ayırmadım.

Sarıldım ona saçlarını sevdim öptüm 1 haftadır ona olan hasretimi giderdim.

Uyandığında ona ilaç içirmeyi başardım zaten itiraz edicek gücü yoktu.

Naz'ın kendini toparlaya bilmesi için hocalar ile görüştüm tam 3 hafta dinlenmesi gerekiyor.

Zaten şuan durumu hiç iyi değil.

Onu azda olsa mutlu etmek için huzur bulduğu ve sevdiği şeylerden bahsettim saçlarını okşadım.

Birazda olsa tebessüm etmesini sağlayabilmiştim.

Onu eski haline çevirmek için ne gerekiyorsa yapıcam onun bir gülüşü benim 10 yıllık yaşıyacağım seneye bedel.

Yağmur sesine bayılırdı hanfendi. Bu yüzden dahada rahatlasın diye ona yağmur sesi açıp baş ucuna koydum.

Zaafı olan iki ses vardı birinci benim sesim ikinci yağmurun sesi...

Düzeltmek için elimden geleni yapıyordum bu daha hiç birşey daha çok şey yapıcam

İVEĞĞĞT BİR BÖLÜM DAHA BİTTİ NASIL BEĞENDİNİZ MİĞĞĞ

BENCE FENA OLMADIII

Oy verinnn

Sizleri seviyoreee

Sakin Ol SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin